Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tuskastuttavan aktiivinen libido!

Vierailija
13.08.2013 |

Olemme olleet kolme vuotta yhdessä. Mies oli suhteen alussa hyvin aktiivinen sänkyasioissa, naimme joka päivä 2-3 kertaa. Ajattelin, että tahti rauhoittuu myöhemmin. Ja onhan se rauhoittunutkin, mutta mies haluaa edelleen naida joka päivä. JOSKUS voi jäädä yksittäinen päivä väliin, mutta tosi harvoin. Nautin kyllä seksistä, mutta ihan joka en jaksaisi.. Mutta jos olen vähän vastahakoisempi, mies pettyy älyttömästi. Ei syyttele tms. mutta on "allapäin", tai siis hänestä huomaa, että häntä vaivaa se, etten halua. Olen alkanut miettiä onko mies seksiriippuvainen vai onko kovat halut ihan normaalia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
2/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

hieman alle 30v miehenä teksti olisi voinut olla kuin suoraan entisen tyttöystäväni kynästä.

Kaikkien naisteni kanssa olemme aloittaneet tuolla 2-3 kerran päivätahtia, mutta varsinkin arkipäivien  koittaessa olemme joutuneet tyytymään vain päivittäiseen leikkimiseen. Kuitenkin minulle päivittäinen seksi on todella tärkeätä, ja reagoin ehkä jopa samalla tavalla kuin miehesi - en syytä tai huuda, mutta enpä ole aurinkokaan. 

Entinen tyttöystäväni sanoi että olen ylivoimaisesti seksuaalisin henkilö kenet hän on tavannut. Eikä ilmeisesti valehdellut tässä kohtaa, mutta aina kohdatessani uuden seksistä pitävän naisen homma on aika tykitystä. Sen lisäksi että minulla on haluja minulla on onneksi myös kykyjä, kroppa mahdollisti kahdeksan päivän lomalla yli 30 orgasmia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehille tuntuu helpommin tulevan seksistä pieni pakkomielle, joka sitten heijastuu muuhun käytökseen. On tietysti superaktiivisia naisiakin, mutta suurin osa minun tuntemistani naisista pitää kerran päivään tahtia liikana varsinkin pidemmässä suhteessa, jossa kumppanuudella pitäisi olla enemmän merkitystä. Ja ikävintä on sitten se, että nämä miehet usein antavat asian vaikuttaa siihen kumppanuuteen, jolloin aletaan olla kierteessä jossa mies painostaa käytöksellään ja nainen antaa puolipakolla. Kumpikaan ei ole kohta enää tyytyväisiä, mies valittaa seksin määrästä ja nainen sen laadusta, kun alkaa tuntea itsensä pelkäksi runkkausalustaksi. Näitä tarinoitahan on tällä palstalla lähes päivittäin. Itselleni olisi vaikeaa kuvitella olevani pitkässä suhteessa miehen kanssa, joka päivittäin painostaa seksiin.

Vierailija
4/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista alle 30-mies. Kyse ei siis (huh) ole seksiriippuvaisuudesta, vaan hän on vaan kovin halukas (ja kyvykäs). Toisaalta on mukavaa kokea että seksi kanssani on sen verran nautinnollista että hän haluaa (ja tyydyttyy) joka päivä, olen nimittäin itse kauhean epävarma seksiosaamisestani. Mies on minulle todella tärkeä, ja hän on aivan mahtava persoona, joten koitan jaksaa tässä rinnalla...

Mihin muuten suhteesi edellisen tyttöystävän kanssa päättyi? Ei kai kuitenkaan seksin määrään?

Vierailija
5/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys vielä sulle alle 30-mies: tahtimme on se kerran päivässä, mutta tiedän, että mies nauttisi myös enemmästä (ja tietty on niitä päiviä kun seksiä harrastamme kaksi tai joskus edelleen jopa sen kolme kertaa). Eli riittääkö kerran päivässä halukkaalle miehelle, vai kokeeko tuossakin määrässä saavansa liian vähän?

