Mitä tuntemuksia sulle aiheuttaa tää uusi aalto?
Olisi kiva saada kuulla tuntemuksia. Erityisesti sellaisilta jotka itse on perusterveitä (koska on itsestäänselvää, että jos on joku riskisairaus alla niin tilanne todella kuumottaa.)
Kommentit (99)
Vähän kaksijakoinen. En ole aivan niin hysteerinen ja eristäytynyt kuin keväällä olin, mutta kyllä vähän ahdistaa ja välttelen toki ihmisjoukkoja ja pesen hyvin käsiäni jne.
Ärsyttää kyllä kaikki tolkuttomat kokoontumiset ja matkustelut: eikö nyt olisi yhtä helkkarin kesää voinut olla menemättä ja lentelemättä lomille sinne tänne ja kokoontumatta festareille..? Ymmärrän jos ei enää kuuppa taivu täydelliseen eristykseen, mutta just noi isot massatapahtumat ja lomailut ulkomaille saa näkemään punaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ei jaksa. Ei jaksa hysterisoida.
Tämä. Täällä ei ole ollut yhtään tartuntaa, joten kyllä kyrpii jos tännekin tulee jotkut hiton etäkoulut jne.
En oikeasti jaksa enää!!!
Olen jo ihan korvia myöten koko koronaa. Meillä kiellytty puheen aihe, koko perhe oli samaa mieltä.
Luuletteko epidemian häviävän sillä, että pistätte pään puskaan?
Eipä mua kuumota vaikka taidankin kuulua ”riskiryhmään”. Maskit ja käsidesit hittoon.
Olen riskiryhmää ei ole missään vaiheessa kuumottanut lähinnä vain vituttanut varsinkin kaikki vauhkoojat. Turhaa energiaa menee lässyttämiseen ja muiden kyttäämiseen. Olen elänyt niinkuin ennenkin juuri sillä tyylillä millä aiemmatkaan flunssat eivät ole tarttuneet miksi tämäkään.
Halailu toki tuottaisi mielihyvähormoonia josta voisi olla apua terveenäpysymisessä.
Ärsyttää vähän ihmiset, joilla pää hajoaa jo muutamassa kuukaudessa jos eivät pääse töihin, matkoille tai bilettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Täällä ei ole ollut yhtään tartuntaa, joten kyllä kyrpii jos tännekin tulee jotkut hiton etäkoulut jne.
Olen jo ihan korvia myöten koko koronaa. Meillä kiellytty puheen aihe, koko perhe oli samaa mieltä.
Ei se häviä turhan paasaamisellakaan. Josse korona pelottaa pysykää kotona pitäkää turpanne kiinni ja jättäkää muut rauhaan. Niin kaksmiljoona Justiinaa länkyttäis päivästä toiseen sehän se sitten auttaa.
Pettymystä ja raivoa hallitusta kohtaan. Tämä uusi aalto olisi ollut helposti estettävissä jos vain rajat olisi pidetty kiinni.
Itse tauti ei kiinnosta tai pelota itseäni vähääkään, kuten ei tehnyr keväälläkään. V*tuttaa jatkaa etätöissä, haluan työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se häviä turhan paasaamisellakaan. Josse korona pelottaa pysykää kotona pitäkää turpanne kiinni ja jättäkää muut rauhaan. Niin kaksmiljoona Justiinaa länkyttäis päivästä toiseen sehän se sitten auttaa.
Itse tulit tähän keskusteluun negailemaan..
Lue mukavampia keskusteluja jos noin häiritsee
Vierailija kirjoitti:
Hassisen Kone, Se, Ratsia, Eppu Normaali. Nämä ovat oikeaa uutta aaltoa. Koronasta puheen ollen on kyse toisesta aallosta.
Näin se menee uusi aalto....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkasin jo tammikuussa, että se tulee leviämään todella villisti jenkkilän kaltaisissa idioottimaissa, ja että Suomessa saisi olla suhteellisen turvassa.
Kyllä se vaikuttaa.
Harmittaa kun fastareiden järjestäjät eivät ota vastuuta kun varovaisuustoimet pettävät.
Suututtaa kun ihmiset ei pysty sen vertaa välittämään muista että pitää hiukan välimatkaa (edes sen 1,5m).
Ärsyttää päättäjien löysäily karanteenisuosituksista, vedotaan lakiin ja vapauteen. Laittaisin tiukan linjan pariksi kuukaudeksi nyt; ainoastaan painavasta syystä (perhe, työ (insavaikuttajamatkustelijoita ei lasketa), opiskelu) saa poistua maasta ja pakkokaranteeni ulkomailta tuleville (tai pakolliset mittaukset päivittäin rajan ylittäville ja maskipakko).
En ymmärrä miksi piti ylipäätään mitään festareita järjestää. Onhan se nyt selvää, että kun jengi hönössä pitää hauskaa, mitään turvavälejä ei muisteta. Vastuutonta järkätä festareita ja muita joukkokokoontumisia, kuten myös vastuutonta matkustella rajojen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää päättäjien löysäily karanteenisuosituksista, vedotaan lakiin ja vapauteen. Laittaisin tiukan linjan pariksi kuukaudeksi nyt; ainoastaan painavasta syystä (perhe, työ (insavaikuttajamatkustelijoita ei lasketa), opiskelu) saa poistua maasta ja pakkokaranteeni ulkomailta tuleville (tai pakolliset mittaukset päivittäin rajan ylittäville ja maskipakko).
Niinpä. Ärsyttää tuo jatkuva vapauteen vetoaminen, kyllä yhteisen hyvän nimissä voisi laitaa matkustuskiellot ja maskipakot.
ei kiinnosta/vaikuta mun elämään millään tavalla kuten ei keväälläkään. paitsi että säästöön jää 500 e/kk ja vuoden loppuun koronan takia säästöön on jäänyt mulla 6000 euroa.
Ei kai tämä mikään uusi aalto ole, vaan sen vanhan koronan riippeitä? Miedompana kuin keväällä.
Maskipakkoa ei, jos ne jätettäis suosiolla niille jotka hoitaa sairaita työkseen.
Muuten on taas maailmanlaajuinen pula maskeista kun kaikki hamstraa.
Enkä halua saada naamaani niitä sekundoja mitä jenkkitutut oli saaneet eli joissa oli löytyny jotain asbestia! Mieluummin korona kuin syöpä!
Hysterisointi=realismi?