Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko jos tapailemasi mies sanoisi

Vierailija
12.08.2013 |

vuoteessa että rakastaa vaikket olekaan mitään ihanteellista seurustelumatskua sen takia että olet yksinhuoltaja?

 

Muutenkin tulee sellaisia sammakoita suusta joista en tiedä miten suhtautua. "Rakastan sua ja sun isoa persettä". Kun kohauttelen kulmia, niin mies tokaisee että no hei, eihän se nyt mikään pienikään ole. Ja että ei pieni ylipaino mitään haittaa.. Mä en muuten todellakaan ole ylipainoinen, vaan urheilen kovasti ja katson mitä syön. Tai "sä olet melkoisen juntti, sun puheet on välillä sellaisia". Toisaalta mies sanoo rakastavansa ja ihailevansa mua. Voiko tuollaiset kommentit ottaa vaan vähän tahdittoman miehen lohkaisuina?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin loukkaantuisin. Mä en katselisi tuollaista hetkeäkään. Onneksi oma mies on täysin tuollaisen vastakohta <3

Vierailija
2/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh kuule olen kuunnellut paljon pahempia kommentteja mieheltäni. Jotkut ovat vaan suorapuheisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kuulostaa hiukan oudoilta, mutta älä ainakaan tuosta persekommentista ota nokkiisi. 

Itsekin kun puristelen naista, tekisi aina mieli kommentoida miten ihanan paksut hänen reidet on tyyliin "v***u miten paksut jalat" tmv. mutta en viitsi kun nainen voisi käsittää sen väärin eli negatiivisena kommenttina!!!

Sanoohan se mies rakastavansa sun persettä. Eli siis tykkää siitä.

Vierailija
4/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin loukkaantuisin. En olisi tuollaisen miehen kanssa. Meno muuttuu aina vaan pahemmaksi, älä suostu tuollaiseen.

Vierailija
5/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo vielä, että mies on kasvanut kodissa, jossa naista pidetään vähän pöhkönä höppänänä, ja mies on ehdoton perheenpää. Miehen isä on hyvin hallitseva, ja aina äänessä julistamassa omia teesejään elämästä ja ihmisistä. Miehen ihanne on aasialainen hiljainen nainen. Hän seurusteli aikoinaan pitkään kiinalaisen naisen kanssa. Itse olen täysin vastakohta, ja mies sanoo tästä pitävänsä, koska olen niin "erilainen". Toisaalta hän ihailee aasialaista naistyyppiä avoimesti.

Vierailija
6/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi kukaan mies edes tahtoisi puhua naisystävälleen noin? MIKSI?! Miksi pitää olla ilkeä? Tai "suorapuheinen" kuten joku sanoi. On tällä naisella varmaan vittumainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 20:23"]

Mä en tajua miksi kukaan mies edes tahtoisi puhua naisystävälleen noin? MIKSI?! Miksi pitää olla ilkeä? Tai "suorapuheinen" kuten joku sanoi. On tällä naisella varmaan vittumainen mies.

[/quote]

Itseasiassa on ihana mies, joka pitää minusta erittäin hyvää huolta ja on myös erittäin huomioonottava ja hellä :-) Sattuu nyt vaan olemaan ihminen, joka sanoo suoraan mitä mielessä liikkuu. Jos pahoittaa mielensä jostain, niin kannattaa avata suunsa ja sanoa niin; aika usein mies on tarkoittanut jotain ihan eri tavalla, kun miltä se omaan korvaan kuulostaa :)

 

Vierailija
8/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sano miehelle samoin? Rakastan sinua, vaikka olet sängyssä kehnompi kuin moni edeltäjäsi. Kylläpä sinulla on pieni pili. Hyvänen aika, miten ruma olet alasti. Haiseeko täällä pieru vai mistä noita katkuja päästelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sanoa että kaipaan sivistynyttä seuraa joten tuollaista pölvästiä en jaksaisi katsella enkä kuunnella...

Vierailija
10/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Älä ryhdy mihinkään tuollaisen miehen kanssa. Hankkikoon itselleen aasialaisen naisen tai jotain, mutta älä ainakaan lasta tee tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta pahasti sanottu tuo seurustelumatskujuttu ainakaan. Eniten itseäni mietityttäisi se, että jos ihailee tuollaista ihan erilaista naistyyppiä kuin sinä niin tuleeko myöhemmin ongelma, että koettaa muutta sinua sellaiseksi kuitenkin?

Vierailija
12/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ok :) Ymmärrän :) Oma mies ei vaan sammakoita suustaan päästele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuuntelis tommosta, en loukkaantuis, mutta jätkähän on ihan asiaton moukka.


"osaat käyttää hyvin mikroskooppista munaas"

Vierailija
14/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhtautuu minuun aika kovalla kiihkolla, noin niin kuin seksuaalisesti, ja muutenkin. Hän laittaa ihania viestejä ja tykkää yllättää. Toisaalta tunnen olevani jotenkin "huono" hänen kommenttiensa takia, ja sen takia että olen nainen. "Naiset eivät ole kovin rationaalisia". Tai "kaikki tapaamani naiset ovat olleet henkisesti jotenkin epävakaita, se on naisille niin tyypillistä". Ja sitten kuitenkin tulee kehuja kuinka olen älykäs ja ihana nainen. Olen vähän ymmälläni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 20:27"]

Ei ole minusta pahasti sanottu tuo seurustelumatskujuttu ainakaan. Eniten itseäni mietityttäisi se, että jos ihailee tuollaista ihan erilaista naistyyppiä kuin sinä niin tuleeko myöhemmin ongelma, että koettaa muutta sinua sellaiseksi kuitenkin?

[/quote]

Kuka ihan oikeasti rakastuu siihen "ihannetyyppiinsä", jonka on mielessään todennut itselleen hyväksi? Rakastuminen tapahtuu yllättäen ja itsellään, ei se katso sitä onko kohde joku kauhee emakko vai bikinibeibe. Persoonaan ja yleiseen olemukseen rakastutaan, elämän tilanteet voivat olla ihan eri ja erittäin epäsopivat; mutta eikai meillä muuten olisi tuhansia pareja, jotka joutuvat olemaan toisistaan erossa kuukausia kerrallaan, jos kyse olisi vain loogisesta parinmuodostamisesta...

 

Vierailija
16/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on saannut mallin kyllä kotoan ja aikaa myöten kohtelee sinua samalla tavalla. Hänesta se on luonnollista ja normaalia.Itse sen kokeeena :(

Vierailija
17/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moukkamaista. Toisaalta mies voisi saada sulta vähän uudenlaista näkökulmaa naiskäsitykseensä.

Vierailija
18/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisku.

 

"Mäkin tykkään susta vaikka sä oletkin käyttäytymistaidoton juntti joskus."

 

"Sulla on niin hulvaton ja rakastettava huumorintaju että se saa unohtamaan miten kierot sun sääret on."

 

"Sä oot kyllä paras sängyssä ikinä, mut eihän se oo mikään ihme kun pitää mielessä että sun.. tai no. Ei mitään"

Vierailija
19/41 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kovasti eksältäni. Nuorena ja rakastuneena en osannut lähteä, vaikka hän sai itkemään minut vastaavanlaisilla sammakoillaan. Kuvittelin, että kyllä se siitä hioutuu, mutta mitä vielä. Oli keski-ikäisenäkin vielä samanlainen pölvästi. Oli meillä muitakin syitä erota, mutta tämä oli yksi keskeisimmistä: mieheltä puuttui empatian taito. Hänen minäkeskeisyytensä oli ylitsevuotava. Huonostihan minä tuollaisessa seurassa voin. Eronneena on parempi. En yhtään kaipaa häntä enkä hänen kamalia "rakkaudentunnustuksiaan". 

Vierailija
20/41 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan useamman vuoden ajan (italialaisen) miehen kanssa, jolla oli tapana arvostella minua. Omia huonoja puoliaan ei kuitenkaan huomannut lainkaan ja olisi taatusti loukkaantunut, jos olisin häntä niistä arvostellut. "Sinun pitäisi laihduttaa, koska reitesi ovat paksut suhteessa muuhun vartaloosi", "Voisit yrittää pukeutua paremmin", "Vaihda meikkaustyyliä" jne. jne. Mies oli erinomainen rakastaja ja sanoi myös rakastavansa minua, mutta suhde kaatui minun toimestani kokemaani arvostuksen puutteeseen. En tahdo jakaa elämääni miehen kanssa, joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen, vaan pyrkii koko ajan muuttamaan ja muokkaamaan minua mieleisekseen. Hyvä niin, sillä nykyään minulla on ihana mies, joka rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen, omana itsenäni.