Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu orgasmi?

Vierailija
14.08.2013 |

Vuosia kuvittelin, että orgasmi on sitä "täähän tuntuu ihan kivalta, tai ei nyt pahaltakaan"-tunnetta seksin aikana. Oli miellyttävää kokea niin intimi läheisyys miehen kanssa, olo oli himokas, mutta ei seksikokemukset nyt suoraan sanottuna saaneet hinkumaan seksiä hirveästi lisää.

Myöhemmin onkin alkanut valjeta, että ilmeisesti orgasmi on kuitenkin hiukkasen parempi fiilis ;) Kovasti olen yksin ja yhdessä erilaistenkin miesten kanssa koettanut orgasmia metsästää, mutta nyt alkaa tuntua, että ehken sellaista ole koskaan saanutkaan.

Kertokaa ja kuvailkaa siis rakkaat naiset, miltä orgasmi tuntuu, kauanko se kestää.  Ja voiko orgasmi olla latteampikin kokemus eikä aina jotakin ylitsepursuavaa vartalon ilotulitusta?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ensimmäisen orgasmini 15 vuotiaana, itsetyydytyksellä. Nautin seksistä, mutta en ole koskaan saanut orgasmia pelkästään yhdynnässä, sormetuksessa, suuseksissä tms. Olen saanut sen ainoastaan dildon avulla yhdynnässä, tai itsetyydytyksessä, suihkun tai didlon avulla.

Orgasmi tuntuu mulla koko kehossa, päästä varpaisiin sellaisena mielihyvän tunteena. Alavatsassa etenkin. Orgasmi kestää mulla 5-10 sekuntia, jonka jälkeen alkaa supistelemaan ja kehon osat saattaa "nykiä" tahattomasti. Itsetyydytyksessä kykenen tulemaan monta kertaa peräkkäin, joskus jopa 3-6 kertaa. Mutta sitten on kyllä jo paikat hellinä :D

Haluaisin kokea tuon orgasmin niin, että joku toinen henkilö antaa sen minulle. Oletan, etten kykene saamaan orgasmia pelkässä yhdynnässä, vain se vaatii aina klitoriksenkin kiihottamista. Mutta toisaalta olen onnellinen että pystyn saamaam orgasmin edes jollakin tavalla.

Itseään saa ja kannattaakin tutkiskella avoimesti, tilata seksileluja niin halutessaan ja vain kokeilla kaikkea, ihan ajan kanssa! Itselläni se käy helpoiten käsisuihkun/suihkun avulla. Siksipä nautinkin usein pitkiä suihkuja ;)

Vierailija
42/42 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla orgasmin alku tuntuu emättimessä paineen, kihelmöinnin ja ihanan mielihyvän tunteena. Peniksen kova liike tuntuu pimpassa taivaallisen hyvältä, paremmalta kuin mikään karkki, vähän kuin hyttysenpiston jälkeen tulee pakottava kutitus ja pääset raapimaan sitä kutiavat kohtaa.... sitten alkaa se laukeaminen,joka on mielihyväaaltoja emättimen supistellessa voimakkaasti.

Järki ei kulje, maailma pysähtyy, aika pysähtyy, en pysty hallitsemaan enää itseäni esim lopettamaan kesken, ääntelehdin nautinnosta mikä tapahtuu itsekontroloimatta- siis en enää voi kontroloida käytöstäni tai liikkeitäni, tai ääntelyäni. Tunnen suurinta mielihyvää mitä ihminen voi tuntea. Huohotan, voihkin, toistan mieheni nimeä, saatan voihkaista :kovempaa, työnnä jne mutta en itse tiedosta sanomisiani, olen mielihyväkuplassa, jossa on vain se jumalattoman hyvältä tuntuva peniksen liike joka sykkii sisälleni nautintoa. Jälkeenpäin olen hikinen, raukea ja tyydytetty, olo on kuin pilvellä kävelisi, kevyt ja vapaa.

Voisin kuvitella, että kuulostaa ihan samalta kuin vaimollani.  Avasin nuorena ilmeisesti vahingossa hänen pandoran lippaansa.  Oli seurusteltu pari kuukautta, oltu ja maattu tyttöystävän sängyssäkin viikonloppuisin viimeisen kuukauden aika, oltiin suudeltu ja olin varovaisesti sormettanutkin. Halusin edetä hitaasti ja varmistaa hänen kiimansa. Kaluni oli aivan turta ja sitä kivisti, mutta maltoin mieleni.  Kun sitten tyttöystävän kiima nousi kestämättömäksi häntä sormettessa päätin että oli aika.  Kun sitten menin päälle ja työnsin kalun pohjaan asti homma lähti käsistäni. Tyttöystäväni lukitsi jalkansa ympärilleni, hänen selkänsä nousi kaarelle ja minusta tuli matkustaja. Orkku oli aivan käsittämättömän raju ja se kesti ikuisesti. En pystynyt liikkumaan enkä laukeamaan ennen kuin hänen orkkunsa ja pillunsa ote laukesi. Oltiin nalkissa ikuusuuden.  Hiljaisesta ujosta tytöstä kuoriutui tiikeri.

Kun tuo pandoran lipas löytyi, niin siihen jäi niin minä kuin nykyinen vaimoni kiinni. Kumpikaan ei ollut koskaan kokenut mitään yhtä järisyttävää aikaisemmin. Tiesi mitä odottettavissa, jos vain maltoin antaa tarpeeksi esileikkejä.  Tuota ensimmäisestä kerrasta lähtien minulla ollut vaimon täysi luotto ja vastuukin hänen tyydyttämisekseen. Tuhannet on ne kerrat kun tuo ihmeellinen pandoran lipas on avattu. Eikä noihin rajuihin lapasista lähteviin orkkuihin kyllästy ikinä, tuli ne sitten suuseksillä ja sormettamalla tai varsinkaan naimalla.  Jos tuollainen maaginen orkku vielä naimalla tulisi, niin se lyö itselläkin niin suuren tunnekuohun ja muistot läpi, että itku tulee silmään. Vaikka niitä on saanut aikanaan tuhansia kokea, niin noita muistellessa tulee vieläkin tippa silmään. Jos nuo orkut ovat maagisia vaimolle tai naiselle, niin sitä ne on myös miehelle. Onnekas on sellainen mies, joka tuon pandoran lippaan naiseltaan onnistuu avaamaan. Uskon vahvasti, että jokaisella naisella se siellä jossain on.  Jos mies sen onnistuu avaamaan, niin hän saa hyvän tyytyväisen vaimon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan