Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuntemuksia sulle aiheuttaa tää uusi aalto?

Vierailija
13.08.2020 |

Olisi kiva saada kuulla tuntemuksia. Erityisesti sellaisilta jotka itse on perusterveitä (koska on itsestäänselvää, että jos on joku riskisairaus alla niin tilanne todella kuumottaa.)

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ei jaksa. Ei jaksa hysterisoida.

Vierailija
2/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jotain positiivista, niin en tainnutkaan turhaan hankkia kotiin kyykkyhäkkiä ja levytankosarjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Täällä ei ole ollut yhtään tartuntaa, joten kyllä kyrpii jos tännekin tulee jotkut hiton etäkoulut jne. 

En oikeasti jaksa enää!!! 

Olen jo ihan korvia myöten koko koronaa. Meillä kiellytty puheen aihe, koko perhe oli samaa mieltä. 

Vierailija
4/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mikä pakko sinne ulkomaille on lähteä hakemaan niitä tartuntoja. Veikkaan nimittäin, että suurin osa tänä päivänä raportoiduista tartunnoista on yhdeltä lennolta löytyneitä (ne eivät mielestäni ole aiempien päivien luvuissa vielä näkyneet).

Vierailija
5/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, enkä ole perusterve. Jos saadaan korona uusiksi niin kaikki toimii.  Olen huomattavasti paremmassa kunnossa kuin keväällä, joten ei huoleta.

Vierailija
6/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus päällimmäisenä.

Odottelen muutaman päivän päästä olevaa testiä. Monta asiaa peruuntui. Olen perusterve, perheessä riskiryhmäläinen

Vierailija
7/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Täällä ei ole ollut yhtään tartuntaa, joten kyllä kyrpii jos tännekin tulee jotkut hiton etäkoulut jne. 

Olen jo ihan korvia myöten koko koronaa. Meillä kiellytty puheen aihe, koko perhe oli samaa mieltä. 

Jotkut joutuu asumaan myrskyn silmässä kuitenkin. Ei voi vähätellä heidän riskejä vaikka teillä ei niitä olisikaan.

Vierailija
8/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jaahas.. mitäs rajoituksia sitä tällä kertaa tulee? Viimeksi olin 2,5kk mökillä ja nyt pitäs kaupungissa olla koska työt jatkuu toistaiseksi. Auta armias kun aivastat väärässä paikassa. Pakko on sopeutua ja toivoa parasta.

Vierailija
9/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve oon, lukuunottamati verenpainetta joka huitoisi ilman pillereitä liian ylhäällä. En jaksa tärvätä nörtsiä pelkäämiseen.  Se ei parantanne vastustuskykyä. Yksinäisyyden tuottama mielipahennus täyttää sielua sen verran ettei sinne mahjukaan enää koronaressiä. Pelkääminen olisi huonoa seuraa yksinäiselle. Mieluummin elän rauhassa ja ulkoilen hyvässä säässä täälä maalla työtä tehten.

Vierailija
10/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuttaa kuinka nopeasti ihmiset murtuvat pieniin vastoinkäymisiin, ja se pakkomielle palata normaaliin.

Eihän tällä sivustollakaan voi väitellä aikansa kuluksi, kun kaikki murtuvat täällä välittömästi, kun heille sanoo vähänkin vastaan.

Vierailija
11/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että tämän vain annetaan tapahtua. Kaikki avattiin, koska testauksen ja jäljityksen piti olla kunnossa. Nyt tuntuu ettei mikään oikein toimi. Kun tilanne pahenee ja kouluissa alkaa karanteenit paukkumaan, niin otan lapsen kotiin opiskelemaan.

Vierailija
12/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämän arvasi.

Pidän ulkomaille matkustajia itsekkäinä vaikka sitten olisi vain käynyt Virossa.

Vierailija
13/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla kovin hysteerinen. Keväällä olin, kun odotin leikkaukseen pääsyä ja pelkäsin, että korona sotkee sen. En onneksi itse sairastunut eikä leikkauksia ehditty ajaa alas ennen omaani. Ehdin olla sairauslomalla ja lomautettuna, nyt olen ollut jo töissä ja kesälomalla ja taas töissä. Suoraan sanottuna ei haittaisi jos taas tulisi lomautus, voisin hyvin olla mökillä touhuamassa ja pitämässä seuraa miehelle, joka tekee siellä etätöitä. Miehen töihin korona ei vaikuta sitä eikä tätä, paitsi että ovat olleet etätöissä keväästä asti. 

En jaksa skarpata niin paljon kuin keväällä, olen melko huoleton enkä käytä hanskoja joka paikassa. Skarppaan sitten jos/kun tilanne eskaloituu oikein kunnolla. Nyt pitää vähän vetää henkeä ja ottaa rennommin, ei sitä jaksa skarpata loputtomiin. Maskinkäyttäjää minusta tuskin tulee missään tilanteessa.

Vierailija
14/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luultavimmin tulee alueellisia suosituksia ja rajoituksia.

Vierailija
15/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ainostaan tympäisee koko korona. Kaupassa käydessäkin kun ei pyöri käsienpesu ja turvavälimuistutukset niin siellä soi radio jossa kouhkataan koronasta. Evvk.

Vierailija
16/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m37v kirjoitti:

Perusterve oon, lukuunottamati verenpainetta joka huitoisi ilman pillereitä liian ylhäällä. En jaksa tärvätä nörtsiä pelkäämiseen.  Se ei parantanne vastustuskykyä. Yksinäisyyden tuottama mielipahennus täyttää sielua sen verran ettei sinne mahjukaan enää koronaressiä. Pelkääminen olisi huonoa seuraa yksinäiselle. Mieluummin elän rauhassa ja ulkoilen hyvässä säässä täälä maalla työtä tehten.

Kuulostat fiksulta kaverilta, toivottavasti saat apua yksinäisyyteen.

Vierailija
17/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä ole kuin uusi normaali. Tulee kolmas aalto, neljäs... Sitten harvenee ja tulee ns kausi-influenssana. Harvenee ihmisetkin. Ehkä olisi voinut pysäyttää, kun kaikki maailman rajat olisi pantu kiinni täysin, ehkä ei. Kymmenen vuoden kuluttua tulee taas joku uusi virus. Näinhän se menee.

Vierailija
18/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan niin kuin keväälläkin.

Vierailija
19/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassisen Kone, Se, Ratsia, Eppu Normaali. Nämä ovat oikeaa uutta aaltoa. Koronasta puheen ollen on kyse toisesta aallosta.

Vierailija
20/99 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tämä päästettiin taas vuotamaan lentokentiltä, ei opittu yhtään mitään keväästä. Hallitus lomailee kun pitäisi olla päätämässä asioista. Ei oikein ole luottoa valtiovaltaan, että saataisiin tämä stopattua alkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä