Kummalla olisi enemmän vientiä, sinulla vai kumppanillasi
Kommentit (30)
Tosi vaikea sanoa. Mies on vähän ylipainoinen ja hieman homssuinen, mutta tehtävässä, jossa hän pystyy tekemään vaikutuksen itseään nuorempiin naisiin ja tiedän faktana, että häntä on pyydetty esim. isäksi yksin kasvatettavalle lapselle. Minä taas olen yleisillä mittapuilla vetävämmän näköinen, saan helposti huomiota ja tiedän olevani aina ajoittain jonkun miehen päiväunien kohde. Aika tasan menee.
En toisaankaan tiedä. Ennen lapsia se olisin ollut minä, tämänhetkistä tilannetta en osaa kovin hyvin arvioida. Lapset olisivat parisuhdemarkkinoilla todennäköisesti isompi miinus kuin miehelle, olen myös pulskistunut sen jälkeen kun saimme lapsia. Mies on suunnilleen entisissä mitoissaan; hoikahko. Mulla taas on miestä parempi taloudellinen tilanne (=enemmän omaisuutta), mutta se ei kai naiselle ole niin kovin tärkeää. Kai tolla miehellä ois enemmän vientiä tällä hetkellä. :)
Naiset saa aina enemmän huomiota, eli ei voi kyllä sanoa että miten todellisuus olisi. Ei mun miehen perään naiset viheltele, mut mun perään miehet viheltelee. Mutta todellisuus on varmaan eri, ei voi tietää. Ainaki mun mies on tosi tosi kommee. :)
Minulla olisi enemmän vientiä, mutta mies varmasti löytäisi laadukkaamman puolison, kuin mitä itse löytäisin. Minua pidetään kauniina, miestä pidetään upeana tyyppinä. En usko, että löytäisin helposti vakavaa suhdetta, muunlaista seuraa kyllä.
Miehellä ehdottomasti. Mies karismaattinen, hyvännäköinen ja kaikken kaveri. Minä raskaana, turvonnut ja kiukkuinen. Ei kukaan taatusti vilkaisekaan.
Tällä hetkellä aivan varmasti miehellä, koska mä olen raskaana.
Normaalioloissa luultavasti kuitenkin mulla, koska miehellä on tapana olla viihteellä ollessaan (joka kuitenkin lienee se tavallisin paikka markkinoiden selaamiseen) sen verran humalassa, ettei naiset taatusti lämpene : D
Jos taas miettii vain ulkoisia ja sisäisiä ominaisuuksia, ja unohtaa juopumistilan potentiaalisimmissa iskutilanteissa, niin aika tasan taitaa mennä.
Miehellä se taitais olla. Alkujaan olin etulyöntiasemassa, mutta mies on ikääntynyt charmikkaasti, mä lähinnä rupsahtanut. Vartalo on sentään timmi...
Kyllä se olis toi mun mies. Mutta kun se on niin puupää joskus naisten kanssa, ei tajuaisi lähteä mukaan muuta kuin taluttaen. :)
Varmaan miehellä. Molemmat olemme keski-ikäistyneet ja ylimääräistä on jonkin verran, mutta miehille se annetaan anteeksi herkemmin. Ja lisäksi miehellä on korkea asema, hyvin korkea koulutus, ja laaja sellainen, ja hyvä palkka, lisäksi omaisuuttakin, joten on maallisilla mittareilla hyvä saalis. Saaliin hyvyyttä tietysti pienentää se, että miehellä on monta lasta. Mutta sekin varmaan katsottaisiin suuremmaksi miinukseksi minulle kuin miehelle.