Vaginan tuntoherkkyys?
Onko tosiaan totta, ettei syvällä vaginassa ole niin paljon tuntohermoja, kuin aukon ja g-pisteen kohdalla? Tuntuuko siis "pohjaan asti" teistä yhtään miltään, vai tykkäättekö enemmän esim. lipsuttelusta aukon tuntumassa?
Ihan tosissani näitä kysyn, koska tyttöystäväni kommentoi riidan yhteydessä hieman ikävään sävyyn sänkytaitojani, ja on ehkä myös feikannut jotain. :/
M19
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Juu se vaginan täyttyinen onkin se juttu, jos se täyttyy, ja se työntymine juurikin vulvan suulla..se on se ei se mekaaninen työntely pelkkään emättimeen, se painaminen ihan siihen kitorikseen asti, se on se . Jos mies nylkyttää kaukaa hulluna, se on ihan mitätöntä. Se nautintoalue nyt vaan ON se vulva ja klitoris...ja siihen lisänä se tunne toki.
Musta tää emättimen nautintopisteiden kieltäminen ei kyllä mitenkään aja naisten asiaa. Kyllä mulla ainaki joku nautintonappula on siellä sisällä ja syvällä ja haluaisin oppia tehostamaan sen käyttöä. Moni muu on jo oppinut eikä siitä varmasti halua luopua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvimmällä on kohdunkaula joka on yks orkkupiste ja jonka tökkiminen ainaki mulla tuntuu tosi hyvältä. Miehen gigula ei valitettavasti sinne yllä mut tökkii sormilla...
Keskimäärin kohdunkaulan tökkiminen sattuu. Itselläni se jostain syystä oksettaa.
Varsin tunnotonta on vaginassa sisällä. Eihän esim. kuukupppi tunnu yhtään.
Ei eikä tamponitkaan.
Kun kiihotun, niin kyllä alapäästä tulee herkempi.
Ja tunnen kyllä tamponin sisällä, muttta ei se kiihota.
Kiihottuneena miehen sormikin tuntuu sisällä ihanalta.
Eniten emättimessä on hermoja emättimen pohjassa ja sitten vasta suuaukolla ja g-pisteessä jne. Tamponia ei voi edes työntää emättimen pohjalle asti, koska emätin ei ole turvonnut, laajentunut ja kiihoittuneessa tilassa. Eihän miehen kullikaan ole kosketusherkkä löysänä. Vaimolla ainakin on joku laukaisunappi emättimen pohjalla. Kun sinne työntyy voimalla träppi laukeaa ja emätin puristuu kullin ympärille ja jää taivaallisesti jumiin. Träppi laukea orgasmin jälkeen tai kun siemenet on laskettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvimmällä on kohdunkaula joka on yks orkkupiste ja jonka tökkiminen ainaki mulla tuntuu tosi hyvältä. Miehen gigula ei valitettavasti sinne yllä mut tökkii sormilla...
Keskimäärin kohdunkaulan tökkiminen sattuu. Itselläni se jostain syystä oksettaa.
Tuo on hyvä esimerkki, että kuukuppi ei tunnu siellä yhtään. Sama itsellä.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eikä tamponitkaan.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöä..ei ole tuntoja vaginassa. Miettikkääs jos olis...ja kun synnyttää olis melkosen kamalampaa kuin onkaan! ei ole tarkoitus niin,vaan kyllä se on se klitoris. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa ja käsittää? Mihen penis ja naisen klitoris - ne ovat ne jutut josta saa sen orgasmin. Mihet vaan uskottelevat jotain ihan muuta..miksi. Kohta väittävät varmaan että joo silmä onkin peräreiässä.
No miksi sitten on olemassa dildoja ja sähköisiä panokoneita naisille? ... Kuka maksaa jostain mikä ei tunnu miltään? ...
Vaginan herkimmät kohdat ovat aika lähellä emättimen suuta. Ja tietysti klitoriksen ulkoinen osa on herkkä. Kohdun suuhun osuminen syvällä sattuu muhun.
Tykkään kovasti yhdynnästä, upeinta siinä on se työntyminen sisään ja sen vuosi peniksen paksuudella on merkitystä.
G-piste kun löytyy niin se on siinä. Miesten kannattaa opetella löytämään se ensin sormin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvimm8ällä on kohdunkaula joka on yks orkkupiste ja jonka tökkiminen ainaki mulla tuntuu tosi hyvältä. Miehen gigula ei valitettavasti sinne yllä mut tökkii sormilla...
Emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä, sen takia se on lähes tunnoton. Tämä mahdollistaa tamponin ja esim. ehkäisyrenkaan käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöä..ei ole tuntoja vaginassa. Miettikkääs jos olis...ja kun synnyttää olis melkosen kamalampaa kuin onkaan! ei ole tarkoitus niin,vaan kyllä se on se klitoris. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa ja käsittää? Mihen penis ja naisen klitoris - ne ovat ne jutut josta saa sen orgasmin. Mihet vaan uskottelevat jotain ihan muuta..miksi. Kohta väittävät varmaan että joo silmä onkin peräreiässä.
No miksi sitten on olemassa dildoja ja sähköisiä panokoneita naisille? ... Kuka maksaa jostain mikä ei tunnu miltään? ...
Vaginan herkimmät kohdat ovat aika lähellä emättimen suuta. Ja tietysti klitoriksen ulkoinen osa on herkkä. Kohdun suuhun osuminen syvällä sattuu muhun.
Tykkään kovasti yhdynnästä, upeinta siinä on se työntyminen sisään ja sen vuosi peniksen paksuudella on merkitystä.
Itsellä kyllä pituudella on merkitystä myös, sillä kohdunsuun alue on ihanan tuntoherkkää ja sieltä saa parhaan nautinnon kun sitä hieroo. Itsellä herkimmät kohdat siis emättimen pohjassa. Klitoriksen ulkoisen osan hyväily ei ole niin hyvän tuntuista kuin sisäisten osien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvimm8ällä on kohdunkaula joka on yks orkkupiste ja jonka tökkiminen ainaki mulla tuntuu tosi hyvältä. Miehen gigula ei valitettavasti sinne yllä mut tökkii sormilla...
Emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä, sen takia se on lähes tunnoton. Tämä mahdollistaa tamponin ja esim. ehkäisyrenkaan käytön.
Väärin., Emättimen pohjassa on a-piste, jota kautta voi saada kovan orgasmin.
No niin, klitorisjankkaaja esiintyy pitää yhdynnästä nauttivia naisia miehinä. Miksi sinä klitorisjankkaaja et voi hyväksyä että osalle naisista yhdyntä on aivan välttämätön osa seksiä eikä kaikkien naisten pillu ole tunnoton?
Mullekin peniksen pituudella on väliä mutta juuri toisin päin. Liian pitkä sattuu. En saa mitään nautintoa kohdunsuun tienoilta ja valitettavasti joitakin pohjaan survojia on osunut matkan varrelle. Mua itseäni harmittaa että en ole kehdannut aina sanoa että älä paina noin syvälle vaan olen yrittänyt kiemurrella tilanteesta pois muuten. Olenpa saattanut joskus teeskennellä orgasminkin jotta se survominen loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin peniksen pituudella on väliä mutta juuri toisin päin. Liian pitkä sattuu. En saa mitään nautintoa kohdunsuun tienoilta ja valitettavasti joitakin pohjaan survojia on osunut matkan varrelle. Mua itseäni harmittaa että en ole kehdannut aina sanoa että älä paina noin syvälle vaan olen yrittänyt kiemurrella tilanteesta pois muuten. Olenpa saattanut joskus teeskennellä orgasminkin jotta se survominen loppuisi.
Sanot vaan suoraan että ei noin syvälle. Feikkaamalla mies vain luulee että tykkäät tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nb
A-piste ei ole emättimen pohjassa vaan muutaman sentin päässä G-pisteestä. Emättimen etuseinämässä.
Kannattaa etsiä se sormella ensin. Sen jälkeen yhdynnässä "hieroo" sitä peniksen varrella ei tökkimällä "kärjellä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nb
Ei ollenkaan väärin. Emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä. Tämän takia on mahdollista käyttää tamponia ja kuukuppia ilman, että ne tuntuvat. Tamponi tulee laittaa mahdollisimman syvälle, siis syvälle, jottei se tunnu.
Vierailija kirjoitti:
No niin, klitorisjankkaaja esiintyy pitää yhdynnästä nauttivia naisia miehinä. Miksi sinä klitorisjankkaaja et voi hyväksyä että osalle naisista yhdyntä on aivan välttämätön osa seksiä eikä kaikkien naisten pillu ole tunnoton?
Se on välttämätön vain mehille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin., Emättimen pohjassa on a-piste,
Kyllä on tuntoa. Esim itse en voi käyttää tamponia tuntematta sitä.
Juu se vaginan täyttyinen onkin se juttu, jos se täyttyy, ja se työntymine juurikin vulvan suulla..se on se ei se mekaaninen työntely pelkkään emättimeen, se painaminen ihan siihen kitorikseen asti, se on se . Jos mies nylkyttää kaukaa hulluna, se on ihan mitätöntä. Se nautintoalue nyt vaan ON se vulva ja klitoris...ja siihen lisänä se tunne toki.