Onko kukaan testannut laitteita joilla voi imeä tyhjäksi ihohuokosia? Toimiiko?
Näyttää mielenkiintoiselta, mutta toimiikohan nuo oikeasti. Tai etteivät tee mitään vahinkoa?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin you tubesta nyt testivideoita ja ei kyllä vaikuta toimivan. Itselläni ei siis ole mustapäitä, vaan ihohuokoset on laajentuneet teini-iän aknen takia, ja ne on sitten aina täynnä töhnää. Mutta juu, en tilaa tätä.
Ap
Käy kosmetologilla.
Mulla on toi UNDO ja toimii hyvin. Kannattaa vaan ensin käydä lämpöisessä suihkussa / saunassa, jotta lähtee helpommin. Kaveri ei ollut niin tyytyväinen, hän ei kokenut tuon tehoavan, mutta toinen kaveri oli tyytyväinen. Saattaa toki aiheuttaa mustelmia, jos imuteho on täysillä ja pidät samassa kohdassa kauan aikaa.
Minä teille huokosen näytän.
Riitta
Lidlissä oli just vähän aikaa sitten tarjouksessa n 20 e kyseinen laite. Ostin.No juu, varokaa, saatte naamaanne melkoiset punaistet läikät kohdalle jota imuroit. Läikät lähtevät sit joskus.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä oli just vähän aikaa sitten tarjouksessa n 20 e kyseinen laite. Ostin.No juu, varokaa, saatte naamaanne melkoiset punaistet läikät kohdalle jota imuroit. Läikät lähtevät sit joskus.
Nyt on taas Lidlissä tarjouksessa https://www.lidl.fi/p/hyvinvoinnin-tueksi/maxxmee-huokosten-puhdistaja/… , ja mietin ostaisko, ja siksi tulin tänne...
miksi imulaite? miksei pätkä letkua ja toinen pää suuhun ja toinen finniin kiinni? slurps!
Verisuonet katkeaa kasvoista
Arttu
Vierailija kirjoitti:
Jos uskot että mustapäät lähtee imuroimalla, niin testaa uskomuksesi paikkansapitävyys koti-imurillasi. Ota letkun päästä suutin irti ja ala imuroimaan naamaasi. Voi luvata että yksikään mustapää ei irtoa. Miten sä luulet että tollainen tehoton, pieni vekotin niitä voisi imeä?
🤣 En kestä. Siis joku oli oikeesti mennyt tilaamaan tuollaisen jostain Kiinasta voi hyvä luoja
Tuolla vois varmaan saada kätevästi pölyt pois huonekasvien lehdistä.
Ei toimi. Sen imun pitäisi olla oikeasti niin kova, että ei tollasissa halppisvehkeissä sellainen onnistu.
Toi on vähän sama kun yrittäis imuroida ruuvin irti seinästä. Ei se lähde.
Mä käyn hydrafacial hoidossa kosmetologilla ja siellä käytetään tuollaista imuria. En tiennyt, että mun kasvoista voi lähteä niin paljon aina töhnää kun lopputulosta katsoo. Ihan kamala määrä. Käyn siis kerran kolmessa kuukaudessa, koska työskentelen raskasteollisuudessa, jossa on mähmää pitkin.
Hae apteekista isoin lääkeruisku, mitä saa (ei siis neulaa siihen). Tuolla kun imaisee niin mustapää suorastaan räjähtää sinne ruiskuun. Kerran oli olkapäässä todella iso tulehtunut ihon sisäinen finni. Neulalla tein pienen reiän ja tuolla imaisin 1/4 desiä mätää siitä. Näytti kauhealta mutta teki hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki https://cdon.fi/kauneus-ja-terveys/sahkokayttoinen-vakuumi-puhdistusval…
Tilattiin juuri tuo sama härveli 13v pojalle viime talvena. Ihan täyttä paskaa, ainuttakaan mustapäätä ei saanut imettyä. Tuli jostain Kiinasta kaikenlisäksi.
Saat meiltä tuon ilmaiseksi, jos tulet hakemaan.
Virkistävän rehellinen kommentti, arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kiinnostuin tovi sitten, mutta sit näin videoita, joissa laitteen käytöstä tullut hirveitä mustelmia tm.jälkiä kasvoihin ja päätin unohtaa mokoman. Saan tosi herkästi mustelmia eikä kiinnosta ottaa riskejä.
No tuota mietin, että jos on hirveän tehokas niin eikö jätä punaisia täpliä sitten.
No pain - no gain.
Mustapäihin BHA:ta, kevyttä kuorintaa suihkussa ja tarpeeksi kosteutusta. Esim seerumi+voide+pari tippa öljyä. Ei kannata taistella niiden kanssa sitten kun niitä on, vaan ennaltaehkäistä.
Varmaan toimiin, jos ne huokoset on valmiiksi auki. Mulla ne ei vaan aukea millään höyryttämisellä. Nenä täynnä mustapäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas Lidlissä tarjouksessa https://www.lidl.fi/p/hyvinvoinnin-tueksi/maxxmee-huokosten-puhdistaja/… , ja mietin ostaisko, ja siksi tulin tänne...
Sellaisen ostin, ja miehelläni toimi. Hänellä on isot huokoset. Itelläni en oo kokeillut. Ehkä ei lähtisi yhtä hyvin. Testaan, kun saan laitteeni käsiini kakkosasunnostamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo Lidlin laite mutta käytän sitä lähinnä ajatuksena ihon stimulointi (kuivakuppaus).
Katsoin you tubesta nyt testivideoita ja ei kyllä vaikuta toimivan. Itselläni ei siis ole mustapäitä, vaan ihohuokoset on laajentuneet teini-iän aknen takia, ja ne on sitten aina täynnä töhnää. Mutta juu, en tilaa tätä.
Ap