Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu orgasmi?

Vierailija
14.08.2013 |

Vuosia kuvittelin, että orgasmi on sitä "täähän tuntuu ihan kivalta, tai ei nyt pahaltakaan"-tunnetta seksin aikana. Oli miellyttävää kokea niin intimi läheisyys miehen kanssa, olo oli himokas, mutta ei seksikokemukset nyt suoraan sanottuna saaneet hinkumaan seksiä hirveästi lisää.

Myöhemmin onkin alkanut valjeta, että ilmeisesti orgasmi on kuitenkin hiukkasen parempi fiilis ;) Kovasti olen yksin ja yhdessä erilaistenkin miesten kanssa koettanut orgasmia metsästää, mutta nyt alkaa tuntua, että ehken sellaista ole koskaan saanutkaan.

Kertokaa ja kuvailkaa siis rakkaat naiset, miltä orgasmi tuntuu, kauanko se kestää.  Ja voiko orgasmi olla latteampikin kokemus eikä aina jotakin ylitsepursuavaa vartalon ilotulitusta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun orgasmit oli kans ennen ihan kivoja ja joskus jopa hyviä, mutta nyt olen tavannut miehen, joka saa sen kestämään KAUAN siis niin, että meinaa taju lähteä ja kestää ja kestää vaan... Ikää mulla 33v ja miehellä 43v, että kai se seksi paranee vanhetessa...

Vierailija
22/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa kuvailla orgasmia. Se on jotain ihmeellistä. Mikään muu ei tunnu yhtä hyvältä. Multa meinaa välillä lähteä taju ja joskus orgasmi kestää niin monta sekuntia, että alkaa sattumaan. Se on sellaista ihanaa kipua :) Saan orgasmin ainoastaan suuseksissä ja mieheni onkin aivan ihana suuseksin antaja. Ei tarvitse kauaa kielellä taiteilla kun jo saan orgasmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa... Masturboimalla orgasmi on asteikolla blaah - aaaah ihanaa, mutta miehen antaessa suuseksiä ja lauetessani se on jotain jota ei voi sanoin kuvailla. Joskus saattaa tosiaan pyörryttää ja tuntuu, että taju lähtee.

Vierailija
24/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta perushieromasauva klittaorkkua varten ja g-pistesauva sitä toista varten. Niillä kun harjoittelet, koet varmaan vielä vaginaorkkujakin. Missä kunnossa ovat lp-lihaksesi? Kannattaisiko ostaa apteekista come-treeneri?

Vierailija
25/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sellainen pieni fyysinen kärvistys loppuun ajettuna tai sitten sellainen, jossa koko kroppaa "kutittaa" niin, että menee aivan hervottomaksi hyvästä olosta, järki sumenee ja raukeus valtaa jäsenet. Kutitus on vähän väärä sana, ehkä supistelu tms. olisi paremmin kuvaileva tms. tai möyhennetty hyvän olon huippuhetki -fyysinen että psyykkinen.

Vierailija
26/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, en sitten varmaan ole ikinä saanut orgasmia :( Mieleen tulee meinaan ainakin noin parikymmentä enemmän tyydytystä antavaa asiaa kuin parhainkin seksi yhdessä tai yksin.

Yritetty on ja pian 20v ajan. Yksin tuntuu vain hinkkaamiselta, joten olen lakannut yrittämästä. Yhdessä miehen kanssa seksi on välillä tylsää, välilä ok, välillä ihan ihanaakin (lähinnä tunnen läheisyyttä tai sitten vaan itseni himokkaaksi, mutta ei sitten muuta). Tuntuu että jokin juttu on jäänyt aina puuttumaan, koska en suoraan sanottuna ymmärrä että what's all the fuss about, mitä tulee seksiin..

Jos saankin orgasmeja, ne ovat ainakin ihan latteimmasta päästä, koska en pysty erottamaan mitään erityistä hetkeä seksin aikana, että tuntuisi kovin erilaiselta.

Kiitos vastauksista, tätä vähän pelkäsinkin..

ap

Vierailija
27/42 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin pitkän parisuhteen loppumisen jälkeen vibran, jossa on klitoriskiihotin. Sain elämäni ensimmäisen orkun.. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!

Vierailija
28/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^vahva kiihottuminen

Vierailija
29/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole latteita orgasmeja toisen kanssa. Jos, niin omalla kohdallabi sanoisin että on jäänyt kesken tai en oikeastaan ole ollut riittävän innostunut alunperinkään ja siksi jäänyt kesken.

Vierailija
30/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 11:37"]

kyllä se yleensä on vähän latteampi kokemus ja kestää oikeasti ehkä kymmenkunta sekuntia. Muutenhan seksi voi olla hyvinkin kivaa, mutta orgasmia liioitellaan yleensä alan "kirjallisuudessa".

