Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko chihuahuan ottaa 25 neliön kerrostaloyksiöön?

Vierailija
12.08.2013 |

Voiko chihuahuan ottaa 25 neliön kerrostaloyksiöön?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai

Vierailija
2/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koon puolesta menisi, mutta chihuahuan herkkähaukkuisuus voi olla kerrostalossa ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni asunto millekään koiralle. Voi hyvänen aika, etkö itse tajua?

Lisäksi chi on luonteeltaan vahtikoira, ei mikään syliteltävä lemmikki. Se haukkuu ja räksyttää kaikki äänet.

Kissallekaan ei moiset neliöt riitä.

Vierailija
4/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos olet minun omistamassani yksiössä vuokralla.

Vierailija
5/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itellä chihu 29 neliöisessä kerrostaloyksiössä, ja hyvin on pärjätty!:) Ja kyllä se koiran haukkuminen on aikalailla kouluttamisesta kiinni, koska ei toi mun koirani hauku ollenkaan. Pennusta asti tehty selväksi, että haukkuminen on kielletty ja koira on pysynyt hiljaisena:) 

Vierailija
6/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 20:27"]

Mulla on itellä chihu 29 neliöisessä kerrostaloyksiössä, ja hyvin on pärjätty!:) Ja kyllä se koiran haukkuminen on aikalailla kouluttamisesta kiinni, koska ei toi mun koirani hauku ollenkaan. Pennusta asti tehty selväksi, että haukkuminen on kielletty ja koira on pysynyt hiljaisena:) 

[/quote]

Mukava kuulla, että myös chihut voivat oppia olemaan hiljaa. Niin monesti kuulee puhuttavan, että chihut ovat niin hankalaluonteisia, ettei niitä voi kouluttaa mitenkään.

Vierailija
7/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on pieni pinta-ala etsiä jätöksiä. Kaikki chihuthan eivät opi sisäsiisteiksi...

Vierailija
8/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Koira ei itse asiassa tee sisätilan suuruudella yhtään mitään. Sisällä koirat lähinnä makailee, ulkona sitten liikutaan. Itselläni oli 2 terrieriä opiskeluaikana 19 neliön yksiössä ja hyvin sujui.

Ja ei semmoisia koiria kyllä ole olemassakaan etteikö niitä voisi kouluttaa mitenkään kuten viesti 7 esittää. Jopa kanoja ja delfiineitä pystyy kouluttamaan, ja ihan taatusti mitä tahansa koirarotua.

Vierailija
9/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahtuu, ulkona ne lenkkeilee eikä sisällä. Meillä myös kerrostalossa ja aina ollut täysin "äänetön" tapaus. 

Vierailija
10/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa en välttämättä ottaisi kerrostaloasuntoon, varsinkaan noin pieneen, mutta eiköhän toi rotta siellä pärjää.

Vierailija
11/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän kissat mielletään enemmän kerrostaloeläimiksi, mutta kyllä  tuo oma 1,5kg "rottani" vie paljon vähemmän tilaa :D

Vierailija
12/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks keskikokoista koiraa 30 neliön kerrostaloyksiössä. Hyvin me mahutaan, koirat ei hauku, ne ulkoilee ja liikkuu paljon ulkona. Kotona ne makoilee rauhassa, kuten HYVIN OPETETUN KOIRAN KUULUUKIN OSATA KOTONA RAUHOITTUA jolloin neliöillä ei ole niin väliä.

Vierailija
13/14 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi. lain mukaan 1 koiraa kohden tulee olla 10m2 asuintilaa. 

Vierailija
14/14 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodun luonne ratkaisee, ei neliöt. Kunhan annat minkä rotuiselle koiralle vaan tarpeeksi liikuntaa ja aivojumppaa, se asuu tyytyväisenä kanssasi vai vessassa.