Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mielikuvasti pariskunnasta, jonka molemmat osapuolet ovat Gigantin myyjiä

Vierailija
14.08.2013 |

ev

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoinen ketju tämä minustakin kyllä on. Ei mitään hauskaa kirjoittelussa, joka ei ilmennä mitään muuta kuin kirjoittajan tarvetta kiusata.

Vierailija
22/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi mieleen, että ovat löytäneet toisensa töiden kautta. Ja.. No siinä se, ihmiset löytävät toisensa milloin mistäkin, miksei siis myös töistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:11"]

Ala-arvoinen ketju tämä minustakin kyllä on. Ei mitään hauskaa kirjoittelussa, joka ei ilmennä mitään muuta kuin kirjoittajan tarvetta kiusata.

[/quote]

Puhtaaksi huumoriksikin usea tähän ketjuun vastannut on pistänyt, koska eihän nyt oikeasti pelkästään ammatin perusteella... äh. Vitsin selittäminen ei ehkä sittenkään kannata.

Vierailija
24/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on varmaankin kodin elektroniikka viimeisen päälle :)

Vierailija
25/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:11"]

[/quote]

Ai, sunko mielestä Gigantin myyjät ihan oikeasti ovat kuvatunlaisia...? Mä nimittäin kirjoitin omani ihan kieli poskessa. Ihmisillä nyt vaan on erilaisia mielikuvia eri ilmiöistä. Niin muuten varmaan sinullekin nousee mieleen mielikuvia, kun sanon vaikka Bemari-kuski/Opel-kuski/Volvo-kuski. Jokainen normaalijärjellä varustettu tajuaa, etteivät kaikki Bemari-kuskit ole tietynlaisia. Mutta heistä voidaan heittää stereotypiaan perustuvia vitsejä siksi, että suurimmalla osalla meistä herää samantyyppisiä stereotypioita näistä tyypeistä.

En tajua miksei tietyssä työpaikassa työskentelevistä voisi vitsailla. Uskon, etteivät Gigantin myyjät itse näistä kommenteista juuri hätkähdä. Jos on Gigantin myyjä, eikä viihdy sellaisena, niin kannattanee vaihtaa duunia. Se kun ei ole mikään syntymässä jaettu rooli tai identiteetti.

Vierailija
26/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lääkäri. Heittäkää mun ammattikunnastani niin  paljon vitsiä kuin haluatte. En todellakaan loukkaannu, ja usko tai älä, sinä tästä ketjusta tuohtunut ihminen, olen saanut urani aikana aika monta stereotypistä kuvausta kuulla ammattikunnastani. 

Vierailija
27/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne nussii tietty kaiket päivät sen henkilökunta-alennuksella hankitut pesukoneen päällä. Uuh aah ooooooh.

Vierailija
28/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:49"]

Täällä lääkäri. Heittäkää mun ammattikunnastani niin  paljon vitsiä kuin haluatte. En todellakaan loukkaannu, ja usko tai älä, sinä tästä ketjusta tuohtunut ihminen, olen saanut urani aikana aika monta stereotypistä kuvausta kuulla ammattikunnastani. 

[/quote] Et sata varmasti ole lääkäri! Pistät trollia perä perään. Mene jo ulos, että pääs tuulettuu.

Vierailija
29/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaus illalla perheessä, vanhempien palatessa töistä:

"No HEII-II, onko kuule lapsi aika ottaa koulukirjat esiin ja megakivasti tehdä läksyt, apuna uusi mahtava Applen tietokone, vain 999 euroa!"

"Ei kun mä tein ne jo käsin"

"EI-EI-EIIII, älä käsin kirjoita, kynä on onnettoman huono tapa, käytä tätä kalliimpaa tietokonetta, tulee hyvä ja siisti teksti, opettajat tykkää, megakiva Full-HD-näyttö ja Intelin uusin käytönohjain, shokki hinnalla."

"No jos mä sitten siirrän tän aineen koneelle."

"Ei kun ostetaan sulle vielä parempi, ei tuo mihinkään kelpaa, " puuttuu äiti ja tyrkyttää tilalle 1699 maksavaa läppäriä, töistä tuomaansa. "Tämä on LÖYTÖ!"

"Ei saa tuota ottaa, siinä on surkea käyttöjärjestelmä, tässä on paljon parempi, ota tämä, eikä maksa kuin 2499, shokkihinta!!!!", päättää isä ja näyttää Iphonestaan vielä hienomman läppärin kuvan.

Lopulta vanhemmat ovat saaneet tyrkytetyksi lapselleen uuden koneen, hintaan 2999 euroa, "viimeisen päälle on IGZ89, 78 Gigabittiä sitä-sun-tätä, Applemäkintosh JG-189-XZUCH, käyttöjärjestelmänä GUYRYTDGHGFN-6854-hkjgkuku"

"Kyllä on hieno peli. Ja se nyt on vaan niiiiiiiiin tyhmä maksa liian vähän!"

Vierailija
30/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava mielikuva!

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:51"]

No ne nussii tietty kaiket päivät sen henkilökunta-alennuksella hankitut pesukoneen päällä. Uuh aah ooooooh.

[/quote]

Vierailija
31/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät varmaan aika paljon Gigantista ja kodinelektroniikasta noin niin kuin yleensäkin. Tuli herttainen mielikuva pariskunnasta työskentelemässä samassa työvuorossa. :)

Vierailija
32/32 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä vois olla nolompi pariskunta kuin Gigantti-pariskunta? ABC-pariskunta? Mäkkäri-pariskunta? VR-pariskunta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi