Hei:) Mulla on niin tylsää. Kysy jotain, mä vastaan.
Kommentit (199)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:49"] Mun elämäni on ollut kuukausitolkulla ihan v...n tylsää.
ap
[/quote]
Niin, kukapa sitä jaksaisi omista häistään tai häämatkasta innostua. Tylsää on, niiiiin tylsääää...
[/quote]Ja eikö se ulkomaankomennuskin päättynyt vasta alkukesästä?
[/quote]
Ehkä liioittelin. Sanotaan että viikkotolkulla. Onhan tässä ollut kivojakin juttuja, ei saa olla kiittämätön. Mutta nyt on kyllä aika puuduttavaa, kun miehelläkin on tiukkoja projekteja ja pitkät päivät. Se tulee kotiin, syö vähän, on ihan väsynyt, haluaa seksiä ja nukahtaa sitten. No, onhan silloin myöhä, mutta mulla olisi virtaa enempään.
ap
Osaatko ajella pikkuautoilla ja päristellä asiaankuuluvasti?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 20:58"]
Millaista elämää toivoisit eläväsi sen tylsän elämän sijasta jota olet viime kuukaudet elänyt?
[/quote]
Enemmän sellaista kuin ennen. Käydä ulkona viikollakin ja tavata ihmisiä "isoissa joukoissa". En ainakaan viihdy yksin kotona.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 20:59"]
Mikä on suurin ongelmasi tällä hetkellä?
[/quote]
Selittämätön väliaikaisuuden tunne. Oikeasti mulla on kaikki hyvin.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:00"]
Miksi olet yksin ja miltä se tuntuu?
[/quote]
Mun mieheni on töissä. Sen työpäivät venyvät nyt pitkään ja vaativat myös iltaedustusta. En viihdy yksin.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:05"]
voitko mennä kahvilaan kahville ilman meikkiä?
[/quote]
Voisin, mutta en koska tahansa ja kenen kanssa tahansa. Aamuisin liikun usein meikittä.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:08"]
Osaatko ajella pikkuautoilla ja päristellä asiaankuuluvasti?
[/quote]
Tottakai! Mulla on ollut autoratakin.
ap
Mies ei sit ollutkaan sortunu huumeisiin sillä aikaa kun olit poissa vaikka sitä pelkäsit?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:24"]
Mies ei sit ollutkaan sortunu huumeisiin sillä aikaa kun olit poissa vaikka sitä pelkäsit?
[/quote]
Ei ollut. Sortunut on liian vahva sana, kun ei mistään sellaisesta ole koskaan ollut kyse.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:23"]
Nieletkö kun otat suihin?
[/quote]
Tilanteen mukaan. Riippuu ollaanko alussa vai lopussa.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:24"]
[/quote]
Ei ollut. Sortunut on liian vahva sana, kun ei mistään sellaisesta ole koskaan ollut kyse.
ap
[/quote] Niin, kun satunnainen viihdekäyttö on ihan ookoo, vaikka joutuisikin sairaalaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:43"]
Olisitko miehesi kanssa jos hänellä olisi pieni penis
[/quote]
En olisi. Pakko myöntää. En olisi ollut kenenkään miehen kanssa, jos hänellä olisi liian pieni penis. Sopivan skaalaanhan sopii useampaa laatua. Mittanauhan kanssa en ole ollut liikenteessä ja pitäisin kyllä outona, jos joku mies olisi mitannut itsen ja kertoisi mittansa.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 14:06"]
Mitä ukkosi tekee nyt?
[/quote]
Nukkuu edelleen tai oikeastaan taas. Meni vähän myöhään eilen mutta kivaa oli. Herätän sen kolmelta. ( Piti muuten kirjoittaa "itsensä" edelliseen viestiin).
ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 00:20"]
Onko se sinusta oikeasti terve suhde jos nainen ei uskalla syödä koska mies kommentoi että rinnat eivät mahdu kunnolla rintsikoihin?
[/quote]
Ei ole terve suhde, jos ei uskalla syödä, mutta suhdetta ei tee sairaaksi se, että havahtuu toisen kommentin ansiosta. Haluan pysyä paitsi kunnossa ja terveenä myös hyvässä kuosissa ulkonäöllisesti. Mieheni katselee mua mielellään. En itsekään halua lihoa. Mulla ne kilot tulevat ensin rintoihin ja peppuun. Siitä huomaa, että ollaan huonolla tiellä.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:00"]
Oletteko vieläkin ilman ehkäisyä?
Oletteko puhuneet ollenkaan ongelmistanne?
Miksi luulet että sinun mietojen huumeiden käyttäminen olisi lievempi asia kuin miehesi huumeiden käyttäminen? (ihan faktana, kannabis ei ole niin mietoa kuin yleisesti ajatellaan)
Miksi et voi kirjoittaa blogia? (Vähänkö olisi kätevää jos saisi lukea kuulumisesi aina kerralla blogista ja kommentoida sinne asioita. Voisit tehdä anonyymin s.postiosoitteen ja blogata sen kautta.)
Miksi sinun henkilöllisyytesi paljastuminen olisi niin hirveä juttu?
[/quote]
En ole ehkäisyttä. Asioista on toki puhuttu, mutta eihän koko elämää voi etukäteen ratkaista. Blogia en perusta. Joku ilkimys keksisi kuitenkin julkistaa yksityiskohtia, jotka eivät ole mulle eduksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 00:20"]
Onko se sinusta oikeasti terve suhde jos nainen ei uskalla syödä koska mies kommentoi että rinnat eivät mahdu kunnolla rintsikoihin?
[/quote]
Ei ole terve suhde, jos ei uskalla syödä, mutta suhdetta ei tee sairaaksi se, että havahtuu toisen kommentin ansiosta. Haluan pysyä paitsi kunnossa ja terveenä myös hyvässä kuosissa ulkonäöllisesti. Mieheni katselee mua mielellään. En itsekään halua lihoa. Mulla ne kilot tulevat ensin rintoihin ja peppuun. Siitä huomaa, että ollaan huonolla tiellä.
ap
[/quote]
No siinä sun jurrissa-ketjussa sanoit että meni päähän koska et ole syönyt miehen kommentin jälkeen... Toosi tervettä.
Ja kuuluihan se naimisiinmenoehtoihin että pysyt hyvännäköisenä....
voitko mennä kahvilaan kahville ilman meikkiä?