[/quote]

Ööö, mitäh? Ei kyllä ole "hyvinkin kivaa" vaan tajunnanräjäyttävää.

Yritän kuvailla omiani, joita tulee keskimäärin kolme yhdynnän aikana. Jossain tuolla syvällä, minne ikinä se penis siellä osuukin, tuntuu joka osuman kohdalla kutkuttavasta nautinnosta pommin lailla räjähtävään tunteeseen. Klitoris kertaa 100 ainakin omalla kohdalla. Varsinainen "tuleminen" on vaikea erottaa, koska tulemisen jälkeen saattaa jäädä "leijumaan". Hyvänolon tunne leviää ihan koko kehoon, suusta tulee luoja ties mitä huutoa (en tiedä tarkemmin, kun itse en tätä huomaa, mies on vain kuvaillut), varpaat kipristelee.

Parhaimmat tapaukset, joissa on keho kiemurrellut johonkiin seitsemään orgasmiin asti, on silmissä sumentunut, ei pysty nousemaan heti sängystä, kaikki jäsenet on velttoja, mielihyvähormoni puskee tavaraa kokoajan (=tulee kaupan päälle kiintynyt ja rakastettu olo) ja jos yrittää laskea painoa jaloille liian aikaisin, rojahtaa lattialle.
[/quote]Miksi ihmeessä naiset olette alapeukuttaneet tätä????

Vierailija
31/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 (eli vanhan ketjun nostaja) jatkaa että saan nykyiseltä mieheltäni hyvää seksiä ja tiedän miten kovasti hän haluaisi onnistua sen minulle saamaan, mutta kun ei niin ei.
Minulla ei myöskään mene nykyään seksihalut ohi kuin tosi harvoin, jää päälle. Mies on kylläkin tyytyväinen kun aina saa :D
Onkohan seksiterapiasta oikeasti hyötyä tällaiseen?

Vierailija
32/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, jos odotat nyt, että orgasmin pitäisi olla sellainen kuin täällä moni kuvailee, niin odotat liikoja... Että selän pitäisi mennä mutkalle, silmissä näkyä värejä ja alkaa vielä rääkymään. Huh, mitä orkkuja te saatte! Liittyykö nuo jotenkin ikään, paraneeko orkut vanhetessa? Vai saako nuoretkin tuollaisia? Mutta uskon myös, ettet ole orkkua vielä saanut, kyllä sen tunnistaisit.
Mun paras orkkuni on voinut tulla klitoriksesta tai emättimestä, mutta sen tunnistan parhaiten siitä sykkivästä tunteesta, kun alapää supistelee. Paras tunne on kuitenkin juuri ennen tuon supistelun alkua. Olen saattanut alkaa itkemään seksin jälkeen, mutta en usko sen liittyvän oikeastaan orgasmiin, vaan siihen, että ollaan esimerkiksi oltu pari päivää jotenkin henkisesti etäällä toisistamme miehen kanssa ja sitten seksi on yhtäkkiä jotenkin poikkeuksellisen ihanaa ja tunteellista. Superorgasmiksi kutsun orgasmia, jossa silmäni supistuvat väkisin kiinni, en tiedä, tapahtuuko kellään muulla sitä. Mitä parempi orgasmi, sitä tiukemmin ja kauemmin ne supistuvat kiinni. Hassu juttu. Näin eri tavoilla meidän ihmisten kropat näemmä orgasmoi. Koskaan en tunne mitään pakottavaa tarvetta äännellä seksin aikana, joskus sitä on kuitenkin ihan kiva tehdä, koska se kiihottaa itseä, mutta voin hyvin olla ääntelemättäkin, jos siihen on tarvetta. Eikä selkäni mene mitenkään kaarelle ja olen muutenkin ihan läsnä orgasmin saadessani, väittäisin jopa voivani suunnitella kauppalistaa samalla, kun saan orgasmin. :D Kuulosti todella huvittavalta tuo, että jonkun mies on kuvaillut, miten nainen huutaa, mutta nainen itse ei tiedö huutamisesta mitään!

Vierailija
33/42 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta ajankohtainen asia minulle. Eli orgasmia en tietääkseni ole kokenut. On kokeiltuna suihkut ja klitorisväristimet jne.
Nyt kolmekymppisenä ja lasten saannin jälkeen on alkanut tulla uusia tuntemuksia.
Osaako joku analysoida mikä tunne se on minulla, kun ilman mitään kosketusta, jostain hyvää oloa tuottavasta ajatuksesta saatan saada sellaisen hyvänolon aallon joka alkaa takaraivosta, hetken siellä "kasvettuaan" menee vähän kuin kylminä vireinä pitkin selkää lantion kautta aina polviin asti ja sitten pari kertaa seilaa polvien ja lantion väliä??

Vierailija
34/42 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ainakin sellanen lämmin tunne koko kehoon, ja sit just se et ei pysty oikee hallita liikkeitä, mä ainakin tärisen hieman.

Vierailija
35/42 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin nauttineeni seksistä ja olin kokenut hyvän olon tunteita yhdynnässä. Masturboimalla ja kiihottamalla yhtaikaa klitorista, anaalia ja dildolla, olin jopa saanut aikaan kouristuksia.

Vasta viisikymppisenä aloin olla miehen kanssa, joka jaksoi tehdä minulle suuseksiä pidemmän aikaa. Hän imi klitorista ja kiihotti sormin kaikkia aukkoja. Lopulta laukesin niin että tärisin, selkä nousi kaarelle ja tempoilin hallitsemattomasti, kaikki sisälläni räjähti ja tajunta hämärtyi, enkä voinut olla huutamatta ja itkemättä ääneen hallitsemattomasti. Mies sanoi että jopa ejakuloin.

Vierailija
36/42 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla orgasmin alku tuntuu emättimessä paineen, kihelmöinnin ja ihanan mielihyvän tunteena. Peniksen kova liike tuntuu pimpassa taivaallisen hyvältä, paremmalta kuin mikään karkki, vähän kuin hyttysenpiston jälkeen tulee pakottava kutitus ja pääset raapimaan sitä kutiavat kohtaa.... sitten alkaa se laukeaminen,joka on mielihyväaaltoja emättimen supistellessa voimakkaasti.

Järki ei kulje, maailma pysähtyy, aika pysähtyy, en pysty hallitsemaan enää itseäni esim lopettamaan kesken, ääntelehdin nautinnosta mikä tapahtuu itsekontroloimatta- siis en enää voi kontroloida käytöstäni tai liikkeitäni, tai ääntelyäni. Tunnen suurinta mielihyvää mitä ihminen voi tuntea. Huohotan, voihkin, toistan mieheni nimeä, saatan voihkaista :kovempaa, työnnä jne mutta en itse tiedosta sanomisiani, olen mielihyväkuplassa, jossa on vain se jumalattoman hyvältä tuntuva peniksen liike joka sykkii sisälleni nautintoa. Jälkeenpäin olen hikinen, raukea ja tyydytetty, olo on kuin pilvellä kävelisi, kevyt ja vapaa.

Vierailija
37/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, varsinaiset tajunnanräjäyttävät orgasmini olen saanut vasta nyt päälle viisikymppisenä. Olen aina pitänyt seksistä. alle kolmekymppisenä tuntui siltä että pääsee hyvänolon huippuun, mutta sitten jokin lopahtaa. Ihanaa oli, mutta itselle jäi juuri sellainen tunne, että orgasmi jäi saamatta. Päätin vaan nauttia seksistä, ilman orgasmin metsästystä. Lieviä orkkuja varmaan sain. NE orgasmit, mitä nyt saan ovat kuitenkin aivan toista. Huikea tunne; huudan, sätkin ja nautin!!! Niitä tulee tosi monta peräkkäin ja yleensä se viimeinen on uskomattomin!Tämä siis mahdollistui vasta kun hankimme nykyisessä suhteessa seksilelut. Saan siis vain nauttia kun mieheni tekee "työt". Ei tarvitse ajatella toisen tyydytystä. Suosittelen, jos on ollut vaikeuksia orkun saamisen kanssa!

Vierailija
38/42 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorgasmi on itselleni sellainen ok lämmin "tuleminen". Laukeaa turhautuminen, mutta enemmän ruumiintoiminta joka ei lopeta aivotoimintaa.

Yhdistetty klitoris -ja g-pisteorgasmi räjäytti mielen ja ruumiin, kesti ikuisuuden, ikään kuin aaltoili kymmenen minuuttia kaiken kestämisen rajoille. Kaikki raajat värisivät holtittomasti, huusin ääneen sen kymmenisen minuuttia (miehellä oli ajantaju, itselläni ei) ja loputtua en tuntenut ruumistani ja itkin lohduttomasti ekstaattisen kokemuksen jälkeen.

Istuin mieheni päällä selkä häneen päin ja keinuttelun itseäni hänen päällä ja hän hyväili klitorista sormin.

Vain kerran kokenut tuon, varmaan traumatisoin mieheni kun kertaan jäi. Antaisin sieluni kokeakseni uudestaan saman.

Vierailija
39/42 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös orgasmi vaihtelee melko paljon. Välillä se on varpaista lähtevä rentouttava humaus, joka jättää jälkensä supistelevan alapään ja alavatsan krampit. Toisinaan lisäksi ejakuloinnin ja voimakkaan voihkinnan. Ajan taju katoaa aina.

Voi olla, että olen saanut monta peräkkäin joskus, mutta en ole kyennyt laittamaan niille mitään väliaikaa, että mihin ensimmäinen päättyy ja mistä toinen alkaa.

Vierailija
40/42 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naatiskellaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi