Hei:) Mulla on niin tylsää. Kysy jotain, mä vastaan.
Kommentit (199)
Milloin olet viimeksi nauranut kippurassa ja miksi?
Sulla oli keskenmeno ja Ilmeisesti aborttikin tehty. Pelkäätkö lapsettomuutta?
Missä olet hyvä? Missä olet huono? Missä olet keskinkertainen?
Millainen sisustusmaku miehellesi on?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:15"]
Onko "muru" ihanneminäsi, jollainen haluaisit oikeassa elämässä olla? Onko näiden tarinoiden kehittely päivän kohokohtasi? Kuinka uskottavana pidät, että kokopäivätyössä käyvä, parisuhteessa elävä, seuraelämää ja todennäköisesti myös jonkinlaisia liikuntaa harrastava kolmikymppinen nainen oikeasti ehtisi ja jaksaisi päivystää av:lla kaikki viikonloput ja illat?
[/quote]
Niin kauan kuin ketjuun tulee tällaisia viestejä, mä voin kirjoitella ihan rauhassa. Mä olen turvassa. Mitä tulee seuraelämään... Mihin seuraelämään? Mun elämäni on ollut kuukausitolkulla ihan v...n tylsää. Kaverit arvostavat kuulemma kunnon yöunia tai niillä on joku miehentyydytysvaihe menossa. Mä olen noitten äijien kanssa sitten. Käyn joskus päiväkahvilla ja silloin tällöin illalla jossain. Olen kirjoitellut tänne viimeksi veneeltä ja autosta mm. Vasta tänään kotoa. Aina mä odotan jotakin. En ole tietokoneella vaan puhelimella. Tätä ei kukaan muu käytä.
ap
voiks tilla vastaan mulle otsikko slpiva paino ja entä pömppis! vaikutat viisaalta ja kokeneelra nää niin pliis !! tartten nyt jonky joka tukee:(!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:49"] Mun elämäni on ollut kuukausitolkulla ihan v...n tylsää.
ap
[/quote]
Niin, kukapa sitä jaksaisi omista häistään tai häämatkasta innostua. Tylsää on, niiiiin tylsääää...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:49"] Mun elämäni on ollut kuukausitolkulla ihan v...n tylsää.
ap
[/quote]
Niin, kukapa sitä jaksaisi omista häistään tai häämatkasta innostua. Tylsää on, niiiiin tylsääää...
[/quote]Ja eikö se ulkomaankomennuskin päättynyt vasta alkukesästä?
Ei muru vastannut enään tänään viesteihin, nyyh. Vissiin tuore aviomies käyttää aviollisia oikeuksiaan.
"niillä on joku miehentyydytysvaihe meneillään"....
Jokseenkin huvittavaa että näin sanoo nainen, joka jää kotiarestiin kun mies niin vaatii, ja joka hyvittelee asioita miehelle seksillä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 01:06"]
"niillä on joku miehentyydytysvaihe meneillään"....
Jokseenkin huvittavaa että näin sanoo nainen, joka jää kotiarestiin kun mies niin vaatii, ja joka hyvittelee asioita miehelle seksillä.
[/quote]
Nooh, jos on miehen kaveri vähän nuoleskellut tyttöystävää niin onkin parempi että tyttis ei vähään aikaan tapaa sitä nuoleskelijaa. En antaisi omankaan siippani tavata sellaista kamuani. Ihmeen salliva murun mies on.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:20"]
Kun kävit tapaamassa Mickeä, saitko rauhan vai kummitteleeko asia vielä? Kun Micke koski sinuun, mitä tunsit? Kerroitko tapaamisesta miehellesi?
[/quote]
Koska kaverini on näköjään myöhässä (ärsyttävää!), mä vastaan vielä huvikseni yöviesteihin. Ihan omaksi huvikseni.
En mä ole unohtanut kaikkea tai ehkä mitään, mutta musta tuntuu hyvältä, että olen itse sanonut, miltä minusta tuntui. Tietty tyypillinen tapa koskettaa tuntui kyllä tutulta, mutta ei lämmittänyt muistoja vaan sai miettimään, miten erilaiset yhden ihmisen kaksi puolta voivat olla. Ikävältähän se tuntui. Mieheni tietää, missä kävin.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:22"]
Haluatko kysyä minulta, lukijaltasi, jotain?
[/quote]
Haluan! Kertoisitko oman näkemyksesi, mitä siitä saa, kun vastaa jollekin niin ilkeästi, kuin tässäkin ketjussa jotkut ovat tehneet? Mikä sen motiivi on? Miksi pitää käskeä häipymään, kun voi itse häipyä, ainakin ohittaa? Se on mulle vierasta.
ap
mikä fraktaali avaruuden tila huomenna
jatkuva, päättymätön, loputon vai ääretön
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:24"]
Itketkö terapiassa?
[/quote]
Itken, mutta en joka kerta. Joskus se hävettääkin. Kun mulla oli kriisiaika, itkin siellä tosi paljon. Mulla on ollut taukoja käynneissä, joiden jälkeen on vähän jäykempää. Miksiköhän tätä kysyttiin?
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:26"]
Milloin olet viimeksi nauranut kippurassa ja miksi?
[/quote]
Hmm, taisi olla miehen kanssa lentokoneessa. Kuviteltiin vain mahdollisia tilanteita.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:27"]
Sulla oli keskenmeno ja Ilmeisesti aborttikin tehty. Pelkäätkö lapsettomuutta?
[/quote]
Joskus pelkään lapsettomuutta. Esim. juuri hetki sitten, kun en ollut tullut raskaaksi vaikka olin vähän aikaa ehkäisyttä.
ap
Itketkö terapiassa?