Onko kukaan testannut laitteita joilla voi imeä tyhjäksi ihohuokosia? Toimiiko?
Näyttää mielenkiintoiselta, mutta toimiikohan nuo oikeasti. Tai etteivät tee mitään vahinkoa?
Kommentit (57)
Tunnustan. Menin retkiin muutama vuosi sitten. Ei toimi.
Siinä on "mukana ihoa kuoriva timanttisuutin kuolleiden ihosolujen poistoon". Eikö se edes toimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko toimivan, koska niillä laastareillakin lähtee enimmäkseen vain ihokarvoja. Eli tiukassa on.
Kyllä ne laastarit itselläni jotenkin toimii. Ovat vaan niin kalliita ettei niitä voi jatkuvasti käyttää.
ysärillä-nollarilla tuli näitä laastareita käytetty ja kyllä ne irrotti tavaraa, toki mulla on geeniperintönä näkyvät ihohuokoset muutenkin eli eipä näiden käytöstä taida oikeaa hyötyä olla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on "mukana ihoa kuoriva timanttisuutin kuolleiden ihosolujen poistoon". Eikö se edes toimi?
tolla voi tehdä kyllä aika hallaa iholle..jos se "timanttisuutin" on metallia tms. Mieluummin käy saunassa ja sen jälkeen paperilla painelee ulos ne mitä saa ja des. kasvovettä päälle. Myyhän ne rautojakin siihen käyttöön, mutta voi olla vähän kovakouraista tämäkin touhu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää aha/bha pitoisia kemiallisia kuorintoja tai hoitovesiä. Niillä ne lähtee hellävaraisesti.
Etikka halpa ja tehokas
Suosittelen mieluummin silikonista kasvoharjaa. Niitä on kalliitakin versioita, mutta itse ostin aikanaan ihan vain Prismasta, maksoi jotain parikymppiä. Sellainen pisaranmallinen, ladattava. Käytän suihkun jälkeen, puhdistusaine kasvoille ja sitten harjailen. Laite tärisee (siinä on eri nopeuksia) ja se saa huokoset puhdistumaan. En meinannut uskoa että toimisi, mutta itsellä ainakin on toiminut hyvin, jo nelisen vuotta. Ihon kosteutus on myös tärkeää, mustapäät muodostuu kun kuona ei pääse ulos pintakuivan ihon huokosista.
Vierailija kirjoitti:
Mä temppuilin ja hoitelin naamaani joskus silloin parikymppisenä kaiken maailman konsteilla. Sitten se jotankin jäi, kun aina oli muka joku uusi mustapää tai finni tai punoitus. Nyttemmin olen huomannut että ei ole naamassa yhdes yhtä mustapäätä eikä muutakaan. Taisi se ihohuokosten roplaaminen aiheuttaa sen että ne oli jatkuvasti auki, ja keräsivät kaiken moskan sitten, ja räplääminen punoitutti ihoa, ja finnitkin taisivat siitä hinkuttelusta tulla. Mun neuvo on se että antakaapa sen naaman olla vuoden verran ihan sellaisenaan, ja katsokaa miten käy ;)
No mä oon 41v ja oon antanut naamani olla rauhassa kohta 15v. Ei ole hävinneet mihinkään. Nenä täynnä mustapäitä.
Oon miettinyt, mistä ne oikeasti johtuu?
Voiko olla joku hivenaineen puutos tms.?
Mikä ne sitten joillai vie ykskaks kokonaan?
Noh itte vedän vaan Dysonilla kaiken irti.
Mitä teinejä te ootte? Ei aikuisilla ole mustapäitä.
Mulla oli 15 v sitten sellainen laite joka sähkövirralla poksautti finnejä ym. Se kyllä toimi jollain tapaa. Siinä oli sellainen kynämäinen osa ja sitten se missä oli paristot ja maadoitus toisen käteen.
Mustapäiden en usko lähtevän, mutta ihohuokoset voivat tyhjentyä kunnolla. Itselläni suurin ongelma on moskalla täyttyvät huokoset, ja harkitsen tuota imuria.
Mustapäät ym. vaikeammat lähtevät niin, että puhtaalla neulalla avataan iho ja sitten puristetaan joko sormin tai mustapääraudalla (maksaa euron-kaksi) huokonen tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan toimiin, jos ne huokoset on valmiiksi auki. Mulla ne ei vaan aukea millään höyryttämisellä. Nenä täynnä mustapäitä.
Neula ja töks.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teinejä te ootte? Ei aikuisilla ole mustapäitä.
ei niitä sitten enää näe, kun on riittävän vanha ja lähinäkö on heikentynyt
ei kannata likasta imuria kokeilla kasvoille eikä kenenkään hiuksiin, on niin paljon bakteereja.
Niitä on nyt Lidlissä, huomasin naureskellen.