Miehen tuskastuttavan aktiivinen libido!
Olemme olleet kolme vuotta yhdessä. Mies oli suhteen alussa hyvin aktiivinen sänkyasioissa, naimme joka päivä 2-3 kertaa. Ajattelin, että tahti rauhoittuu myöhemmin. Ja onhan se rauhoittunutkin, mutta mies haluaa edelleen naida joka päivä. JOSKUS voi jäädä yksittäinen päivä väliin, mutta tosi harvoin. Nautin kyllä seksistä, mutta ihan joka en jaksaisi.. Mutta jos olen vähän vastahakoisempi, mies pettyy älyttömästi. Ei syyttele tms. mutta on "allapäin", tai siis hänestä huomaa, että häntä vaivaa se, etten halua. Olen alkanut miettiä onko mies seksiriippuvainen vai onko kovat halut ihan normaalia?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:40"]
Vähän ot, mutta haluaako näin aktiivinen mies seksiä itsensä vuoksi vai haluaako tyydyttää naisen näin usein? Tuon kolmosen viestistä jäi ehkä hieman sellainen kuva, että nainen oli enemmänkin patja miehen halujen tyydyttämiseen ja ap:n viestikin jätti tämän asian vähemmälle huomiolle.
Niin ja tarkoitus ei ole kritisoida mitenkään vaan ihan vaan jäin miettimään, että onko tiheät seksikerrat myös naisen nautintoa?
[/quote]
kyllä moni nainenkin haluaa kerran päivässä. mulle (nainen) seksi on myös miehen tyydyttämistä vaikka päivittäisiin naitaisiinkin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:43"]
Kaikki ihmiset nyt vaan ei sovi seksuaalisesti yhteen.
Minä en voisi ikinä olla pitkässä suhteessa miehen kanssa joka haluaa joka päivä. Siitä ei vaan tulisi mitään kun toinen olisi koko ajan vonkaamassa ja koko hommasta tulisi "pakollista miehen tyydyttämistä".
Ihan ahdistaa ajatuskin tässä arjen keskellä varsinkin kun on lapsiakin.
Onneksi olen miehen kanssa samanlainen eli 1-2krt viikossa riittää ja nautinto on suurempaa kun ehtii halut herätä ja saa olla vähän puutteessa.
[/quote]
mä oon puutteessa jo silloinkin kun naidaan kerran päivässä. oon terveet halut omistava nainen.
Miten työssäkäyvänä ja illalla ruokakauppaan, kuntosalille, kavereita tapaamaan -ihmisenä sulla on aikaa hässiä kolme kertaa päivässä ? Ihan siis käytännön esimerkkiä pyytäisin tässä, kaksi menee helposti mutta yhteisen ajan löytäminen kolmeen erilliseen kertaan, aika haastavaa
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:39"]
Miten työssäkäyvänä ja illalla ruokakauppaan, kuntosalille, kavereita tapaamaan -ihmisenä sulla on aikaa hässiä kolme kertaa päivässä ? Ihan siis käytännön esimerkkiä pyytäisin tässä, kaksi menee helposti mutta yhteisen ajan löytäminen kolmeen erilliseen kertaan, aika haastavaa
[/quote]
Tämä on ihan totta. Siksi arjessa on usein pakko vain tyytyä yhteen kertaan, varsinkin jos haluaa että hommassa on jotain laatua. Vaikka pidän seksistä yli kaiken en kuitenkaan laske numeroita. Siksi yleensä puhuimmekin vanhan tyttöystäväni kanssa erikseen arkiseksistä, viikonloppuseksistä ja lomaseksistä.
Hyvä huomio ainakin itselläni on se, että varsinkin raudan ahkera nostaminen saattaa väsyttää minua niin että en yksinkertaisesti jaksa tai halua enää seksiä. Keho vaatii leponsa. Toisaalta joskus taas raudan nostaminen tekee sen että panettaa kahta kovemmin. Olisi jännä tutkia kirjallisuutta ja tutkimuksia tästä näkökulmasta.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:39"]
[/quote]
Tämä on ihan totta. Siksi arjessa on usein pakko vain tyytyä yhteen kertaan, varsinkin jos haluaa että hommassa on jotain laatua. Vaikka pidän seksistä yli kaiken en kuitenkaan laske numeroita. Siksi yleensä puhuimmekin vanhan tyttöystäväni kanssa erikseen arkiseksistä, viikonloppuseksistä ja lomaseksistä.
Hyvä huomio ainakin itselläni on se, että varsinkin raudan ahkera nostaminen saattaa väsyttää minua niin että en yksinkertaisesti jaksa tai halua enää seksiä. Keho vaatii leponsa. Toisaalta joskus taas raudan nostaminen tekee sen että panettaa kahta kovemmin. Olisi jännä tutkia kirjallisuutta ja tutkimuksia tästä näkökulmasta.
se alle 30v mies tuolta ylempää
Naisena sanon, että mietitte ihan liikaa, jos päässä pyörii ajatukset patjana pitämisestä. Minulle kyllä kelpais mies, joka haluaisi vaikka kaksikin kertaa päivässä, koska minulla on kova libito.
siis häh? miten ihmeessä tuo olisi seksiriippuvuutta? mä olen nainen ja mun mielestä vähintään kerran päivässä pitää olla seksiä.