Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli :(( Mies ei ottanut enää yhteyttä :((

Vierailija
30.07.2013 |

Tapasin tosi kivan miehen puolitoista viikkoa sitten ja ehdin jo ihastumaan. Tää oli eka kerta kolmen vuoden takaisen eron jälkeen, kun näin kävi. Luulin ja surin jo sitä, että jään "ikuisesti" yksin ja olin todella onnellinen ja yllättynyt tästä miehestä.

Nyt vaan näyttää siltä, että jatkoa ei tule.... :(( Tosi surkea fiilis. Ja yksinäinen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih :( Kyllä sinä vielä löydät jonkun ihanan miehen. Olitteko muuten sopineet että mies on sinuun yhteydessä vai olisitko itse voinut olla häneen yhteydessä? Onko vielä liian myöhäistä laittaa viestiä tai soittaa?

Vierailija
2/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäi puheille "palaillaan" kun pussailtiin lähtösuukot. Siitä seuraavana päivänä kysäisin miestä yhteen juttuun, ei päässyt. Sen jälkeen ei miehestä ole kuulunut mitään :( Aikaa on mennyt jo viikko, enkä aio tehdä itsestäni pelleä, että kyselen vielä miehen perään. Selkeästi jäi kuitenkin pallo hänelle. :((

Hitto, en tajunnutkaan, että olin ihastunut näin paljon. :((

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh nyt et jää laskemaan mitään yhteydenottovuoroja! Tuo on niin hermostuttavaa, eikä vähiten sulle itselle. Miehellä on ehkä ollut mielen päällä jotain äkillistä. Laita joku neutraali mitä kuuluu -tyylinen viesti.

Vierailija
4/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis annoitko joku pilua sille?

Vierailija
5/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 16:14"]

[/quote]

miksi pitää pihdata? seksi on ihanaa. paras keino selvittää että onko mies lassukka, on se, että nai heti ja katsoo lähteekö mies vai ei. lassukka lähtee varmasti.

Vierailija
6/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka harmi. Ehdittekö nähdä useamman kerran? Jos näitte vain kerran, en ehkä olisi enää itse yhteydessä. Jos ehditte nähdä useammin, niin ehkä laittaisin jonkun neutraalin 'mitä kuuluu'-viestin. Voisiko hän olla kesälomareissulla? Toisaalta, jos yhtään mitään ei kuulu, niin kyllähän se jotain kertoo. Mutta joka tapauksessa, kyllä niitä uusia tulee - usko pois!

Vierailija
7/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 16:14"]

[/quote]

miksi pitää pihdata? seksi on ihanaa. paras keino selvittää että onko mies lassukka, on se, että nai heti ja katsoo lähteekö mies vai ei. lassukka lähtee varmasti.

[/quote]

Mut ei sitte tartte itkee netissä kun mies otti mitä tarjotaan ja lähti nosteleen!

Vierailija
8/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pani se takaapäin lyhyesti.

Vierailija
9/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laittaisin itse viestin, niin ei tarvi sitten jossitella, selviää tuokin. Mitäs siinä sitten vois menettää? Jos ei halua nähdä niin ei halua, mutta tiedät ainakin.

Miehillä voi olla ihan eri käsitys siitä mikä on kohtuullinen aika ottaa yhteyttä, ja voihan hänkin jotenkin arastella yhteydenottoa, jos vain kerran näitte? Torjunnan pelossa ei saa viestiä laitettua tai muuten vaan on vähän saamaton?

Itse laittaisin jotain ihan suoraan, tyyliin "Oli silloin niin mukavaa että ajattelin kysäistä haluaisitko vielä nähdä?"

Laita viesti, ja tuu kertoon miten kävi!

Onnea!

Vierailija
10/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa mieltä kuin edellinen.... ota vaan rohkeasti yhteyttä. Ei se mitään ota jos ei annakkaan! Jos ei sitä enää kiinnosta nähdä sua niin sitten voit unohtaa tyypin ja jatkaa elämää eteenpäin. Itsekin laskin aina noita "yhteydenottovuoroja" ja jos ei miehestä kuulunut hetkeen, niin tein omat johtopäätökseni enkä edes yrittänyt ottaa yhteyttä...

No, sitten kolahti mies ja lujaa. Päätin että en jaksa enää yhtään kissa-hiiri leikkiä ja olin suhteessa se aloitteellisempi osapuoli ( tämä mies oli selvästi pidättyväisempi ja hillitympi ). Nyt tuo mies on minun kanssani naimisissa ja meillä on kaksi lasta :) että kannatti tarttua härkää sarvista. =)

Vierailija
11/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaoitko pesää heti kättelyssä?

Nimittäin jos haaveilet jostain pidempiaikaisesta, kannattaa hiukan odotuttaa miestä.

Ei ne puheet keepereistä ja panopuista nimittäin ihan tuulesta temmattuja ole.

Vierailija
12/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä viestiä sille ja kysy suoraan kiinnostaako vaiko ei. Sillähän se selviää.

Vierailija
13/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:31"]

Nimittäin jos haaveilet jostain pidempiaikaisesta, kannattaa hiukan odotuttaa miestä.

[/quote]

No kuka helvetti tuommosia miehiä haluaa, joilla on kaikenmaailman jakomielitautisia luokitteluperusteita naisille. Heti sänkyyn menemällä saa sekä seksiä, että selvittää onko mies joku sovinisti-idiootti.

Vierailija
14/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää herätellä ap:lle toivoa, kun mies ei selvästikään halua olla enää yhteyksissä! Ellei mies ole erityisen ujo, ei ole mitään syytä miksei hän olisi jo ottanut yhteyttä, mikäli olisi kiinnostunut.

Nyt ap vain uutta kehiin, sellaista se elämä on, kaikki kokevat pettymyksiä, mutta niistä selvitään :)

Vierailija
15/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:36"]

Typerää herätellä ap:lle toivoa, kun mies ei selvästikään halua olla enää yhteyksissä! Ellei mies ole erityisen ujo, ei ole mitään syytä miksei hän olisi jo ottanut yhteyttä, mikäli olisi kiinnostunut.

Nyt ap vain uutta kehiin, sellaista se elämä on, kaikki kokevat pettymyksiä, mutta niistä selvitään :)

[/quote]

No sama se on kysyä, ei siinä mitään menetä.

Vierailija
16/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihmeessä. Voi olla varattukin eikä ehkä kerro sitä sulle. Kokemusta on!

Vierailija
17/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:36"]

[/quote]

No sama se on kysyä, ei siinä mitään menetä.

[/quote]

No miksi kiusata itseään lisää ja kuunnella jotain koottuja tekosyitä miksi ei kelvannut? Minulle tulee niistä ainakin vain pahempi mieli. Hylkäys on jo tapahtunut, onko sillä syyllä mitään väliä? No ihmiset ovat tietenkin erilaisia.

Vierailija
18/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on sakset auki heti, antaa se vahvan fiban siitä, että ne on auki ihan joka toiselle vastaantulijalle.

Kuka tuollaisen kanssa mitään vakavampaa haluaa?

Kuten todettua, mies kyllä jyystää vaikka reikäleipää, mutta ei se sellaisen kanssa seurustella ala.

Vierailija
19/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:09"]

Jos nainen on sakset auki heti, antaa se vahvan fiban siitä, että ne on auki ihan joka toiselle vastaantulijalle.

Kuka tuollaisen kanssa mitään vakavampaa haluaa?

Kuten todettua, mies kyllä jyystää vaikka reikäleipää, mutta ei se sellaisen kanssa seurustella ala.

[/quote]

Puhu nyt kuule lassukka ihan vaan omasta puolestas.

Vierailija
20/40 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:31"]

[/quote]

arvaa kiinnostaako kyrvänhimoista naista noi lassukoiden itkuviestit yhtään? kyllä mä ainakin panen jos on kyrpää tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi