Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan testannut laitteita joilla voi imeä tyhjäksi ihohuokosia? Toimiiko?

Vierailija
13.08.2020 |

Näyttää mielenkiintoiselta, mutta toimiikohan nuo oikeasti. Tai etteivät tee mitään vahinkoa?

Kommentit (57)

Vierailija
2/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että tollasella pilipalivehkeellä saisi tiukkoja huokosia aukeamaan ja mustapäitä imuroitua. Taitaa olla pelkkää bullshittiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että tollasella pilipalivehkeellä saisi tiukkoja huokosia aukeamaan ja mustapäitä imuroitua. Taitaa olla pelkkää bullshittiä.

Kai ne pitää ensin avata jossain höyryssä tai saunassa. Mutta miksi tuo ei toimisi? Noita on eri hintaisia laitteita, mutta ei tuo tekniikka mitenkään monimutkainen ole, että en nyt tiedä tuoko lisähinta lisää tehokkuutta.

Vierailija
4/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika vahva imu, että ihohuokoset tyhjenisivät. Videoissakin näyttää enemmän siltä, että ihon pinnalta lähtee jotain moskaa.

Vierailija
5/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki https://cdon.fi/kauneus-ja-terveys/sahkokayttoinen-vakuumi-puhdistusval…

Tilattiin juuri tuo sama härveli 13v pojalle viime talvena. Ihan täyttä paskaa, ainuttakaan mustapäätä ei saanut imettyä. Tuli jostain Kiinasta kaikenlisäksi.

Saat meiltä tuon ilmaiseksi, jos tulet hakemaan.

Vierailija
6/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnostuin tovi sitten, mutta sit näin videoita, joissa laitteen käytöstä tullut hirveitä mustelmia tm.jälkiä kasvoihin ja päätin unohtaa mokoman. Saan tosi herkästi mustelmia eikä kiinnosta ottaa riskejä.

Vierailija
7/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko toimivan, koska niillä laastareillakin lähtee enimmäkseen vain ihokarvoja. Eli tiukassa on.

Vierailija
8/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki https://cdon.fi/kauneus-ja-terveys/sahkokayttoinen-vakuumi-puhdistusval…

Tilattiin juuri tuo sama härveli 13v pojalle viime talvena. Ihan täyttä paskaa, ainuttakaan mustapäätä ei saanut imettyä. Tuli jostain Kiinasta kaikenlisäksi.

Saat meiltä tuon ilmaiseksi, jos tulet hakemaan.

Ok, ehkä en tule. 😀 onko muilla kokemuksia? Ja ei siis välttämättä juuri tuosta esimerkkilaitteesta, vaan vastaavista. Onkohan noissa sitten eroja?

Vierailija
9/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot että mustapäät lähtee imuroimalla, niin testaa uskomuksesi paikkansapitävyys koti-imurillasi. Ota letkun päästä suutin irti ja ala imuroimaan naamaasi. Voi luvata että yksikään mustapää ei irtoa. Miten sä luulet että tollainen tehoton, pieni vekotin niitä voisi imeä?

Vierailija
10/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kiinnostuin tovi sitten, mutta sit näin videoita, joissa laitteen käytöstä tullut hirveitä mustelmia tm.jälkiä kasvoihin ja päätin unohtaa mokoman. Saan tosi herkästi mustelmia eikä kiinnosta ottaa riskejä.

No tuota mietin, että jos on hirveän tehokas niin eikö jätä punaisia täpliä sitten.

Vierailija
11/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uskot että mustapäät lähtee imuroimalla, niin testaa uskomuksesi paikkansapitävyys koti-imurillasi. Ota letkun päästä suutin irti ja ala imuroimaan naamaasi. Voi luvata että yksikään mustapää ei irtoa. Miten sä luulet että tollainen tehoton, pieni vekotin niitä voisi imeä?

Se idea on siinä että syntyy vakuumi ihoa vasten. Pitää siis olla tiiviisti siinä ihohuokosen päällä.

Vierailija
12/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko toimivan, koska niillä laastareillakin lähtee enimmäkseen vain ihokarvoja. Eli tiukassa on.

Kyllä ne laastarit itselläni jotenkin toimii. Ovat vaan niin kalliita ettei niitä voi jatkuvasti käyttää.

Vierailija
13/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia!

Vierailija
14/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on pyrkiä ehkäisemään niiden mustapäiden muodostumista ihonhoidolla. Savinaamiot ja BHA-tuotteet toimivat mulla.

Vierailija
15/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän jesaria, auttaa.

Jos ette usko, niin kokeilkaa.

Vierailija
16/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää aha/bha pitoisia kemiallisia kuorintoja tai hoitovesiä. Niillä ne lähtee hellävaraisesti.

Vierailija
17/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän jesaria, auttaa.

Jos ette usko, niin kokeilkaa.

Kuulostaa hullulta....mutta minä olen käyttänyt jo vuosia tuota.

Jesari on se harmaa ilmastointiteippi, jos joku ei sattuisi tietämään.

Ps. Sillä saa kätevästi haudottua känsät ja syylät pois.

Vierailija
18/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niillä laastareilla lähtee. Mutta mielestäni iho pitää valmiiksi olla vähän kuin saunassa olis juuri käynyt, että ihohuokoset on tosi auki. Silloin toimii. Ja riittävän pitkään pitää kans pitää.

Vierailija
19/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä temppuilin ja hoitelin naamaani joskus silloin parikymppisenä kaiken maailman konsteilla. Sitten se jotankin jäi, kun aina oli muka joku uusi mustapää tai finni tai punoitus. Nyttemmin olen huomannut että ei ole naamassa yhdes yhtä mustapäätä eikä muutakaan. Taisi se ihohuokosten roplaaminen aiheuttaa sen että ne oli jatkuvasti auki, ja keräsivät kaiken moskan sitten, ja räplääminen punoitutti ihoa, ja finnitkin taisivat siitä hinkuttelusta tulla. Mun neuvo on se että antakaapa sen naaman olla vuoden verran ihan sellaisenaan, ja katsokaa miten käy ;)

Vierailija
20/57 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tyhmänä ostaa ja ei toimi lainkaa. Ei se imu riitä edes imemään irti karvaa iholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi