Loukkaantuisitko jos tapailemasi mies sanoisi
vuoteessa että rakastaa vaikket olekaan mitään ihanteellista seurustelumatskua sen takia että olet yksinhuoltaja?
Muutenkin tulee sellaisia sammakoita suusta joista en tiedä miten suhtautua. "Rakastan sua ja sun isoa persettä". Kun kohauttelen kulmia, niin mies tokaisee että no hei, eihän se nyt mikään pienikään ole. Ja että ei pieni ylipaino mitään haittaa.. Mä en muuten todellakaan ole ylipainoinen, vaan urheilen kovasti ja katson mitä syön. Tai "sä olet melkoisen juntti, sun puheet on välillä sellaisia". Toisaalta mies sanoo rakastavansa ja ihailevansa mua. Voiko tuollaiset kommentit ottaa vaan vähän tahdittoman miehen lohkaisuina?
Kommentit (41)
Olipas tullut paljon vastauksia. Taidan ensi kerralla olla myös suorasanainen. Katsotaan miten maistaa omaa lääkettään. Sen jälkeen lienee pieni keskustelu paikallaan. En vaan tiedä miten se onnistuu, koska olen tosi huono loukkaamaan ihmistä josta pidän.. Ap
aika paska asenne jos tuollaisia puhuu. Minua häiritsisi että edes ajattelisi noita sammakoita, jotka sanoo ääneen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 18:20"]
Olipas tullut paljon vastauksia. Taidan ensi kerralla olla myös suorasanainen. Katsotaan miten maistaa omaa lääkettään. Sen jälkeen lienee pieni keskustelu paikallaan. En vaan tiedä miten se onnistuu, koska olen tosi huono loukkaamaan ihmistä josta pidän.. Ap
[/quote]
eihän sun tarvii loukata, vaan sanot että mies loukkaa sinua, etkä aio sellaista sietää. Ja jos ei tajua, voit kertoa listan hänen huonoista puolista, sinun kannaltasi katsottuna. Sun totuutesi on tasan yhtä totta ja oikeaa kuin hänenkin. Elämäänsä ei kannata jaksaa ihmisen kanssa joka ei hyväksy sua 100% sellaisena kuin olet.
Enpä loukkaantuisi. Minähän olen yksinhuoltaja,mut eipä oo tollasta tullu eteen.
Voisi tosin olla etten olisi muuten haluttua seurustelumatskua, kun mielipuuhaani on moottoripyöräily, ja mulle mieluinen asu on nahkapökät ja ajotakki, sekä bootsit.
Biker tyyli,ja harrikka...niitä jos alkais haukkumaan ni ,sit tulis tien pää, jossa suunnat eroisivat.. ,siinä ei edes hulvaton huumorini tulisi avuksi.
*harrikkaH*
Mies on NARSISTI!!! Haluu sun itsetunnon pikkuhiljaa alas ja koht kuvittelwt itekki et oot kauhee ja lihava ja ettei kukaa sua haluis jne... Sit seuraavas lausees hokee rakastavansa jne ettet vaa lähtis kenenkää muun matkaa... Googlettamal löytyy hyvin tietoa...
Minua häiritsee tuo kommentti yksinhuoltajuudesta. Jos seurustelee yksinhuoltajan kanssa, on selvää että mukana tulee koko paketti, ja pitää hyväksyä myös lapset.
No sanotaanko näin: ei mies multa noilla kommenteilla ainakaan lisäpisteitä saisi. En tiedä jaksaisinko kuunnella kovin kauaa, voi muuttua liian suorapuheiseksi myös seurassa.
Mulle sanottiin että "yhdenillanjutuissa ulkonäöl ei oo nii välii mut sit seurustelis olis kiva et olis ok."
Ja meidän juttumme oli parin kerran juttu... :D
Olin 4 vuotta suhteessa miehen kanssa jolla oli samanlainen tausta kuin ap:n miehellä.
Loppua kohden vitsit eivät kehittyneet paremmiksi vaan paljastivat alla piilevän todella ikävän asenteen naisia kohtaan.
Jos ihminen on sillä tasolla että ei itsekään huomaa miten rumia puhuu, ei ihminen ole minusta vaivan arvoista seuraa.
Mä ehdotan myös vastaiskua. Ihan vain sellaista samanlaista kuin mitä mieskin sulle heittää, ei kovin pahaa, mutta sellaista, että perille menee ja uppoaa. Jos mies siitä suutahtaa, niin keskustelu on avattu ja voit jatkaa siitä.
Voi sitä olla suorapuheinen ilman, että kaiken lausuu, mitä sylki suuhun tuo..
samaa mietin, että jonkinasteinen narsisti!!! Ei kukaan toista arvostava ja rakastava puhu tuollaisia!! Ja se että tunnet huonommuutta hänen lähellään on todella, todella paha merkki!! Kannattaisi ottaa vähän etäisyyttä ja miettiä rauhassa. Jos se ei onnistu eikä mies ymmärrä, niin voit olla varma siitä ettei kaikki tule menemään hyvin. Minä en antais ikinä anteeksi tuota yh-kommenttia, sen sanonut mies putoaisi samantien ihan ö-mappiin. Arvosta itseäsi nainen, oma arvosi on moninverroin tärkeämpi kuin ihminen joka kohtelee sua huonosti.
Toihan on ihan miesten toimiva iskurepliikki-tyyli. Kehu ja loukkaa samanaikaisesti. Minulla oli erittäin lyhyt yhden miehen kanssa joka kommentoi minulle. -Sä olet tosi kaunis, mut et niin kaunis, kuin sua kauniimmat. Sun näköisiltä vielä saan seksiä. Sua kauniimmat ei enää anna. Ja kyseessä oli ulkonäöllisesti mies, joka oli minua merkittävästi epäviehättävämpi, vaikka niin on tylsä sanoa. Samanaikaisesti toinen mies sanoi minulle että olen äärettömän kaunis ja mukava, ja että hän on ihastunut minuun. Hän oli jumalaisen kaunis mies, mutta meille ei kehittynyt suhdetta.Tämä oli aivan sairas kuvio, sillä oikeasti pidin ja arvostin tuota kunnollista, huomattavasti paremman näköistä miestä. Sen sijaan aloitin suhteen tuohon rumaan pikkumieheen. I'm a nut case, ei tarvitse sitä kommentoida sen enempää.Mutta mielestäni se kertoo oleellisesti sen miten ihmisiä voi kohdella "huonosti", koska he luulevat etteivät ansaitse parempaa ja miten hyvin tuo kehu ja loukkaa-taktiikka voi toimia.
Suhteessa toi on ihan tappo. Varmasti saadaan naisen itsetunto alas.
JSSAP. Älä anna kohdella itseäsi noin ala-arvoisesti. Ansaitset paljon paremmin käyttäytyvän miehen.
No onpa todella sika. Onneksi sentään näet ongelman. Monet huonolla itsetunnolla varustetut naiset sietää tuollaista. Älä ole se nainen.
Mun mies heitti suhteen alkuaikoina välillä tuollaisia juttuja. Se ei vaan tajunnut, että naisena kuulin ne ihan eri tavalla kuin mitä hän niillä omasta mielestään tarkoitti.
Monet herneet tuli vedettyä ja asiasta keskusteltua välillä vain vakavasti ja välillä huudettua.
Nykyään ei enää mieheltä sammakoita tule, vaan on juuri sellainen kuin millaiseksi hänet alusta alkaen ajattelinkin, kiltti, hellä, huumorintajuinen, rakastava, mulle kaikin puolin täydellinen.
Istuta siis se mies alas ja kysy häneltä "oliko tarkoitus loukata?", yllättävän usein ei ollut, ei vaan ajatellut miltä se toisen korvissa kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:39"]
Mulle sanottiin että "yhdenillanjutuissa ulkonäöl ei oo nii välii mut sit seurustelis olis kiva et olis ok."
Ja meidän juttumme oli parin kerran juttu... :D
[/quote]
Mulle on myös sanottu, että kyllä sut moni varmaan huolis yhdeks illaks, mutta että seurusteluun... Enpä sitten oikein tiennyt, että oliko tuo vihje, että olisin muuten vaan paska tyttöystävä, vaiko liian ruma tyttöystäväksi.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 08:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:39"]
Mulle sanottiin että "yhdenillanjutuissa ulkonäöl ei oo nii välii mut sit seurustelis olis kiva et olis ok."
Ja meidän juttumme oli parin kerran juttu... :D
[/quote]
Mulle on myös sanottu, että kyllä sut moni varmaan huolis yhdeks illaks, mutta että seurusteluun... Enpä sitten oikein tiennyt, että oliko tuo vihje, että olisin muuten vaan paska tyttöystävä, vaiko liian ruma tyttöystäväksi.
[/quote]
Jatkan vielä, että tämä "älykkö" päästeli suustaan yhtä sun toista muuta mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 08:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:39"]
Mulle sanottiin että "yhdenillanjutuissa ulkonäöl ei oo nii välii mut sit seurustelis olis kiva et olis ok."
Ja meidän juttumme oli parin kerran juttu... :D
[/quote]
Mulle on myös sanottu, että kyllä sut moni varmaan huolis yhdeks illaks, mutta että seurusteluun... Enpä sitten oikein tiennyt, että oliko tuo vihje, että olisin muuten vaan paska tyttöystävä, vaiko liian ruma tyttöystäväksi.
[/quote]
Jatkan vielä, että tämä "älykkö" päästeli suustaan yhtä sun toista muuta mukavaa.
[/quote]
Jatkan vielä senkin, että olin tämän kyseisen tyypin tyttöystävä parisen vuotta. Waste of time.
Kuule ap, mä olen nuoruudessani jättänyt tuollaisen kaverin, vuoroin kehui, vuoroin haukkui. Mua alkoi ahdistaa tuossa noin puolen vuoden seurustelun kohdalla. En voinut olla oma itseni sen tyypin seurassa. Kilikellot soi. Ne pitäisi sinullakin jo soida, ja ilmeisesti jo varoittelevatkin, kun tänne kirjoitit. Kun lopetin suhteen, alkoi sairas soittelu. Uhkaili soittaa työnantajalleni ja kertoa minusta kaikenlaista paskaa, uhkaili ajaa päin rekkaa, jos en jatka suhdetta, ym. Roikkui oveni takana. Soittikin sitten, mutta olin jo ehtinyt varoittaa työnantajaa ja tämä lopetti puhelun lyhyeen. Jouduin vaihtamaan salaisen numeron ja tekemään osoitetietojen salauskiellon, sekä muuttamaan. Sillä pääsin lopulta eroon.
Miehellä on alentuva suhtautuminen sinuun. Hankkiudu eroon siitä. Ansaitset tervepäisen ihmisen. Et loukkauksia ja alentuvia kommentteja. Jos olet miehelle pelkkää "matskua", niin voit arvata, mikä ihmisarvosi/naisten ihmisarvo hänen silmissään on. Ei mikään, paitsi panopatja. Sieltä ne loukkauksetkin pursuaa ja pahenee vain.
terv. kolmen yh