Onko uusi jenkkiystäväni rakkaushuijari? Mistä tunnistaa???
Match tinderissä ja viestitelty whatsappissa. Viestit sellaista tavallista matskua: mitä teet, missä oot, mitä söit jne.
Kuvan perusteella mies ei ole erityisen komea. Mun kuviani on kyllä kehunut, mutta laimeammin kuin keskimäärin miehet yleensä.
Mistä tiedän, onko hän huijari?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jos pyytää rahaa niin sitten on huijari.
Ei ole pyytänyt mitään. Mutta pyytääkö ajan mittaan? Mulla ei oo pennin penniä, kun oon luottotiedoton.
ap
Mitä tekee työkseen? Millaisilla kuvilla Tinderissä?
Todennäköisesti pyytää. Aluksi esittää muuta, mutta kohta rakastuu ja tulisi tänne, joslähetät rahaa. Sinun onnesi, jos ei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti pyytää. Aluksi esittää muuta, mutta kohta rakastuu ja tulisi tänne, joslähetät rahaa. Sinun onnesi, jos ei ole rahaa.
Hän ei ole ulkonäöltään sellainen, johon rakastuisin. Mutta on tääkin ajankulua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee työkseen? Millaisilla kuvilla Tinderissä?
Yksi kuva. Pelkät kasvot.
ap
No oletko sinä huijari hänen suuntaansa? Käytit sanaa ajankulu.
Uskot siis ihan oikeasti, että on
...amerikkalainen
...kuvansa esittämä henkilö
...mies?
Noi nettitreffit ovat menneet pilalle kun niissä on enemmän huijareita kuin oikeita profiileja.
On siis yrityksiä joiden liiketoiminta on ihmisten huijaaminen. He tekevät jokaisesta "asiakkaastaan" eli huijattavasta tietokantaan oman tapauksen jossa viestiketju näkyy. Näin useampi työntekijä voi kirjoitella huijauksia hänelle.
Ne kirjoittelija ovat usein matalapalkka työläisiä ja rahat menevät näille yrityksille jotka liiketoimintaa harjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
...amerikkalainen
...mies?
Aika paha on kommunoikoida, jos ei mitään usko.
Ulkonäöltäni olen sellainen, että mun on helppo saada miesten päätpyörälle
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...amerikkalainen
...mies?
Aika paha on kommunoikoida, jos ei mitään usko.
Ulkonäöltäni olen sellainen, että mun on helppo saada miesten päätpyörälle
ap
Olet siis rakkaushuijari?
Jos pyytää rahaa niin sitten on huijari.