Vierailija
6/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta on väännetty kättä jo yli 10 vuotta minun parisuhteessani. Mies (edelleen) kuvauksen kaltainen (keski-ikäinen jo). Edelleenkin mököttää, jos ei saa riittävästi. Ja minun taas on pakko pitää välillä puoleni, että seksi säilyisi myös minulle mielekkäänä ja saisin tehdä illalla jotain muutakin kuin vain sitä yhtä.

Vierailija
7/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta haluaako näin aktiivinen mies seksiä itsensä vuoksi vai haluaako tyydyttää naisen näin usein?  Tuon kolmosen viestistä jäi ehkä hieman sellainen kuva, että nainen oli enemmänkin patja miehen halujen tyydyttämiseen ja ap:n viestikin jätti tämän asian vähemmälle huomiolle.

Niin ja tarkoitus ei ole kritisoida mitenkään vaan ihan vaan jäin miettimään, että onko tiheät seksikerrat myös naisen nautintoa?

Vierailija
8/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset nyt vaan ei sovi seksuaalisesti yhteen.

Minä en voisi ikinä olla pitkässä suhteessa miehen kanssa joka haluaa joka päivä. Siitä ei vaan tulisi mitään kun toinen olisi koko ajan vonkaamassa ja koko hommasta tulisi "pakollista miehen tyydyttämistä".

Ihan ahdistaa ajatuskin tässä arjen keskellä varsinkin kun on lapsiakin.

Onneksi olen miehen kanssa samanlainen eli 1-2krt viikossa riittää ja nautinto on suurempaa kun ehtii halut herätä ja saa olla vähän puutteessa.

Vierailija
9/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:32"]

Kiitos kommentista alle 30-mies. Kyse ei siis (huh) ole seksiriippuvaisuudesta, vaan hän on vaan kovin halukas (ja kyvykäs). Toisaalta on mukavaa kokea että seksi kanssani on sen verran nautinnollista että hän haluaa (ja tyydyttyy) joka päivä, olen nimittäin itse kauhean epävarma seksiosaamisestani. Mies on minulle todella tärkeä, ja hän on aivan mahtava persoona, joten koitan jaksaa tässä rinnalla...

Mihin muuten suhteesi edellisen tyttöystävän kanssa päättyi? Ei kai kuitenkaan seksin määrään?

[/quote]

Suhde ei päättynyt seksin määrään, mutta oli jatkuva kiistakapula meille ja se kieltämättä vaikutti suhteeseen melko paljon. Tyttö ei tosin koskaan jäänyt ilman orgasmia jos sitä mietitte, ja tuntui orgasmiherkkänä olevan aika tyytyväinen aina viidennen peräkkäisen jälkeen.

Myöskin seksin laatu herätti meillä keskusteluja. Itse pidän niin perinteisen + suuseksin lisäksi niin anaaliseksistä kuin leluistakin. Anaaliseksistä tyttö sai lopulta elämänsä huuto-orgasmin kun suostui kuuntelemaan minua ja luottamaan minuun että miten homma tehdään mutta sekin yli vuoden vääntö sai suhteeseen kyllä lommoja aikaiseksi.

Vierailija
10/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, 7 voisi olla minä :D Mies on 46v ja joka päivä haluaisi, mulle riittäisi kerran viikossa. Ja onhan tästä käyty tuimiakin keskusteluja välillä...

Vierailija
11/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:35"]

Hassu kysymys vielä sulle alle 30-mies: tahtimme on se kerran päivässä, mutta tiedän, että mies nauttisi myös enemmästä (ja tietty on niitä päiviä kun seksiä harrastamme kaksi tai joskus edelleen jopa sen kolme kertaa). Eli riittääkö kerran päivässä halukkaalle miehelle, vai kokeeko tuossakin määrässä saavansa liian vähän?

[/quote]

No arjessa tuo yksi kerta voi olla ajankäytöllisesti kätevintä, mutta kyllä minulle aina yleensä kelpaa lisävetokin. Nyt kesälomalla oli se tilanne että olin itse lomalla mutta tyttö töissä (nyt eri tyttö kuin mihin ylhäällä viittasin) niin oli jo aika haasteellista vetää se 2 kertaa päivässä. Muistaakseni loman aikana yhtenä päivänä ei harrastettu seksiä kertaakaan ja muutaman päivänä vain kerran. Kriisi.

Ja miehen voi aina tyydyttää myös käsin ja suulla jos toisen haluaa tehdä tyytyväiseksi.

M. vähän alle 30

Vierailija
12/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:40"]

Vähän ot, mutta haluaako näin aktiivinen mies seksiä itsensä vuoksi vai haluaako tyydyttää naisen näin usein?  Tuon kolmosen viestistä jäi ehkä hieman sellainen kuva, että nainen oli enemmänkin patja miehen halujen tyydyttämiseen ja ap:n viestikin jätti tämän asian vähemmälle huomiolle.

Niin ja tarkoitus ei ole kritisoida mitenkään vaan ihan vaan jäin miettimään, että onko tiheät seksikerrat myös naisen nautintoa?

[/quote]

Hei,

vastasin tuossa myöhemmin myös tästä näkökulmasta. Tyttöni jäi hyvin harvoilla kerroilla ilman orgasmia, ja ei tuntunut orgasmiherkkänä olevan pahoillaan viidennen orkun jälkeen. Antoi myös avoimesti tunnustusta seksikyvyilleni ja taidoilleni (tai ainakin olimme siis tästä näkökulmasta yhteensopivia pedissä).

m. vähän alle 30

Vierailija
13/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:32"]

[/quote]

Sun täytyy kyllä ap miettiä tuota asiaa, että jaksatko todella miehen rinnalla. Seuraavat kolme vuotta, viisi vuotta, kymmenen vuotta, kaksikymmentä vuotta... Kun teillä on pienet lapset, koti hoidettavana, töissä pitää käydä jne. Jaksatko varmasti miehen rinnalla, jos sinulla on ollut raskas päivä töissä, porhallat kotiin päivähoidon kautta, laitat ruokaa, siivoat, pyykkäät, järkkäät, sovittelet lasten riitoja, kuuntelet kiukkukohtausta jostain turhasta asiasta. Sitten kun lapset nukkuu ja sinusta tuntuu, että haluat hetken vain huokaista rauhassa sohvan nurkassa - jaksatko ihan varmasti miehen mökötystä siitä, ettet jaksa olla päivän päätteeksi vielä kiihkeä seksipetokin? Tämä on nimenomaan se asia, joka pitkässä suhteessa tulee vastaan ruuhkavuosien aikana.

Vierailija
14/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:48"]

[/quote]

No arjessa tuo yksi kerta voi olla ajankäytöllisesti kätevintä, mutta kyllä minulle aina yleensä kelpaa lisävetokin. Nyt kesälomalla oli se tilanne että olin itse lomalla mutta tyttö töissä (nyt eri tyttö kuin mihin ylhäällä viittasin) niin oli jo aika haasteellista vetää se 2 kertaa päivässä. Muistaakseni loman aikana yhtenä päivänä ei harrastettu seksiä kertaakaan ja muutaman päivänä vain kerran. Kriisi.

Ja miehen voi aina tyydyttää myös käsin ja suulla jos toisen haluaa tehdä tyytyväiseksi.

M. vähän alle 30

[/quote]

Ot, mun mielestä M<30 kuulostat seksiriippuvaiselta. Normaali ihminenhän pystyy ottamaan toisen huomioon myös näin päin, että luopuu omastaan. Lisäksi seksuaalisen tyydytyksen hommaaminen itse on mitä helpointa. Se, että saa aikaiseksi kriisin siitä, ettei ole yhtenä päivänä ollut seksiä puolison kanssa, on minun mielestäni lapsellista, itsekästä ja jollain tavalla aika sairasta.

Vierailija
15/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:48"]

[/quote]

M. vähän alle 30

[/quote]

Ot, mun mielestä M<30 kuulostat seksiriippuvaiselta. Normaali ihminenhän pystyy ottamaan toisen huomioon myös näin päin, että luopuu omastaan. Lisäksi seksuaalisen tyydytyksen hommaaminen itse on mitä helpointa. Se, että saa aikaiseksi kriisin siitä, ettei ole yhtenä päivänä ollut seksiä puolison kanssa, on minun mielestäni lapsellista, itsekästä ja jollain tavalla aika sairasta.

