Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurin osa ei käytä maskia?

Vierailija
13.08.2020 |

Suurin osa ei käytä. Minä teen aina niin kuin massa, ja nyt massa ei käytä maskeja. En voi käyttää maskia!

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei laihduta?

Vierailija
22/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä en tajua, miten tuolla köyhemmissä/köyhissä maissa näyttää olevan lähes kaikilla maski. Mistä he niitä saavat ja millä rahalla pystyvät ostamaan? Jos täällä maksaa kertakäyttöinen maski 7 e/kpl, mitä maskeja nuo köyhät käyttävät, kun ei varmaan ole juuri kenelläkään varaa moisia ostaa tai edes pestä. Käyttävätkö kaiken aikaa samaa maskia? Mikä hyöty siitä sitten on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä en tajua, miten tuolla köyhemmissä/köyhissä maissa näyttää olevan lähes kaikilla maski. Mistä he niitä saavat ja millä rahalla pystyvät ostamaan? Jos täällä maksaa kertakäyttöinen maski 7 e/kpl, mitä maskeja nuo köyhät käyttävät, kun ei varmaan ole juuri kenelläkään varaa moisia ostaa tai edes pestä. Käyttävätkö kaiken aikaa samaa maskia? Mikä hyöty siitä sitten on? 

Niin, siis eilen apteekissa maksoi 7 e/kpl kertakäyttöinen maski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja toteemipaalun ympärillä tanssivat kuulemma. Oliko se nyt neitsyn vai lesbon raiskaus, joka kuulemma paransi HIV-viruksesta, en nyt muista.

Vierailija
25/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät samaa maskia kauan. 

Vierailija
26/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maskista ole juuri mitään hyötyä. Vähän sama kuin yrittäisi käyttää 20 denierin sukkahousuja kondomina...

Typerää joukkohysterian lietsontaa taas.

"Mutta kun minun 96-vuotias syöpäsairas isoisotätini K U O L E E, jos sinä et käytä maskia!!!"

Vierailija
27/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hnekisesti liian iso kynnys alkkaa käyttö kun on 37 vuotta julkisesti ollut ilman kuonokoppaa. siinä heröäisi jotain inhoja fläspäkkejä  tilanteista jolloin on yhtäkkiä joutunut näyttäytymään erilaisena joukon eessä, vaikka siiloin kun ekat rillit sai 9-vuotiaana

Vierailija
28/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 26, millä todennäköisyydellä tuo henkilö menee tapaamaan 96-vuotiasta isoisotätiäsi???

Vierailija
29/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL suosittaa kansalaisille kasvomaskien käyttöä tietyissä tilanteissa toisten ihmisten suojaamiseksi

https://thl.fi/fi/-/thl-suosittaa-kasvomaskin-kayttoa-toisten-suojaamis…

Vierailija
30/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja ei käytetä itseä suojellakseen, vaan muita - kun kaikki käyttävät maskia, kukaan ei voi tartuttaa muita.

Vierailija
31/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfsf kirjoitti:

Hnekisesti liian iso kynnys alkkaa käyttö kun on 37 vuotta julkisesti ollut ilman kuonokoppaa. siinä heröäisi jotain inhoja fläspäkkejä  tilanteista jolloin on yhtäkkiä joutunut näyttäytymään erilaisena joukon eessä, vaikka siiloin kun ekat rillit sai 9-vuotiaana

Sulla on hassut aivot.

Vierailija
32/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskeja ei käytetä itseä suojellakseen, vaan muita - kun kaikki käyttävät maskia, kukaan ei voi tartuttaa muita.

Tämä edellyttää että maskia käytetään oikein. Pikainen vilkaisu maskeja nyt käyttäviin osoittaa että näin ei ole.

Vierailija
33/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenee sitä vielä ilmankin...ja parta lämmittää naamaa jo ennestään

Vierailija
34/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma kuin muussakin maailman pelastamisessa. 

Vierailija
35/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve. Siinä syy.

Vierailija
36/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ikään ja sairauteen katsomatta käyttävät maskia kaikkiallako ja kaiketi vielä oikeinkin? Mitä muita utopioita listalla?

Vierailija
37/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä astmani takia. Osaksi syynä on myös se että kun ei käytä maskia ihmiset olettavat että olen välinpitämätön ja pysyvät hyvin kaukana.

Vierailija
38/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuonokoppaa naamaani laita, jos ei ole pakko. Ja suositus ei ole pakko. Hiostaa, vaikea hengittää ja on kalliita. En aio vähiä rahoja laittaa johonkin turhaan mikä ei edes suojaa miltään. Käyttäkää te paremmat ihmiset, jos haluatte kiillottaa sädekehäänne ja pelastaa maailman.

Vierailija
39/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyville maskeille voisi olla tilaus, jos niistä saisi hyvin hengittäviä.

Ikävää olla näkemättä kasvopiirteitä.

Vierailija
40/89 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu alueella,jota suositus koskee. En käytä joukkoliikennettä ja tämän pikku kylän kaupoissa saa käydä ihan rauhassa. Kaupassa ei ole ruuhkia ja hyvä jos 1 tai 2 asikasta on samaan aikaan kaupassa, yleensä saa olla ihan yksinään. Maskit oli kaupasta loppunut ja En lähde isoon kaupunkiin ostamaan maskeja,koska siellä on porukkaa taas ryysiksessä hamstraamassa. Kangasmaskeja en tilaa, ne on yhtä tyhjän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi