Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettava tuo kuonokoppapakko. Ihan ristiriitaisiahan nuo tutkimustulokset on, että onko niistä hyötyä vai ei.

Vierailija
13.08.2020 |

Lopulta voi olla enemmän haittaa, kun niitä ei vaihdeta riittävän usein ja hipelöidään likaisin käsin jne. Ja lisäksi se valheellinen turvallisuudentunne, että unohdetaan helposti muuta varotoimet, kun ajatellaan, että maski kyllä suojaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko nämä teinit ovat täällä angstaamassa Sanna-tätiä vastaan? Mitä luulette auttaako tämä ruikutus jotain?

Vierailija
22/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tulen ilman maskia sua vastapäätä istumaan ja sitten purskahdan nauruun, aivastan tai saan yskänpuuskan, sä saat paljon vähemmän mun sylkeäni ja räkääni naamallesi, jos sulla on maski. Mutta kuten sanottu, kyseessä on vain suositus. Ei meidän kummankaan ole mikään pakko käyttää maskia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen terve, miksi mun pitäisi laittaa kuonokoppa? Turha selittää mistään oireettomista kantajista, naurettava juttu.

En usko että olet.

Vierailija
24/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkan samaan malliin kuin keväällä. Olen etätöissä, mahd. paljon landella, en käytä julkisia kulkuneuvoja, en matkustele lentokoneilla,  vältän sosiaalisia kontakteja, käyn kaupassa mahd. harvoin, hoidan asiat netissä tai kotiintilaamalla, putsaan käpälät ja pidän turvavälin. Maskia en naamaan pistä, allergisen ja astmaattisen on riittävän hankala olla muutenkin. 

Vierailija
25/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niistä hyötyä, jos kaikki käyttää. Maskin tarkoitus on suojata muita.

Vielä naurettavampaa on koronatestaus ilman oireita, mitä hyötyä mulle on huomenna tietää, että eilen mulla ei ollut koronaa?

Jostain luin että oireeton voi tartuttaa toisia paljon tietämättään. Usealla ollut oireeton, tai pientä oireilua. Mutta yhtä lailla tartuttaa muita kuin se jolla on kunnon oireetkin. 

Vierailija
26/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ostaa mottoripyöräkypärän, ekologinen verrattuna kertakäyttömaskeihin ja helppo puhdistaa, desifinioi vain visiirin.

Vierailija
27/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen terve, miksi mun pitäisi laittaa kuonokoppa? Turha selittää mistään oireettomista kantajista, naurettava juttu.

Itse kuuluin tähän oireettomaan ryhmään, tai ehkä vähän jotain nuhan tyyppistä. Että ei se ihan vitsi ole vain. 

Vierailija
28/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaistavittuenlaitamitäänmaskiaidioottikontrollifriikitjaglobalistitjajudetMORO!

Vierailija
29/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HaistavittuenlaitamitäänmaskiaidioottikontrollifriikitjaglobalistitjajudetMORO!

Asshole.

Vierailija
30/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole lukenut mitaan asiantuntijoiden tutkimuksia? Seiska nakyy riittavan.

Vierailija
31/31 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tietennii maskia jopa vaimon kanssa makarissa, häntä kuulemmä kiihottaa oudosti tuo maski, vähä niiku lääkärileikki. Autolla ajaessa myös koska niiden ilmastointilaitteiden on arveltu aiheuttavan kaikenlaisia epämääräisiä oireita joissakin, ehkä. Jos joudun lehtikuvaan niin maski ehdottomasti koska silloin joudun silmätysten satojen tuhansien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi