Mikä sua v*tuttaa juuri nyt?
Kommentit (36)
Pojan puolesta. Aloitti armeijan heinäkuussa ja on tykännyt olla mutta astma on mennyt niin pahaksi että lääkäri oli suositellut keskeyttämistä. Poika ei itse haluaisi mutta vaikea on olla kun ei henki kulje vaikka sai vahvemmat lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Koti on sotkuinen ja täynnä kärpäsiä (sekä isoja, että banaaneja), kiitos siivoamattoman kanin häkin.
Pitäisi pyykätä, laittaa likaiset astiat tiskikoneeseen, tehdä ruokaa, vaihtaa petivaatteet, mutta en vaan jaksa mitään. Tänään tosin kani saa puhtaan häkin.
Olen vaan ryypännyt koko hereilläoloaikani, enkä ole viikkoon käynyt missään kodin ulkopuolella. Olen masentunut.
Laiskan ja saamattoman ihmisen merkki piilotella kvasimasennuksen takana, kun ote arkielämästä on jo lipsunut. Olikohan sitä otetta edes lähtökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Pilvi pitäisi laillistaa.
Niinhän se pitäisi.
Vähän kaikki, mut erityisesti ihmiset. Ja päätäkin särkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee kohta töistä kotiin ja pelkään, että hän huomaa minun olevan kännissä.
Miksi vedit kännit?
Se on kivaa. Miksi itse olet urpo?
No mitä helvettiä sä miestäs pelkäät? Aikuinen ihminen saa tässä maassa juoda alkoholia ja päihtyä kotona. Se on ihmisoikeus. Jos sun mies ei sitä hyväksy, niin leikkaa siltä nukkuessa penis irti.
Huominen työpäivä. Minulla ei taaskaan ole tekemistä vaan menen hengailemaan kahdeksaksi tunniksi sinne.
Maskiprotestoijat, jotka tyhmyyksissään vastustavat kaikkea mahdollista ja ulvovat kilpaa kun tuli jopa SUOSITUS.
Maria Ohisalo + sen kanssahiihtäjät. Vievät kiihkoissaan Suomea ojaan ja vaikeuttavat väärällä politiikallaan koronakriisistä nousua.