Hei:) Mulla on niin tylsää. Kysy jotain, mä vastaan.
Kommentit (199)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:27"]
Sulla oli keskenmeno ja Ilmeisesti aborttikin tehty. Pelkäätkö lapsettomuutta?
[/quote]
Joskus pelkään lapsettomuutta. Esim. juuri hetki sitten, kun en ollut tullut raskaaksi vaikka olin vähän aikaa ehkäisyttä.
ap
[/quote]
Tulitko raskaaksi Mickelle ja teit siksi abortin? Vai onko se joku nuoruuden sekoilun jälkeinen juttu?
Olisiko lapsettomuus sitten niin kamala juttu? Kun et kuitenkaa edes tiedä haluatko välttämättä ikinälapsia. Eikö olisi helpompaa selittää miehelle että et vain voi enää saada lapsia, kuin myöntää että et halua lapsia?
Entä jos joskus hankitkin lapsia, aiotko miehen kuullen myöntää neuvolassa että on abortti taustalla? Vai tietääkö hän asiasta?
[/quote]
Haluaisin lapsia tai lapsen lähivuosina, en ole siitä epävarma. Ajankohdasta vain.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:24"]
[/quote]
Joskus pelkään lapsettomuutta. Esim. juuri hetki sitten, kun en ollut tullut raskaaksi vaikka olin vähän aikaa ehkäisyttä.
ap
[/quote]
Tulitko raskaaksi Mickelle ja teit siksi abortin? Vai onko se joku nuoruuden sekoilun jälkeinen juttu?
Olisiko lapsettomuus sitten niin kamala juttu? Kun et kuitenkaa edes tiedä haluatko välttämättä ikinälapsia. Eikö olisi helpompaa selittää miehelle että et vain voi enää saada lapsia, kuin myöntää että et halua lapsia?
Entä jos joskus hankitkin lapsia, aiotko miehen kuullen myöntää neuvolassa että on abortti taustalla? Vai tietääkö hän asiasta?
[/quote]
Haluaisin lapsia tai lapsen lähivuosina, en ole siitä epävarma. Ajankohdasta vain.
ap
[/quote]
No mutta kun nyt kerrot avoimesti seksimieltymyksistä jne, niin mikset siitä abortista voi kertoa?
siis kuka tää muru on? :D ja mistä tunnistatte sen kirjoitukset?
Veikkauksia kuka sai murun raskaaksi? Tosissaan pliis. Itse veikkaan Mickeä.
Teeskenteletkö koskaan orgasmia? Jäätkö ikinä ilman?
Ota vähän illalla vinkkua ja rentoudu ja tule taas vastailemaan meille :)
Tapahtuiko mitään jännää kun olitte viihteellä? Katosiko tylsyys?
oletko polttanut pilveä? pitäisikö pilvi laillistaa suomessa, ja jos ei niin miksi ei? tai miksi pitäisi?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:00"]
[/quote]
Kivaa oli, pitkä ilta ja hauskoja ihmisiä. Oli mukavaa laittautua ja olla ihmisten ilmoilla.
ap
Luitko että Unelien poikamies-ohjelman look-a-likesi tappoi itseään?
Oletko ikinä ajatellut tehdä samoin itsellesi?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:35"]
Luitko että Unelien poikamies-ohjelman look-a-likesi tappoi itseään?
Oletko ikinä ajatellut tehdä samoin itsellesi?
[/quote]
Luin. Ihan mielettömän surullinen asia. En todellakaan ole ajatellut tehdä niin. Toivottavasti et sinäkään.
ap
Oletko tosielämässä yhtä herttainen kuin täällä?
Oliko sunkin mielestä Gia ikäisekseen pahasti kulahtanut? Näytti naamasta ihan 40-vuotiaalta. Ootko itse yhtä hyvin säilynyt?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:40"]
Oletko tosielämässä yhtä herttainen kuin täällä?
[/quote]
Yritän kovasti. Mieheni saa joskus osansa kiukuistani mutta muille näytän parhaat puoleni.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:41"]
Oliko sunkin mielestä Gia ikäisekseen pahasti kulahtanut? Näytti naamasta ihan 40-vuotiaalta. Ootko itse yhtä hyvin säilynyt?
[/quote]
En muista oliko. Mä en ole vielä kulahtanut. Ilman meikkiä näytän vähän liiankin nuorelta. Mutta se tietää todennäköisesti sitä, että edessä on rankka pikakulahdus:(
ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:32"]
[/quote]
Kivaa oli, pitkä ilta ja hauskoja ihmisiä. Oli mukavaa laittautua ja olla ihmisten ilmoilla.
ap
[/quote]
Entäs se kundi joka nuoli sun tissejä? Kerro siitä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:32"]
[/quote]
ap
[/quote]
Entäs se kundi joka nuoli sun tissejä? Kerro siitä.
[/quote]
Onko tästä jossain ketjussa vai onko jotain turhaa höpötystä?
Onko se sinusta oikeasti terve suhde jos nainen ei uskalla syödä koska mies kommentoi että rinnat eivät mahdu kunnolla rintsikoihin?
[/quote]
ap
[/quote]