Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miltä tuntuu orgasmi?

Vierailija
14.08.2013 |

Vuosia kuvittelin, että orgasmi on sitä "täähän tuntuu ihan kivalta, tai ei nyt pahaltakaan"-tunnetta seksin aikana. Oli miellyttävää kokea niin intimi läheisyys miehen kanssa, olo oli himokas, mutta ei seksikokemukset nyt suoraan sanottuna saaneet hinkumaan seksiä hirveästi lisää.

Myöhemmin onkin alkanut valjeta, että ilmeisesti orgasmi on kuitenkin hiukkasen parempi fiilis ;) Kovasti olen yksin ja yhdessä erilaistenkin miesten kanssa koettanut orgasmia metsästää, mutta nyt alkaa tuntua, että ehken sellaista ole koskaan saanutkaan.

Kertokaa ja kuvailkaa siis rakkaat naiset, miltä orgasmi tuntuu, kauanko se kestää.  Ja voiko orgasmi olla latteampikin kokemus eikä aina jotakin ylitsepursuavaa vartalon ilotulitusta?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta jos ei tiedä saako orgasmin vai ei niin silloin sitä ei saa.

Se himokas hyvä olo toisen lähellä on vasta alkua.

Minulla se ihana himokas olo vain kasvaa ja kasvaa ja alapäässä tuntuu mahtavaa painetta ja "kutkuttavaa" tunnetta joka sitten räjähtää ja hyvänolon aallot leviää koko kroppaan ja emätin supistelee tosi voimakkaasti.

Orgasmin jälkeen olo on leijuvan raukea ja tunnen itseni onnelliseksi ja keveäksi. Sitten hetken päästä olen yleensä hyvin tarmokas ja usein iskee vielä hirveä nälkä ;)

Vierailija
2/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa...

Ja joskus jos saa pitkän ja voimakkaan orgasmin niin tunne menee melkein kivun puolelle kun alapää melkein kramppaa ja tuntuu ettei tätä kestä.

Ja joskus siinä "orgasmin räjähdysvaiheessa" näen päässäni :o värejä... oranssia, punaista ja keltaista eli menee vissiin aivot tilttiin : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa sanoa onko tullut. Kyllä sitä usein erikseen alapää supistelee ilman että päässä minkäänlaista tajunnanräjäyttämistä, tämän jälkeen ei pysty enää koskemaan koska liian arka ja ennen tätä tuntuu tosi hyvältä kosketus.

Sitten välillä tulee voimakkaampana, esim päässä alkaa sykkimään ja sydän lyömään nopeasti ja hengitys tiheä. Mutta tuntuu että se loppuisi kuin seinään.  Jään ihmettelemään että pitäiskö nyt tulla jälkeenpäin se hyvänolontunne tai rentoutuminen? Eli eikö tämä sitten ole orgasmi?

Vierailija
4/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 17:46"]

En minäkään osaa sanoa onko tullut. Kyllä sitä usein erikseen alapää supistelee ilman että päässä minkäänlaista tajunnanräjäyttämistä, tämän jälkeen ei pysty enää koskemaan koska liian arka ja ennen tätä tuntuu tosi hyvältä kosketus.

Sitten välillä tulee voimakkaampana, esim päässä alkaa sykkimään ja sydän lyömään nopeasti ja hengitys tiheä. Mutta tuntuu että se loppuisi kuin seinään.  Jään ihmettelemään että pitäiskö nyt tulla jälkeenpäin se hyvänolontunne tai rentoutuminen? Eli eikö tämä sitten ole orgasmi?

[/quote]

Ensin kuvailemasi kuulosta ihan samalta kuin mun klitorisorgasmit. Jälkimmäinen kuulostaa yhdyntäorgasmin alulta? siemeneltä? loppuuko yhdyntä tuossa kohtaa kokonaan? vai loppuuko tuntuminen vaan kesken vai mitä??

Vierailija
5/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut monenlaisia orgasmeja:

- klitorisorkku: kiva ja makea

- emätinorkku: kiimainen ja sykkivä

- edelliset yhdessä: sanoisinko näin, että jos miehen kanssa tuon saa, niin se on sun elämäsi mies. Niin upeaa hyvänolon tunnetta harva kykenee tuottamaan.

- pakotettu orkku: harrastan silloin tällöin sm-seksiä, ja orkun tulo pakotetaan vibraattorilla. Kivulias, vittutulejo -orkku. Ne tietää ketkä tietää.

- odotus orkku. Liittyy sm-seksiin. Yleensä sidonta mukana. Ne tietää ketkä tietää.

- kipu-orkku

- dominaorkku

Kahta viimeisintä en aio selostaa turvallisuussyistä.

Vierailija
6/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 19:55"]

[/quote]

Ensin kuvailemasi kuulosta ihan samalta kuin mun klitorisorgasmit. Jälkimmäinen kuulostaa yhdyntäorgasmin alulta? siemeneltä? loppuuko yhdyntä tuossa kohtaa kokonaan? vai loppuuko tuntuminen vaan kesken vai mitä??

[/quote]

Jälkimmäisen olen vain saanut itsetehdysti. En oikeen tiedä, voi kestää pidemmänkin hetken mutta sitten jotenkin loppuu vaikka jatkaisi. Kai sitten odottaisin että tulisi joku elämää suurempi tunne :D

Ainakin semmoine tunne tulee että jos tässä kaikki niin seksi on täysin yliarvostettua. Enemmän nautin siitä läheisyydestä ja esileikistä.

Vierailija
7/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:15"]

[/quote]

[/quote]

Jälkimmäisen olen vain saanut itsetehdysti. En oikeen tiedä, voi kestää pidemmänkin hetken mutta sitten jotenkin loppuu vaikka jatkaisi. Kai sitten odottaisin että tulisi joku elämää suurempi tunne :D

Ainakin semmoine tunne tulee että jos tässä kaikki niin seksi on täysin yliarvostettua. Enemmän nautin siitä läheisyydestä ja esileikistä.

[/quote]

Kokeile yhdynnässä lähetyssaarnaajaa tyyny pepun alla ja jalat miehen harteilla, vois alkaa ehkä tapahtua viel jännempiä asioita, ehkä

Vierailija
8/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ainii sitten on joku kolmas versio mistä alkaa vapina ja kasvolihasten nykiminen :D ja muuten semmoine levollinen olo

Vierailija
9/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ensimmäisen orkkuni vasta 36-vuotiaana. Vaikka tykkään tosi paljon seksistä, kiihotun helposti ja käyn tosi kuumana, niin alapääni on ilmeisti jotenkin turta, koska nuoleminen, sormettaminen ja yhdyntä eivät vain tunnu niin hyvältä että laukeaisin. Ja minäkin ennen saamistani mietin että olenkohan saanut vai en. Mutta sitten kun kerran käsisuihkun avulla sain sen ensimmäinen pienen orkkuni, niin heti tiesin että tämä se nyt oli. Ja yhäkään en saa muulla kuin käsisuihkulla. Ja silloinkin pitää ajatella kaikkea tuhmaa, että saan. Orkkuni kestää kymmenisen sekuntia. Hyvältä tuntuu, muttei tosiaankaan taju sumene enkä näe värejä...

Vierailija
10/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se yleensä on vähän latteampi kokemus ja kestää oikeasti ehkä kymmenkunta sekuntia. Muutenhan seksi voi olla hyvinkin kivaa, mutta orgasmia liioitellaan yleensä alan "kirjallisuudessa".

Vierailija
11/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alapään lihakset supistelevat kovaa etkä voi hallita liikkeitäsi. Yleensä kun porukka sanoo että "en tiedä olenko saanut orgasmia", se tarkoittaa sitä että ei ole saanut, koska sen kyllä huomaa vähän väkisin. Kyllä se nyt sen verran normaalista poikkeavaa on.

Vierailija
12/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niitä on monenlaisia. Voi olla, että alapää kramppaa niin, ettet voi hallita liikkeitäsi, mutta kyllä minä lasken orgasmiksi sellaisenkin, että mennään sille rajalle asti ja hengitys salpautuu. 

klitorisorgasmi ja emätinorgasmi ovat vähän erilaisia.

Vierailija
13/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niitä on monenlaisia. Voi olla, että alapää kramppaa niin, ettet voi hallita liikkeitäsi, mutta kyllä minä lasken orgasmiksi sellaisenkin, että mennään sille rajalle asti ja hengitys salpautuu. 

klitorisorgasmi ja emätinorgasmi ovat vähän erilaisia.

Vierailija
14/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itselläni se voi olla ihan minkälainen vaan, lattea nopea fyysinen laukeaminen, tai sitten parhaimmillaan minuutteja kestävä ilotulitus järjen ja järjettömyyden rajamailla, jopa siihen pisteeseen, että sen jälkeen tulee yhtäkkiä pieni itku. =)

Vierailija
15/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 11:50"]Kyllä ainakin itselläni se voi olla ihan minkälainen vaan, lattea nopea fyysinen laukeaminen, tai sitten parhaimmillaan minuutteja kestävä ilotulitus järjen ja järjettömyyden rajamailla, jopa siihen pisteeseen, että sen jälkeen tulee yhtäkkiä pieni itku. =)[/quote]

Minullakin juuri näin. Tosin jälkimmäisen olen kokenut vain kerran, eikä itku ollut pieni.

Yleensä jos orgasmi on tullakseen se on juuri tuollainen lattea fyysinen laukeaminen, sellainen vähän pakotettu ja väkisin väännetty. (Hassua, juuri pari tuntia sitten bussissa mietin tätä aivan samaa asiaa samoin sanoin.)

Jälkimmäisiä voisi olla säännönmukaisesti enemmänkin. Sellaisen kun on kokenut niin ne ensimmäiset eivät tunnu enää sitäkään vähää juuri miltään. Jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
16/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 11:37"]

kyllä se yleensä on vähän latteampi kokemus ja kestää oikeasti ehkä kymmenkunta sekuntia. Muutenhan seksi voi olla hyvinkin kivaa, mutta orgasmia liioitellaan yleensä alan "kirjallisuudessa".

