Onko kukaan testannut laitteita joilla voi imeä tyhjäksi ihohuokosia? Toimiiko?
Näyttää mielenkiintoiselta, mutta toimiikohan nuo oikeasti. Tai etteivät tee mitään vahinkoa?
Kommentit (66)
Mulla on laite jolla voi imeä tyhjäksi jotain vähän muuta. Ja vaimo joka osaa saman.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä oli just vähän aikaa sitten tarjouksessa n 20 e kyseinen laite. Ostin.No juu, varokaa, saatte naamaanne melkoiset punaistet läikät kohdalle jota imuroit. Läikät lähtevät sit joskus.
Naaman kuppauslaite minikoossa.
Hammastikku kastetaan veteen. Paina hieman ihoa ja liu'uta. Roskiin tikku.
Vierailija kirjoitti:
Hae apteekista isoin lääkeruisku, mitä saa (ei siis neulaa siihen). Tuolla kun imaisee niin mustapää suorastaan räjähtää sinne ruiskuun. Kerran oli olkapäässä todella iso tulehtunut ihon sisäinen finni. Neulalla tein pienen reiän ja tuolla imaisin 1/4 desiä mätää siitä. Näytti kauhealta mutta teki hyvää.
Mustapää, tulehtunut finni ja paise ovat eri asioita.
Mustapäät on niin kovettunutta rasvaa, että ne ei räjähtele.
Minulla mustapäihin toimi teininä sellainen, että saunan jälkeen painoin varovasti tyhjällä (kirjoituskärki ja mustesäiliö poistettu) kuulakärkikynän putkella, sillä kärjellä) mustapäätä. Kun tuli puristusta ympäriinsä, niin mustapää nousi kolostaan. Toimi paremmin kuin sormilla puristelu eikä tullut yhtä pahoja jälkiä. Aktiivisia tulehtuneita finnejä sillä ei auttanut sorkkia Mutta tulihan niitäkin neulalla puhkottua. Ei jäänyt arpia naamaan.
Eiköhän noiden ihmevehkeiden esittelyvideot ole feikkejä tekoälyn tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Hammastikku kastetaan veteen. Paina hieman ihoa ja liu'uta. Roskiin tikku.
Siis vaaka-asennossa tikku. Älä pistele itseäsi. Tikun pää ei kosketa ihoa, vaan reuna. Pyöreä tikku ei käy.
Lidlissä oli joskus sellaisia myynnissä. Täysin tehoton ja hyödytön kapistus. Saattaa tosin kyllä ärsyttää ihoa muttei auta itse ongelmaan mitään.