Kannattaako tilata LivBox?
Onko kellään kokemuksia? Onko kaikki paketissa tulevat pieniä ns. ilmaisnäytteiden kokoisia tuotteita?
Kommentit (18)
Kokeilin itse 3 kk ja sanoisin, ettei kannata. Tilasin itse blogeissa nähtyjen ensimmäisten pakkausten perusteella ja minusta vaikutti siltä, että ensimmäisten pakkausten jälkeen sisältö huononi paljon. Voisin tilata lahjaksi kaverille, mutta omaa tilausta en jatkaisi.
Esim. minkälaisia teidän arvion mukaan nuo pakkausten kosmetiikka on ollut arvoltaan?
Mulle tuli helmi-huhtikuun boxit, enkä uudestaan tilaisi. Niiden pakettien arvo oli n. 25-40 e ja joukossa liikaa "ilmaistuotteita". Yhden loistotuotteen sieltä löysin, mutta oli myös sellaisia, joita ei voinut käyttää. Boxien sisältö ei ollut kaikille sama ja sain vaihtoehtotuotteista aina ne, mitä vähiten halusin. Mieluummin käyttäisin rahat sellaiseen tuotteeseen, jota oikeasti haluaisin kokeilla.
Mä kiinnostuin eilen tästä LivBoxista!!! Meinasin jo tilata kolmeksi kuukaudeksi, mutta en jostain syystä saanut löytämääni alennuskoodia toimimaan ja jätin vielä toistaseksi tilaamatta.
Millasia kokemuksia tästä boxin sisällöstä teillä on viime aikoina ollu? Ja miten ja missä voi ilmottaa esim sen, että on vaalea ihoinen, jos sieltä tulee jotain puuteria tai meikkivoidetta paketissa??? Kai ne sen kysyy sentää, et minkä värinen iho ihmisellä on, jotta osaavat laittaa oikean sävyn pakettiin???
Paketista ei voi esittää mitään toivomuksia. Ja riippuu omista mieltymyksistä, että kannattaako tilata. Itselleni livbox ei sopinut, sillä minua olisi kiinnostanut enemmän selekosmetiikan näytteet. Ihan hintansa arvoisia laatikot olivat, mutta suuri osa tuotteista tuli annettua eteenpäin. Voisin kuvitella, että joku muu tykkäisi tosi paljonkin.
Kannattaako maksaa kosmetiikkajätteestä?
En tiedä onko enää ajankohtainen kysmys, mutta todellakin kannattaa ! Mitä tohon että "ei saa esittää toivomuksia", senkun vaan täyttää oman profiilinsa huolella, niin ne lähettää sun ihonvärille ja muutenkin ihotyypille sopivia tuotteita. Sama pätee vartalon-ja hiustenhoito tuotteisiin, lähettää sun hiustyypille sopivia, itelle ainakin. Ihan täyskokoisia tuotteita paketissa on yleensä 1-2, mutta hinnaltaan maksaisin ite siitä jopa 20€. Ainoa "huono" puoli on se, että useasti tulee hajuvesinäytteitä ja itse en hajuvesia käytä, joten nämä tuotteen menee suoraan kavereille ja äidille.
itselläni on ollut jatkuva tilaus boxista toukokuusta saakka. Vain muutaman tuotteen olen joutunut antamaan eteenpäin ystävilleni ( mm. hiusvalkin ja pinnit, koska minulla on lyhyehköt hiukset). Joitain huipputuotteita omaan ihonhoitooni olen löytänyt boxin kautta, en olisi ikimaailmassa itse osannut niitä kaupasta valita. Pari boxin tuotetta on myös kulkeutunut mieheni käyttöön :)
Lisäksi olen pienen lapsen äiti eikä voi noin vain lähteä kiertelemään kauppoja, joten on tosi mukavaa, että boxi tulee kotiin esittelemään tuotteita, uutuuksiakin.
Mä oon tilannu vuoden Livboxia ja tykkään todella paljon! Jotkut paketit ovat tietysti olleet enemmän mieleeni kuin toiset, mutta eihän kaikesta voi tykätä. Esim itse en juurikaan käytä hajuvesiä, mutta nyt niitä eri kokoisia näytteitä on kertynyt paljon. Ja yllättäen löysinkin pari tuoksua, josta pidän. Vähän enemmän saisi olla värikosmetiikkaa verrattuna voitaisiin, mutta silloin moni nurisee siitä, ettei tullut mieluisan värinen luomiväri tms.
Livbox on mainio taso kokeilla uutta. Joka boksissa on ollut ainakin 1 tai 2 täysikokoista tuotetta. Ja sitten reiluja testi-/matkakokoja.
Tilasin 6kk ajan boxia.
Rakastan kosmetiikkaa ja mielestäni 15e kuussa on pieni raha.
Päädyin silti lopettaa tilauksen, koska boxi on turha ja tylsä. Tuotteet ovat melkein poikkeuksetta testereitä ja niitä pienempiä mitä saa esim. naistenlehtien välistä tai Sokoksen henkilökunnalta pyytämällä. Eli boxista tulevat tuotteet ovat niin pieniä että niistä ei saa kokonaiskuvaa siitä kannattaako oikean kokoista tuotetta ostaa. Kaapit vaan alkoi notkua niitä läpysköjä, aivan haaskausta.
Olen irtisanomisen jälkeen ostanut 15eurolla kuussa enemmän meikkejä tarpeen mukaan ja kokeillut uusia, koin että tällä tavoin saan enemmän.
Mikäs on nykytilanne? Onko vain näytteitä, joita tulee myös naistenlehtien välissä? Minkä arvoiseksi arvioisitte nykyiset boksit? Matkoille kyllä tykkään ottaa noita näytteitä mukaan, mutta kun niitä muutenkin tulee naistenlehtien välistä, enkä nyt ihan niin paljon matkustele :D
Mun mielestä nyt kesällä huomasi, että aika monen boksin arvo oli just sitä about 16 euroa, mitä boksi uusille tilaajille maksaa. Lopetin oman tilaukseni, koska ennemmin ostan sitten samalla rahalla jotain, mitä saan itse valita. Aiemmin boksi on useammin ylittänyt arvonsa! Nyt siellä on myös joka kuussa joku tarjous, milloin saa boksin 11 eurolla ja milloin 2 boksia 1 hinnalla...
Nyt tuli vähän negasävyinen kommentti, mutta kyllä silti suosittelen kokeilemaan boksia! Testaa pari kuukautta niin näet, kannattaako jatkaa. Ja etsi niitä alekoodeja, niitä kun on koko ajan liikkeessä :)
Ah juu voisinkin katsoa löytyykö jotain alekoodia, kiitos vinkistä :)
Nyt kannattaa käyä lukee tän juuri saapuneen boxin palautteet. Asiakas arvio tippui jostain 5 tähdestä vuorokaudesta 3.5 Suuri joukko on perunut tilauksensa etc. Palautteisiin ei uskalla tiimi vastata nolon anteeksi pyyntö kirjoituksensa jälkeen.... Siis Livboxin Facebook sivulla kannattaa käyä lukee. En suosittele boxia!
Oli myös täysikokoisia, mutta enemmän kokeilukokoja. Toisaalta pakettien arvo vaihtelee aika paljon. Tilaa ihmeessä, jos se raha ei ole sinulta mistään pois. Jos rahaa ei taas ole liikaa, ostaisin mieluummin esim 10 eurolla kuussa jotain harkittua, itse valittua kosmetiikkaa.