[/quote]

Mitä olen noita seksiriippuvaisten luonnehdintoja joskus lukenut niin olet varmasti oikeassa, olen ainakin lievästi seksiriippuvainen. Olet siis varmasti oikeassa.

Ja tiedän kyllä että tyydytyksen saa myös itse hommattua. Masturboin joka päivä, yleensä useammin kuin kerran. Ei ole ongelma skypessäkään etäsuhteessani ollessa kolme kertaa parin tunnin puhelun aikana.

Vierailija
16/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen puhunut tästä asiasta psykologini kanssa ja hän sanoi, että harvassa parisuhteessa seksihalut aina täsmäävät ja seksihalut kuitenkin ovat muuttuva elementti ihmisen elämässä.

Olen juuri se osapuoli suhteessa joka haluaa joka päivä. Ja kyllä! tunnen itseni välillä kamalaksi ja ällöttäväksi hyväksikäyttäjäksi. Ja sen vuoksi yritänkin pitää halujani kurissa, mutta sitten tulee tämä ihana puoliso mun silmien eteen ja vähän keinauttaa itseään niin jo olen kiimassa... Tiedän että käytökseni on lapsellista kun en saa niin vaivun apeuteen tai keskittymiseni herpaantuu...

Onneksi mun kumppani silti jaksaa mua ja asiasta voidaan puhua... kyllä me puhutaan että sitten kun ollaan 70v niin ehkä se helpottaa...

Vierailija
17/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kans voimakas libido, tuntuu vaan kasvavan iän myötä. Nyt on nelikymppinen ja me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. En usko että hän on seksiriippuvainen, koska jos seksiä ei ole, mä en sitä halua tai en pysty tai jokin muu este, hän ei mitenkään osoita harmiaan aiheesta. Mut haluaa päivittäin, ja nimenomaan haluaa tyydyttää minut, ja saada minut haluamaan päivittäin. Jos vaikka sanon, että mua ei haluta, mut lähden silti leikkiin mukaan, hän harmittelee, että seksi on paljon hauskempaa kun saa vaimon kiihotettua kunnon kiimaan. 

Vierailija
18/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta, yli 4-kymppisestä miehestä tuo ei ole kovin paljoa. Jotkut vaan pitävät seksistä paljon. Erityisen kivaa se on silloin kun löytää yhtä paljon seksistä pitävän kumppanin ;) Minusta paras tilanne on silloin kun seksiä on minimissään kolmesti joka päivä, vapaalla olessa sitten paljon enemmän...

Vierailija
19/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli nuorena tuollainen, että vähintään kerran päivässä piti olla seksiä.

Nyt, yli viiskymppisenä, riittää joka toinen päivä.

Jos mies ei saa seksiä, niin on huonotuulinen, kiroilee, pilaa kodin ilmapiirin. Itse en haluaisi seksiä ollenkaan. Ehkä sen takia, että aina pitäisi olla jalat levälleen. Ei tee mieli ollenkaan, mutta perhe-elämän sujumisen takia on pakko suostua.

Vierailija
20/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 11:06"]

Olemme olleet kolme vuotta yhdessä. Mies oli suhteen alussa hyvin aktiivinen sänkyasioissa, naimme joka päivä 2-3 kertaa. Ajattelin, että tahti rauhoittuu myöhemmin. Ja onhan se rauhoittunutkin, mutta mies haluaa edelleen naida joka päivä. JOSKUS voi jäädä yksittäinen päivä väliin, mutta tosi harvoin. Nautin kyllä seksistä, mutta ihan joka en jaksaisi.. Mutta jos olen vähän vastahakoisempi, mies pettyy älyttömästi. Ei syyttele tms. mutta on "allapäin", tai siis hänestä huomaa, että häntä vaivaa se, etten halua. Olen alkanut miettiä onko mies seksiriippuvainen vai onko kovat halut ihan normaalia?

[/quote]

sano ukollesi, että hommaa rakastajattaren itselleen, sun paikat ei enää kestä tommosta menoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan