Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kauhutarinoita!

Vierailija
13.08.2020 |

Arkkuihin tehtiin ennen reikä, johon laitettiin kaksi metriä pitkä kupariputki ja kello. Putki auttaisi haudattuja hengittämään, jos heidät olisi erehdyksissä todettu kuolleeksi. Haroldin pienessä kaupungissa, paikallinen haudankaivaja kuuli kellon soivan eräänä iltana ja meni katsomaan olivatko ne vain lapsia jotka leikkivät olevansa henkiä. Joskus se oli myös tuuli. Tällä kertaa, se ei ollut kumpikaan. Ääni maan alta valitti ja rukoili että hänet kaivettaisiin ylös haudasta.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The horror, työkkäristä tuli kirje.

Vierailija
22/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meni pimeässä autoonsa. Takapenkiltä kuului outoa läähätystä. Nainen kääntyi katsomasan taakseen mutta ei erottanut pimeyden vuoksi mitään. Nainen nousi ulos autosta ja aukaisi takaoven. Takapenkillä makasi musta kiiltäväkarvainen gorillan näköinen kieroon katsova kuolaava FRIIKKI! Nainen paiskaisi järkyttyneenä oven kiinni ja lähti paniikissa juoksemaan karkuun, kompastui, jäi rekan alle ja vietiin ruumishuoneelle. Nainen heräsi kylmissään ruumishuoneen pöydältä peitteen alta. Äkkiä peite vetäistiin pois naisen kasvoilta ja sama friikki oli nyt lääkärin valkoinen takki ja otsalamppu päässä tuijottamassa naista kasvoihin. Friikki otti rautasahan ja alkoi hitaasti sahata naisen kalloa tahmaisen oksettavan hajuisen kuolan valuessa samalla friikin suusta naisen kasvoille. Äkkiä friikin pää räjähti ja friikin takaa paljastui pelastaja; Tuurin kyläkaupan Tarjoushaukka Jorma lännenasussa. Nainen ja Tarjoushaukka elelivät elämänsä loppuun asti onnellisina ja kävivät välillä katsomassa Tuurissa Vesaa ja varastomies Katmandua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme äitini kanssa tyhjentämässä ja raivaamassa kuolleen isoäidin taloa. Olimme päättäneet jäädä yöksi, työt venyivät myöhään iltaan. Mummolla oli aina tapana kotona ollessaan laittaa yläkerran makuuhuoneeseen valo palamaan iltaisin, jotta ulkopuoliset näkevät että talossa ollaan paikalla. Äitini kysyi, onko minunkin pakko jatkaa tuota turhaa valojen polttamista kuten mummo. Minä en valoja laittanut päälle. Mummo on paikalla.

Vierailija
24/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pitää minua yöt hereillä, hän  itkee ja pyytää että tulisin hänen luokseen ja syleilisin häntä. Minun on taas  mentävä hänen haudalleen ja aneltava, että hän antaisi minun jo olla.

Vierailija
26/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin keskellä yötä koputukseen. Luulin ensin, että se kuului ikkunalta. Pian kuitenkin tajusin, että se tuli peilistä

Vierailija
27/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävuotias serkkuni istui rappusilla ja ilveili. Kun kysyin, mitä hän tekee, hän sanoi matkivansa hauskaa naista. Katsoin taakseni, ja me olimme kahdestaan. Kun kysyin, mitä naista, serkkuni osoitti taakseni ja sanoi, että tuota naista, jolla on köysitukka. Minua alkoi huvittaa, ja aloin kävellä serkkuani kohti, kun hän yhtäkkiä sanoi: "Se köysitukka on naisen kaulan ympärillä. Hän roikkuu siitä katossa." Sitten tajusin, millaisia ilmeitä serkkuni teki; hän ilveili kuin hengen hädässä, juuri ennen kuin happi loppuu.

Vierailija
28/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin seulontamammossa ja sain uusintakutsun, kävin ja odotan tulosta. Tosielämän kauhua.

Vierailija
29/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni mukaan äiti tappoi hänet. Äidin mukaan minulla ei ole siskoa.

Vierailija
30/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pienenä mielikuvitusystävä, josta en nykyisin muista kauheasti. Vanhempana olen saanut kuulla mitä omituisempia faktoja tästä ystävästä, joka oli ilmeisesti valtaisa osa elämääni.

Asumme moottoritien laidalla, ja eräänä päivänä äitini avasi ulko-oven tuntemattomalle miehelle, joka oli löytänyt minut kävelemästä yksin moottoritieltä. Olin selittänyt olleeni seikkailulla mielikuvitusystäväni kanssa, ja kertonut löytäneeni pensasaidan takaa aukon, josta pääsi livahtamaan moottoritielle.

Vuosia myöhemmin olimme viettämässä joulua isäni suvun kanssa. Paikalla oli setäni, joka oli myös asunut talossa. Setäni kertoo, että karkasi pienenä moottoritielle, ja yllättäen hän oli käyttänyt samaa reittiä kanssani. Ilmeni, että myös hänellä oli ollut mukanaan mielikuvitusystävä.

Vierailija
31/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsomassa asuntoa, jota vanha mies esitteli minulle. Kun olin lähdössä, näin hänen kuvansa roikkuvan seinällä kehyksissä. Kuvan alla luki "lepää rauhassa." 😱

Vierailija
32/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että kun olin pieni, leikin enoni kanssa jatkuvasti. Vasta hiljattain, kun asia tuli puheeksi, sain tietää, että enoni oli kuollut vuotta ennen syntymääni.

Vierailija
33/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin Skypessä ystäväni kanssa ja poistuin paikalta vähäksi aikaa. Kun tulin takaisin, ystäväni sanoi, että joku oli kävellyt ruudun edestä sysimustassa kaavussa. Olin yksin kotona.

Vierailija
34/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli inhottava tapa harjata hiuksiani silloin, kun nukuin. En koskaan valittanut, sillä siitä oli tullut jo tapa. On kuitenkin hämmentävää, että se jatkui äidin kuoleman jälkeen.

Yövuorossani ollessani näin kellarissa olevan hahmon, joka katsoi suoraan kohti kameraa.

Vierailija
35/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus jatkaa vielä viisi vuotta.

Hyytävää.

Vierailija
36/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
37/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla luin 2-vuotiaalle tyttärelleni iltasatua. Kun olimme lopettaneet, juttelimme pelosta aaveita, hirvöitä, peikkoja ja muita sellaisia kohtaan. Hän kääntyi minua kohden ja sanoi "Isä, en pelkää aaveita." Kysyin, mistä se johtuu, ja hän vastasi: "Koska se, joka tulee huoneeseeni yöllä ja silittää hiuksiani, on kiltti.

Vierailija
38/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät voittavat vaalit. Bensa maksaa 100e litra, Suomessa on enää rikkaita ja köyhiä. Verot tapissa, tuulimyllyt pyörii vieressä ydinvoimalla.

Viimeinen sammuttaa valot ..

Zinc

Vierailija
39/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli siivoaja 80-luvulla Australiassa. Kerran vanha nainen soitti hänelle, ja pyysi häntä siivoamaan hänen ison talonsa hänen ollessa poissa. Äitiäni hieman hirvitti, sillä talo oli todella kaukana kaikista muista asutuksista. Hän kuitenkin suostui, koska nainen tarjosi puhelimessa isoa palkkaa. Äitini ajoi talolle, ja alkoi siivota. Hänelle oli luvattu, että kukaan ei tulisi taloon, mutta yhtäkkiä hän kuuli takaoven käyvän. Äitini jähmettyi aloilleen, ja seisoi hievahtamatta useamman minuutin ajan. Kun mitään ei tapahtunut, tunnollinen äitini hiippaili ainoaan makuuhuoneeseen, jota hän ei vielä ollut siivonnut.

Hän näki jo ovelta, että sänky oli mustavalkoisten kuvien peitossa. Kun hän käveli lähemmäs sänkyä, hän huomasi järkytyksekseen, että kaikki kuvat oli otettu hänestä kaukaa ja ikkunoiden läpi, yleensä hänen siivotessaan taloja. Äitini lopetti siivoamisen - ja myös siivoajantyöt kokonaan siihen paikkaan.

Vierailija
40/109 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitukset tai mitkä lie on riivanneet aina. Viimeisimmän tyttö ystävän, naisen luona iso muovinen kello hyppi irti vessan seinältä. Sitä edellinen näki/koki kanssani yhtäaikaa kun jotain oli keittiössä ja sieltä hajosi sähköt. Vieläkään kukaan ei osaa selittää miten välikaton sisällä olevat johdot voi mennä sekaisin. 

Pahin on kutenkin se vanha nainen. Itse en ole sitä nähnyt. Ensimmäinen oli teinityttö ja olin silloin 16 vuotias. Huusi että sun takana ja mitään ei siellä näkynyt. Väitti että vanha harmaa kyyryssä oleva nainen. Toisella kertaa olin ptkästi yli 30 ja taas huudetaan kuka tuo on? käännyin eikä ketään. Kuvaili niin samoilla sanoilla että iho meni kananlihalle. Se näytti sellaiselta vanhalta harmaalta mummelilta joka on kumarassa.

Mulla on ihan tarpeeksi vaikeaa ilman tuollaisiakin. Joskus erittäin harvoin mulle tulee tunne että joku hengittää mun takana. Ei siellä koskaan näy ketään. Tuntuu tai ehkä kuvittelen mutta sellainen puuh, puuh mikä keuhkoista lähtee. Heh heitetään nyt vielä huumoria. ei siellä juuri sun takana ole ketään eikä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan