Hei:) Mulla on niin tylsää. Kysy jotain, mä vastaan.
Kommentit (199)
Voisitko kuvitellä jääväsi kotiäidiksi moneksi vuodeksi?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 21:26"]
Pitääkö paikkansa että nuohosit jonkun äijän kanssa jatkoilla vkl?
[/quote]
Minä en ole tehnyt mitään enkä ole vastuussa toisten tekemisistä.
ap
[/quote]
Häh, mitä tuo nyt muka tarkoitti? Että makasit lahnana ja annoit äijän nuohota?
(...voi ei, tartuin Muru-novelistin täkyyn...)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 17:36"]
Voisitko kuvitellä jääväsi kotiäidiksi moneksi vuodeksi?
[/quote]
No en näe itseäni kotiäitinä kovin pitkään. Ilman lapsia voisin kotirouvaksi jäädäkin:)
ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 22:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
Häh, mitä tuo nyt muka tarkoitti? Että makasit lahnana ja annoit äijän nuohota?
(...voi ei, tartuin Muru-novelistin täkyyn...)
[/quote]
Ei tarkoittanut mitään sellaista!
(Voi ei, tartuin provonpaljastajasankarin täkyyn...Muista pyytää hyvät rahat, älä ahkeroi ilmaiseksi.)
ap
Oletteko vieläkin ilman ehkäisyä?
Oletteko puhuneet ollenkaan ongelmistanne?
Miksi luulet että sinun mietojen huumeiden käyttäminen olisi lievempi asia kuin miehesi huumeiden käyttäminen? (ihan faktana, kannabis ei ole niin mietoa kuin yleisesti ajatellaan)
Miksi et voi kirjoittaa blogia? (Vähänkö olisi kätevää jos saisi lukea kuulumisesi aina kerralla blogista ja kommentoida sinne asioita. Voisit tehdä anonyymin s.postiosoitteen ja blogata sen kautta.)
Miksi sinun henkilöllisyytesi paljastuminen olisi niin hirveä juttu?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 00:20"]
Onko se sinusta oikeasti terve suhde jos nainen ei uskalla syödä koska mies kommentoi että rinnat eivät mahdu kunnolla rintsikoihin?
[/quote]
Ei ole terve suhde, jos ei uskalla syödä, mutta suhdetta ei tee sairaaksi se, että havahtuu toisen kommentin ansiosta. Haluan pysyä paitsi kunnossa ja terveenä myös hyvässä kuosissa ulkonäöllisesti. Mieheni katselee mua mielellään. En itsekään halua lihoa. Mulla ne kilot tulevat ensin rintoihin ja peppuun. Siitä huomaa, että ollaan huonolla tiellä.
ap
[/quote]
No siinä sun jurrissa-ketjussa sanoit että meni päähän koska et ole syönyt miehen kommentin jälkeen... Toosi tervettä.
Ja kuuluihan se naimisiinmenoehtoihin että pysyt hyvännäköisenä....
[/quote]
Sitenhän sitä laihdutaan: ollaan syömättä entiseen malliin. Ja eikö kuka tahansa nainen halua pysyä kauniina miehen silmissä? Silloin sitä on omasta mielestäänkin. En ymmärrä, mikä hyve ja ansio on lihoa pullukaksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 00:20"]
Onko se sinusta oikeasti terve suhde jos nainen ei uskalla syödä koska mies kommentoi että rinnat eivät mahdu kunnolla rintsikoihin?
[/quote]
Ei ole terve suhde, jos ei uskalla syödä, mutta suhdetta ei tee sairaaksi se, että havahtuu toisen kommentin ansiosta. Haluan pysyä paitsi kunnossa ja terveenä myös hyvässä kuosissa ulkonäöllisesti. Mieheni katselee mua mielellään. En itsekään halua lihoa. Mulla ne kilot tulevat ensin rintoihin ja peppuun. Siitä huomaa, että ollaan huonolla tiellä.
ap
[/quote]
No siinä sun jurrissa-ketjussa sanoit että meni päähän koska et ole syönyt miehen kommentin jälkeen... Toosi tervettä.
Ja kuuluihan se naimisiinmenoehtoihin että pysyt hyvännäköisenä....
[/quote]
Sitenhän sitä laihdutaan: ollaan syömättä entiseen malliin. Ja eikö kuka tahansa nainen halua pysyä kauniina miehen silmissä? Silloin sitä on omasta mielestäänkin. En ymmärrä, mikä hyve ja ansio on lihoa pullukaksi.
ap
[/quote]
Eli vaihtoehdot on olla syömättä, tai lihoa pullukaksi?
Ehkä jos huomaa että ohhoh, kesällä tuli herjuteltua liikaa, niin voisi karsia vähän herkkuja hetkeksi esim, eikä niin että jättää syömättä.
Juu juu, terveesti pitää laihduttaa, mutta ei parin päivän paasto ketään vahingoita.
ap
[/quote]
ap
Olet just mennyt naimisiin ja nyt on tylsää. Ja nyt meidän pitäisi viihdyttää sua kysymyksillä... Voi Muru...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 16:29"]
Mitä söit viimeksi?
[/quote]
Kurkkua ja mehujään. Kurkun piti olla välipala mutta lankesin pakastimella mehujäähän.
ap
Mitä mieltä olet talvisotaa edeltäneistä eduskunnan poliittisista valtasuhteista?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 16:31"]
Olet just mennyt naimisiin ja nyt on tylsää. Ja nyt meidän pitäisi viihdyttää sua kysymyksillä... Voi Muru...
[/quote]
Eihän tuossa ollut kysymystä :)
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 16:35"]
Mitä mieltä olet talvisotaa edeltäneistä eduskunnan poliittisista valtasuhteista?
[/quote]
Mitä mieltä? Kysytkö tosiaan mielipidettä vai kenties jotain muuta?
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 16:35"]
[/quote]
Mitä mieltä? Kysytkö tosiaan mielipidettä vai kenties jotain muuta?
ap
[/quote]
Kyllä. Mitä mieltä olet talvisotaa edeltäneistä eduskunnan poliittisista valtasuhteista?
Koska olet nähnyt viimeksi vieraan peniksen?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 18:08"]
Mitä teet työksesi?
[/quote]
Tähän en uskalla vastata.
ap
[/quote]
Koska 5 miljoonan ihmisen Suomessa Sinä olet ainoa joka on sinun ammatissasi. huoh..