Minkä ikäisenä olet saanut eniten huomiota miehiltä?
Kommentit (32)
Olen 34 v ja saan miehiltä koko ajan huomiota, moni on kiinnostunut. Työskentelen miesvaltaisella työpaikalla ja osa niistä miehistä on jopa ihastunut minuun. Tuntuu niin hassulta koko tilanne.
OlIs kyl kiva tietää mistä nää tyylinsä löytäneet keski-ikäiset löytyy, ku enimmäkseen tuota ikäluokkaa näkee tasan tuulitakissa :D :D
OlIs kyl kiva tietää mistä nää tyylinsä löytäneet keski-ikäiset löytyy, ku enimmäkseen tuota ikäluokkaa näkee tasan tuulitakissa :D :D
Tasaisesti olen saanut aina tähän 35-vuotiaaksi saakka (ja siis edelleen saan). Selkein muutos on miesten ikäskaalan kasvamisessa, siinä kun aiemmin sain enimmäkseen vain itseni ikäisiltä, nyt saan sitä kaiken ikäisiltä. Kehuskelematta voin sanoa näyttäväni hyvin nuorelta, joten nuoret miehet kiinnostuvat (ja innostuvat kun kuulevat että olen jo "näin vanha" XD ) ja sitten nämä kakkos-/kolmoskiertolaiset itseäni vanhemmat miehet.
En ikinä. Jotenkin masentavaakin todeta, mutta todella harvoin saan miehiltä mitään huomiota (omaa miestä lukuunottamatta). Olen varmaan vaan niin harmaavarpunen tai sitten yksinkertaisesti sysiruma, että suurin osa miehistä sivuuttaa täysin.
25-35 ja aina varatuilta miehiltä. Meni usko avioliitoihin lopullisesti.
Alle 30v, eniten siinä 20-26-vuotiaana. Sen jälkeen en juuri lainkaan (olen kohta 40).
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:32"]
Teininä, 13-17-v.
[/quote]
Sama täällä.
Teininä, 13-17-v.