Kaverin Facebookissa yli 1400 kuvaa 2-vuotiaastaan
Jep. Alkaa jotenkin turhauttamaan. Piilotettu kyllä etusivulta ne päivittäiset kuvapläjäykset mutta silti ne vaan tuppaa ilmestymään kun joku toinen niitä kommentoi. Ja tätä 2v lasta käytetty jo kolmesti valokuvaamossa potrettikuvissa. Olen "somesti " lamaantunut tästä. Yritin klikata niitä kuvia läpi mutta ei helvetti ei vaan pysty. Ja sitten lisäksi videopätkät missä lasta nauratetaan väkisin. On jo lähes surullista kun vuoden ikäinen kikattaa väsyneenä, sellaista refleksinaurua kun ei enää vaan jaksa. :(
Kohtalotovereita? Ja ennen kuin valitatte että hanki elämä, niin mulla kiitos on se jo ja siihen ei kuulu tuhansien kuvian valokuvavalikoima Facebookissa.
Kommentit (12)
Hyi :D Miten joku voi kuvitella, että ketään kiinnostaa nähdä yli tuhat kuvaa omasta pennustaan?
Minä olen muutaman samanlaisen tapauksen poistanut kavereistani... eihän siinä se ihmeellisempää. Ja kuka niitä kuvia käskee klikkailemaan vaikka ne siellä toisten kommentoimina pyörivätkin.
Mun veljellä on lapsistaan kanssa per nuppi n. 1500 kuvaa. Itsestään parisataa... Oikeesti! Lisäksi vielä kälyllä vastaava määrä, muttei miehestään tai itsestään.
En ymmärrä heidän pointtia. Aikoinaan nauratti, mutta nykyään jo vähän säälittää.
Se on sitä nuorten äitien intoa. Napsitaan kännykällä parisata kuvaa kun vauva istuu, ja pistetään ne kaikki jakoon, kun ei osata valita sitä kaikista ihkuinta ilmettä <3
Olisipa silloin ollu facebook kun itsellä ja tuttavilla oli pieniä lapsia. Kuvat olisi voinut katsoa ja esitellä facebookissa, eikä olisi aina tarvinnu katsoa niitä joka kyläpaikassa tuntitolkulla.
Ketä se häiritsee jos jonku toisen sivuilla on älyttömän paljon kuvia? En ymmärrä.
jonkun mielestä määrä korvaa laadun, jonkun mielestä laatu määrän?
Ja joki iskee näytille 1500 ammattivalokuvaajalla otettua otosta...
ja vauveliinin ikähän päivietään joka hemmetin kuukausi. Myös puolikkaita kuukausia voi mainostaa. Aluksi tietenkin viikoissa.
Hmm onkohan suomessa mitän epävirallista "eniten vauvakuvia facebookissa" ennätystä?
Olen poistanut tuollaiset kaverit. Tai vähintään peittänyt päivitykset.
poikakaverini sisko on juuri noita äitejä. kaksi lasta ja joka päivä on postailemassa kuvia, joskus vain puolisen tusinaa, joskus taas kymmenittäin. sitä kyllä ihmettelen että miten ihmeessä kahden pienen lapsen yksinhuoltajalla löytyy aikaa moiseen
Mullakin on yks semmonen, kuka päivittää koko ajan statustaan sillä että ihanaa tää meidän pikku käpyliina teki sitä ja tätä ja jee<333 ja ne kaks miljoonaa kuvaa tästä höpönassuliinista tuntuu näkyvän melkei joka päivä seinällä. Luulisin että paheksuu myös lapsettomia jonkin verran :/