Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei ymmärrä haluttomuuttani... :(

Vierailija
14.08.2013 |

Lääkäriaika varattu ja mahdollisesti menee ainakin e-pillerini vaihtoon. Tilanne jatkunut koko tämän vuoden joten on jo aika tehdä jotain. Mies ei ymmärrä että miten niin ei voi haluttaa, sen kun antaudut vaan ja menoksi mutta ei tajua että jopa hänen kosketuksensa saattaa oksettaa minua!!

Toistelee vaan että mikä hänessä on vikana eikä tajua että se vika on mun päässä (tai missä se vika nyt onkaan, jalkojen välissä?) ja mua vituttaa aivan yhtä paljon kuin häntäkin tää tilanne, jollei enemmänkin. :(

Vastaavaa kokeneita, kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis unohdin tuohon aloitukseen kirjoittaa että meillä kuitenkin on seksiä, 1-2krt viikossa mutta eihän se riitä :o Ei riittäis mullekaan jos halut ois normaalilla tasolla.

AP

Vierailija
2/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan kokeilisit olla jonkin aikaa ilman pillereitä jakatsoisit mitä tuo vaikuttaa vai vaikuttaako mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halut kadonneet sairauden myötä. En pysty, en sitten mitenkään. Haluaisin haluta, kaipaan normaalia itseäni mutta minkäs teet? Seksi sattuu koska en kiihotu millään konstilla. Ennen sairastumistani olin halukas aina, ja minusta tuntuu kuin minulta olisi riistetty pala itseäni enkä tiedä miten sen saisin takaisin. Sanomattakin selvää että mies kärsii myös, ja paljon.

Vierailija
4/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pillerit vei halut. Mies toivoikin, etten enää käyttäisi hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
5/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa sille miehelles että kun 20 vuoden päästä miehen värkki ei enää nousekaan niin alat valittamaan että kauhee kun haluttais, miksei sua haluta, uhkaat erolla ja kaikella muullakin mitä miehes sinulle sanoo nyt :)

Vierailija
6/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 10:42"]

Sanopa sille miehelles että kun 20 vuoden päästä miehen värkki ei enää nousekaan niin alat valittamaan että kauhee kun haluttais, miksei sua haluta, uhkaat erolla ja kaikella muullakin mitä miehes sinulle sanoo nyt :)

[/quote]

Siksi on taikapillerit keksitty.

Vierailija
7/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen lukemaan tämän: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9511248308

hinta 3,70 euroa, minulla ei ainakaan mennyt edes toimituskuluja, joten edullinen oli (lainasin kirjan kirjastosta, pidin siitä ja halusin myös itselleni, jotta voin myöhemminkin sitä lukea).

http://www.sana.fi/ihmiset/haastattelut/kaija_maria_junkkari_/

Vierailija
8/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen kokenut vastaavan. Jos tämä on sinulle "mies ei ymmärrä", niin ajattelepa hetki miltä tuntuu olla ihminen jonka kosketuskin oksettaa. Jos oman navan ympäriltä pystyt.

Vierailija
9/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli noin synnytyksen jälkeen monta kuukautta. Ja joskus aiemminkin on ollut pitkä jakso haluttomuutta.

Tiedän että se on ihan kamalan vaikea pakottaa itsensä haluamaan, mutta usko, että mitä pitemmälle tilanne pitkittyy, aina vaan vaikeammaksi muuttuu. Mulla kaatui yksi suhde näin, tätä en halua kaataa. Ei ne miehetkään oikeesti loputtomiin jaksa oottaa :(

Se vaan on niin, että jos halut saa takaisin, on pakko aloittaa jostain. Minulle on käynyt niin, että parin seksikerran jälkeen sitten halutkin palaa. Sitä vaan jumettuu jonkin syyn takia seksittömään olotilaan? Ei tee mieli, ei jaksa ja unohtaa miten kivaa se olikaan.

Tee päätös että sulattelet asiaa muutaman päivän, sitten esim. viikonloppuna vaan alat sekstailemaan, huvitti tai ei. Kokeile edes. Vaikka suuseksiä miehelle jos et millään, mitenkään syty. Päätät etkä peräänny, kyllä sun kannattaa kokeilla!

E-pilleritkin on yksi mahis jos haluttomuus on tullut samaan aikaan kuin aloitit ne ja niidenkin vaihtoa/lopetusta kannattaa tietysti miettiä lääkärin kanssa.

Haluan kuitenkin vielä sanoa, että on hyvin todennäköistä, että sun suhteesi on vaakalaudalla, ennemmin tai myöhemmin se luultavasti kariutuu jos et hoida haluttomuuttasi, sori vaan :(

Vierailija
10/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki haluttomuuteesi, olen itsekin siitä kärsinyt mm. raskausaikana mutta ajattele asiaa myös miehesi kannalta. Hän on sinun miehesi ja haluaa seksiä kuten melkein kaikki miehet (ja myös naiset). Mielestäni se on kuuluu hänelle. Edes kiintiöseksiä vaikkapa kerran viikossa. Pakotat vain itsesi siihen. Ota se samalla tavalla kuin viikkosiivous; ei sekään niin kivaa ole mutta pakko tehdä kuitenkin.

Toivottavasti saat apua haluttomuuteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme