Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eropäätös tehty,

Vierailija
12.08.2013 |

Ei ehtinyt 20v tulla täyteen yhteistä elämää. Sydän särkyy kun ajattelen lapsille kertomista..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.On erittäin hienoa uskaltaa ottaa vastuu elämästään ja hyvinvoinnistaan ja tehdä päätöksiä! Avioero on valtava, rohkea päätös. Onnittelut siitä. JOtain päättyy ja sen tilalle tulee pikkuhiljaa jotain muuta, toivottavasti paljon parempaa. Itse olen eronnut vuosi sitten ja olen aivan hämmästynyt kuinka hienosti asiat ovat menneet kun kaikki vuosien toimimaton ja ahdistava jäi pois. Olen myös hämmästynyt siitä kuinka hienosti lapset ovat pärjänneet. oivat tietysti joskus myöhemminkin oirehtia, mutta hekin ovat helpottuneita huonon arjen vaihtumisesta uuteen, parempaan. Anna lapsille tilaisuus purkaa tunteitaan; vihaa ja surua ja puhua, niinkauan kuin tarvis. Ja uskokaa vaan, jotain toimimatonta päättyy siksi että jotakin parempaa on tulossa. Elämään tulee enemmän juuri sellaisia asioita kuin tarvitsette. Ja anna aikaa itsellesi myös, toipua ja rakentaa rauhassa uutta. Joka ei mielellään ole vanhan toistoa.... Itse todella hämmästyin, kuinka hyvin lapset ovat selvinneet eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän