Virtsatietulehdun aina seksin jälkeen, miten olette päässeet vaivasta?
Mulla on uus miesystävä ja 2 kertaa seksiä ja 2 virtsatietulehdusta. Miten uskallan enää =(
Aikaisemmin ei ole ollut vastaavaa. Onko meillä epäsopivat kemiat??
Kommentit (109)
Miehen kannattaa pestä kulli ennen seksiä. Seksin jälkee sun kannattaa käydä pissillä ja tehdä alapesu.
Jos vielä iskee tulehdus, niin ehdottomasti lääkärin vastaanotolle. Tulehduksen aiheuttavat omat bakteerit, "allergisuudesta" miehelle ei ole kyse.
Molemmat pesevät vehkeensä ja sinä käyt pissillä heti homman jälkeen.Myös asennon vaihto voi auttaa esim.takaa päin.
Omenaviinietikkaa kannattaa juoda, pääsin koko vaivasta eroon, edes estolääkitys ei toimi yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa pestä kulli ennen seksiä. Seksin jälkee sun kannattaa käydä pissillä ja tehdä alapesu.
Näin tehtiin ja tokalla kerralla tosi huolellisesti. Ei auttanut.
Ap
Mulle lääkäri määräsi otettavaksi yksi antibioottitabletti seksin jälkeen. Auttoi. Juttele lääkärin kanssa.
Voiko vaikuttaa, että miehellä on tosi iso vehje? Hankaa enemmän kuin aikaisemmat. Mulla on jo vaihdevuodet ja liukkaria käytettiin reilusti, kuten aikaisempienkin kanssa.
Ap
Kai sä käyt aina heti pissalla seksin jälkeen? Virtsan hapot huuhtoo virtsa-aukon suun että pysyy vieraat pöpöt pois.
Suosittelen seksin lopettamista tykkänään. Se on pieni hinta siitä, että ei tarvitse enää kärsiä tulehduksista.
Emättimen kuivat limakalvot voi myös aiheuttaa virtsatietulehduksia.
Chatti-lääkäri laittoi lähtteen labraan, tulokset tuli. Leukosyytit ja erytrosyytit koholla.
Nyt odottelen, että lääkäri kattoo nuo myös ja saan jonkun lääkkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa sanotaan, että yhdyntätavat ovat muuttuneet, mutta itse jutussa ei kerrota siitä mitään
Estolääkitys päälle, kyllä tuo ajan kanssa ohi menee. Ilmeisesti sulla on ollut taukoa seksissä ennen tätä? Mulla oli aikanaan sama juttu, mutta pian se helpotti.