[/quote]

Ööö, mitäh? Ei kyllä ole "hyvinkin kivaa" vaan tajunnanräjäyttävää.

Yritän kuvailla omiani, joita tulee keskimäärin kolme yhdynnän aikana. Jossain tuolla syvällä, minne ikinä se penis siellä osuukin, tuntuu joka osuman kohdalla kutkuttavasta nautinnosta pommin lailla räjähtävään tunteeseen. Klitoris kertaa 100 ainakin omalla kohdalla. Varsinainen "tuleminen" on vaikea erottaa, koska tulemisen jälkeen saattaa jäädä "leijumaan". Hyvänolon tunne leviää ihan koko kehoon, suusta tulee luoja ties mitä huutoa (en tiedä tarkemmin, kun itse en tätä huomaa, mies on vain kuvaillut), varpaat kipristelee.

Parhaimmat tapaukset, joissa on keho kiemurrellut johonkiin seitsemään orgasmiin asti, on silmissä sumentunut, ei pysty nousemaan heti sängystä, kaikki jäsenet on velttoja, mielihyvähormoni puskee tavaraa kokoajan (=tulee kaupan päälle kiintynyt ja rakastettu olo) ja jos yrittää laskea painoa jaloille liian aikaisin, rojahtaa lattialle.

Vierailija
17/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutamat sekunnit ennen laukeamista on nautinnollisimpia, itse laukeaminen nyt ei ehkä niin erikoista, silloin kaikki on jo ohi.

Kyllä laukeaminen aina tuntuu hyvältä ja nautinnolliselta, tietysti välillä orgasmi tuntuu mekaanisemmalta. Ehkä intensiivisemmän orgasmin tuntemuksiltaan saan jos on kiihotettu sekä emättimen että klitoriksen kautta. Saan myös orgasmin anaaliseksiyhdynnässä, jos kiihottaa samaan aikaan klitorista, tämä on myös intensiivinen ja laukean kaikkein nopeiten. Ehkä siis tuo emättimen ja klitoriksen kiihottaminen on nautinnollisin siten, että se on vähän hitaampi, jossa tuntemukset voimistuvat vähitellen, anaaliyhdynnässä stimulaatio on niin kova, että melkein väistämättä saan, toisin kuin muilla tavoilla. Emätinorgasmi voi olla sellainen "näen tähtiä" -tyyppinen tuntemuksiltaan, kuitenkin fyysisesti olen kiihottunut tuohon tilaan vain yksin enkä miehen kanssa. Mutta miehen kanssa nautin eniten jos on mahdollisuus saada emätinorgasmi.

Klitorisorgasmin saan taas kaikkein hitaimmin ja se on laimein vaikka ei sitä voi laimeaksi kutsua.

Vierailija
18/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut kerran sellaisen orgasmin, että itkin vuolaasti ja tuntui, että järki lähti. Toivoisin todellakin saavani vielä sellaisia lisää :). Yleensä sellaisissa ihan normiorgasmeissa silmissä sumenee, ajantaju lähtee, emätin supistelee voimakkaasti, selkä menee kaarelle, jalat ei kanna (varsinkin jos laukean seisoviltaan), huohotan ja myös ääntelehdin aika voimakkaasti. Olen kolmen lapsen äiti, ikää 36. Nuorempana ei todellakaan tuntunut tältä, vasta ehkä täytettyäni 30 :). Ehkä olen nyt enempi sinut myös itseni kanssa ja uskallan paremmin estoitta nauttia.

Vierailija
19/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:34"]

Itse olen saanut kerran sellaisen orgasmin, että itkin vuolaasti ja tuntui, että järki lähti. Toivoisin todellakin saavani vielä sellaisia lisää :). Yleensä sellaisissa ihan normiorgasmeissa silmissä sumenee, ajantaju lähtee, emätin supistelee voimakkaasti, selkä menee kaarelle, jalat ei kanna (varsinkin jos laukean seisoviltaan), huohotan ja myös ääntelehdin aika voimakkaasti. Olen kolmen lapsen äiti, ikää 36. Nuorempana ei todellakaan tuntunut tältä, vasta ehkä täytettyäni 30 :). Ehkä olen nyt enempi sinut myös itseni kanssa ja uskallan paremmin estoitta nauttia.

[/quote]

Kuulostaa tutulta nuo kuvailut :) Ja ehdottomasti tuo viimeinen on myös oleellinen, pitää uskaltaa antautua nautintoon ja tuntua hyvältä omissa nahoissaan

Vierailija
20/42 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 11:50"]Kyllä ainakin itselläni se voi olla ihan minkälainen vaan, lattea nopea fyysinen laukeaminen, tai sitten parhaimmillaan minuutteja kestävä ilotulitus järjen ja järjettömyyden rajamailla, jopa siihen pisteeseen, että sen jälkeen tulee yhtäkkiä pieni itku. =)[/quote]

Nimenomaan näin.