Miksi suurin osa ei käytä maskia?
Suurin osa ei käytä. Minä teen aina niin kuin massa, ja nyt massa ei käytä maskeja. En voi käyttää maskia!
Kommentit (89)
Jopa thl sanonut että maskien hyöty on suurimmalta osin jäänyt toteen näyttämättä.
Iha bullshittii koko maskipelleily. Orjan merkki se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä, koska minulle on aivan sama saanko koronan vai en.
Ei maski suojaa koronalta, vaan estää sinun levittämästä koronaa.
Se kiinnosta vielä vähemmän.
Minä suojaan sinua ja sinä suojaat minua. Helpoimmalla päästäisiin, jos tehtäisiin vain yhteistyötä.
En tee, koska minua ei suojella. En suojele silloin muita.
Jos sinä haluat aktiivisesti taistella omaa etuasi vastaan, niin en minä voi sinua oikein estää. Minä en piittaa siitä mitä muut tekevät, tai jättävät tekemättä, mutta ei tämä "hössötys" ole teidän kiukutteluunne kaatumassa. Sinä voit tehdä yhteistyötä, tai pahentaa omia asioitasi.
Tää foorumi on kyllä.. Sillon, kun ei maskeja Suomessa suositeltu, oli hirveä paskamyrsky täällä, kuinka hallitus, THL, Varhila ja kumppanit on kaikki ihan syvältä, kun ei niitä käsketty käyttää, koska kyllä Kiinassakin käytetään jne ja täällä Suomessa kaikki nyt tyyliin kuolee. No nyt annetaan suositus, niin av on täynnä "ei mulla oo rahaa tollaseen, itekö pitää maksaa, en ala kyllä käyttää, ihan sama vaikka tartutan muut, en mä oo kipee ni ei mun tarvii, ihan turhaa humpuukia, ei noi edes auta mitään" -juttua.
Vierailija kirjoitti:
70 % suomalaisistakin asuu muuten kaupungeissa, joten "harvaan asuttu maa" on aika huono veruke.
Kyllä, mutta täällä asumistiheys kaupungeissakin on aivan toista luokkaa kuin esim. monissa Aasian maissa tai vaikka New Yorkissa. Ei sillä, että se maskeista täälläkään turhia tekisi ja aion itsekin käyttää niitä julkisissa. Suomessa vaan kadulla kävellessä on esim. helpompi väistellä ihmisiä, mutta menepä New Yorkiin ja kokeile, kuinka helppoa on pitää se parin metrin turvaväli, jos ihmiset on normaalisti liikkeellä.
En aio käyttää mutta välttelen myös ruuhkabusseja kuljen hiljaisempina aikoina.
Koska maskia suositeltiin käyttämään jos ei ole mahdollisuutta pitää turvaväliä. Minulla on mahdollisuus pitää turvaväli vaikka kuljen julkisilla töihin pk-seudulla, helposti onnistuu. Ei ole ruuhkia edes aamulla. Käsien pesu ja turvavälin pitäminen on edelleen koronan tärkeimmät ehkäisykeinot. Toki jos itse on flunssainen, maski on ehdottomasti oltava ja mielellään kyllä ei liiku kotoa mihinkään ihmisten ilmoille kipeänä muutenkaan.
Minä suojaan sekä itseäni että kanssaihmisiä pitämällä turvaväliä, ethän siis tule iholleni esim. Kaupassa tai julkisissa kulkuvälineissä?:
En käytä, koska eijuuri hyötyä. Kaikki tämän tietää, mutta nyt on vaan toisen aallon pelossa tehty paniikkiratkaisuna suositus käyttää maskia näön vuoksi.
70 % suomalaisistakin asuu muuten kaupungeissa, joten "harvaan asuttu maa" on aika huono veruke.