Vaginan tuntoherkkyys?
Onko tosiaan totta, ettei syvällä vaginassa ole niin paljon tuntohermoja, kuin aukon ja g-pisteen kohdalla? Tuntuuko siis "pohjaan asti" teistä yhtään miltään, vai tykkäättekö enemmän esim. lipsuttelusta aukon tuntumassa?
Ihan tosissani näitä kysyn, koska tyttöystäväni kommentoi riidan yhteydessä hieman ikävään sävyyn sänkytaitojani, ja on ehkä myös feikannut jotain. :/
M19
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itsellä ei tunnu, niin on silti täyttä huuhaata väittää, ettei vaginassa tunnu tai ole eroneenisia hermoja ja pisteitä. Jos on eri mieltä seuraavan artikkelin kanssa, niin todistaa nämä väitteet sitten vääräksi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ps-on-naisten-uusin-erogeeninen-alu…
Kukaan ei oo niin väittänyt, että ei ollenkaan. Tieteelliset tutkimukset osoittavat kuitenkin sen, että emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä/päätteitä ja se on tämän johdosta lähes tunnoton. Kohdunsuuhun kun osuu, se tekee taas yleensä kipeää. Emättimen alkuosassa 4-10 cm aukosta on mm. G-piste ja A-piste.
Aika monta viestiä tässäkin ja sadassa muussa ketjussa väittää, että ei ole ollenkaan tuntoa. (Vaikka niistä 99% onkin saman vakionaaman kirjoittamia.)
Mä en ymmärrä, miksi tästä pitää löytää jokin tieteellinen yksiselitteinen totuus, kun sellaista ei kerta kaikkiaan ole. Tilastoja voidaan tehdä, että kuinka paljon eri asioista tykätään tai että mikä missäkin tuntuu, mutta kun silläkään ei ole mitään merkitystä siinä kohtaa, kun on sängyssä ihan oikean elävän ihmisen kanssa, jolla tuntuu juuri siellä missä tuntuu.
Onko ihmisillä kerta kaikkiaan niin pakonomainen tarve tuntea olevansa oikeassa, että se oma tapa tai keho pitää riidellä tieteelliseksi tosiasiaksi hinnalla millä hyvänsä? Meinaan, kun tätä samaa jankutusta ja varmasti hyvin pitkälle samojen henkilöiden toimesta on käyty täälläkin jo vuosia ja vuosia, eikä missään ole päästy milliäkään eteenpäin. Veikkaan että yhdelläkään palstailijalla ei ole alkanut tuntua tai lakannut tuntumasta minkään viestin lukemisen jälkeen.
Näin se menee. Ei sitä tuntoa kukaan voi määräillä, eikä sen klitoriksen tarpeellisuutta väheksyä.
Naisia ympärileikataan eli klitoris pois juuri siksi, etteivät tuntisi mitään, ja oletus on että sitten ovat siveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kiva päästä kärpäseksi kattoon kun nämä artikkeleita linkittävät rakastelevat naista.
Nainen: "Auts, tuo vähän sattuu"
Mies: "Siinä artikkelissa sanottiin että nainen saa kohdunkaulan orgasmin kun oikein painan menemään, ihan varmasti nautit sinäkin."
Vaimoni on saanut muutaman tuhatta kohdunkaulan orgasmia kalullani, eikä ole muunlaista yhdyntää halunnutkaan, kuin syvällä koko kullin mitalla pillun perällä hieromista ja keunumista pillu tuusan täynnä kulliani. Panemisen ja jyystön kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Taas tämä.
Impotentti, itsekäs, välinpitämätön kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kiva päästä kärpäseksi kattoon kun nämä artikkeleita linkittävät rakastelevat naista.
Mies: "Siinä artikkelissa sanottiin että nainen saa kohdunkaulan orgasmin kun oikein painan menemään, ihan varmasti nautit sinäkin."
Vaimoni on saanut muutaman tuhatta kohdunkaulan orgasmia kalullani, eikä ole muunlaista yhdyntää halunnutkaan, kuin syvällä koko kullin mitalla pillun perällä hieromista ja keunumista pillu tuusan täynnä kulliani. Panemisen ja jyystön kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Mutta ei enää tällä vuosituhannella, senkin paskanjauhaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun matikkapää ei ole yhtään parempi kuin sun paskan puhuminen. Vaimoni on saanut yhdynnöissä yli 40 vuotta orgasmeja jotta päästy niihin tuhansiin, niin ne ei varmasti tulleet kaikki ekan 24v aikana. Joten aina vaan osoitat puhuvasi paskaa ja keksiväsi valeita. Mikä lie syynä, sen voi arvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun matikkapää ei ole yhtään parempi kuin sun paskan puhuminen. Vaimoni on saanut yhdynnöissä yl
Älä prinsessa taas ulise vaan päivitä paskapuheesi jo vastaamaan todellisuutta. Näillä saagoilla ei ole enää edes viihdearvoa. Nää on jo niin loppuun kaluttuja juttuja.
Voisit sen sijaa kertoa, että joko olet pyytänyt vaimosi mukaan anaalileikkeihisi. Siitä minä haluaisin lukea lisää. Vai vieläkö on pupu pöksyssä ja Jelly Jortikka salaa perseessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun matikkapää ei ole yhtään parempi kuin sun paskan puhuminen. Vaimoni on saanut yhdynnöissä yl
Jossain viestissä se tais olla 50 vuotta.
Tietääkö vaimosi näistä sun samaa levyä pyörittävistä viesteistä?
Ai täällä alkaa muutkin paskanpuhujat vinkumaan. Luulisi että olen toistanut meidän tarinaa jo tarpeeksi kauan, että olisi jäänyt jakeluun montako vuotta naitu, kuinka paljon, kuinka monta vuotta vaimo saanut yhdynnöissä jne.. mutta yhä vain keksitte paskaa, kun ette ymmärrä edes mitä olen kirjoittanut. Paskaa pitää keksiä, kun ette kestä totuuksia, eikä ole omaa elämää. Mutta onneksi vaimon pillu ei ole koskaan ollut tunnoton ja on ymmärtänyt ison kullini päälle. Olenko muistanut mainita kuinka iso ja kova se on yhä vieläkin? Ties vaikka olisi teiltä unohtunut.
Mitä totuuksia. Ei oo mitään näyttöä totuuksista. Talk is cheap.
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä alkaa muutkin paskanpuhujat vinkumaan. Luulisi että olen toistanut meidän tarinaa jo tarpeeksi kauan, että olisi jäänyt jakeluun montako vuotta naitu, kuinka paljon, kuinka monta vuotta vaimo saanut yhdynnöissä jne.. mutta yhä vain keksitte paskaa, kun ette ymmärrä edes mitä olen kirjoittanut. Paskaa pitää keksiä, kun ette kestä totuuksia, eikä ole omaa elämää. Mutta onneksi vaimon pillu ei ole koskaan ollut tunnoton ja on ymmärtänyt ison kullini päälle. Olenko muistanut mainita kuinka iso ja kova se on yhä vieläkin? Ties vaikka olisi teiltä unohtunut.
Ja sinä jauhat joidenkin naisten tunnottomista pilluista; monenko pillun tunnetkaan? Aika järkyttävää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvimmällä on kohdunkaula joka on yks orkkupiste ja jonka tökkiminen ainaki mulla tuntuu tosi hyvältä. Miehen gigula ei valitettavasti sinne yllä mut tökkii sormilla...
Keskimäärin kohdunkaulan tökkiminen sattuu. Itselläni se jostain syystä oksettaa.
Varsin tunnotonta on vaginassa sisällä. Eihän esim. kuukupppi tunnu yhtään.
Tässä se on sanottu. Ketju lukkoon.
Juu tästä aiheestahan ei saa puhua, kirotkaa se klitoris, ja mitatkaa kalujanne millien tarkkuudella, se on pojat tärkeintä!! Tai muuten ketju kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä jauhat joidenkin naisten tunnottomista pilluista; monenko pillun tunnetkaan? Aika järkyttävää...
En ole jauhanut. Ihan ovat itse vakuutelleet täällä useaan kertaan, etteivät tunne mitään, eikä varsinkaan pillun pohjalla. Heille ilmeisesti kohdunkaulan orgasmi on tuntematon käsite ja kun itse ei ole kokenut, niin eivät voi muutkaan naiset kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jauhanut. Ihan ovat itse vakuutelleet täällä useaan kertaan, etteivät tunne mitään, eikä varsinka
Mitä ihmettä jauhat mantraasi "ei saa muutkaan sitten" ei ole kukaan täällä niin sanonut, paitsi sinä. Sinä jauhat tunnottomista, ja naisista jotka väittävät etteivät muutkaan saa.. Ihan shaibaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvimm8ällä on kohdunkaula joka on yks orkkupiste ja jonka tökkiminen ainaki mulla tuntuu tosi hyvältä. Miehen gigula ei valitettavasti sinne yllä mut tökkii sormilla...
Keskimäärin kohdunkaulan tökkiminen sattuu. Itselläni se jostain syystä oksettaa.
Tuo on hyvä esimerkki, että kuukuppi ei tunnu siellä yhtään. Sama itsellä.
Emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä, sen takia se on lähes tunnoton. Tämä mahdollistaa tamponin ja esim. ehkäisyrenkaan käytön.
Kuukupppi ei tunnu ollenkaan.
Kyllä minulla tuntuu kuukuppi ja tamponi silloin kun niitä asettaa, mutta samalla lailla kuin esim. tavallinen lattia jalkapohjan alla tai jokin normaali vaate päälle laitettaessa. Eli se ei tunnu epämiellyttävältä kosketukselta eikä sitä sen jälkeen huomaa eikä ajattele niin kauan kuin siihen ei koske. Tässä on selvästi isoja eroja naisten välillä, jos jotkut ovat tunnottomia sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvimm8ällä on kohdunkaula joka on yks orkkupiste ja jonka tökkiminen ainaki mulla tuntuu tosi hyvältä. Miehen gigula ei valitettavasti sinne yllä mut tökkii sormilla...
Tuo on hyvä esimerkki, että kuukuppi ei tunnu siellä yhtään. Sama itsellä.
Emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä, sen takia se on lähes tunnoton. Tämä mahdollistaa tamponin ja esim. ehkäisyrenkaan käytön.
Kuukupppi ei tunnu ollenkaan.
Kyll
Eli et tunne sitä kun se on sisälläsi, mutta tuntisit varmasti sen jos se olisi esim suussasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jauhanut. Ihan ovat itse vakuutelleet täällä useaan kertaan, etteivät tunne mitään, eikä varsinka
Et siis osaa erottaa edes kohdunkaulaa ja emätintä? Emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä/päätteitä, jonka takia se on lähes tunnoton. Kohdunkaulaa kohdistuva tökkäys taas yleensä sattuu. Mutta emättimen pohjukkaan taas kosketus ei tunnu käytännössä miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun matikkapää ei ole yhtään parempi kuin sun
Ei tiedä. Se on toinen salaisuuteni. Dildo on eka...
Lisätään nyt vielä, kohdunkaula on kohdun alin osa, joka työntyy emättimeen. On kohdun osa, ei emättimen.
Miksin naisen pitäisi olla miehen kanssa, joka ei osaa naida ja käyttää kaluaan. Naiminen varsinkin orgasmin naiminen naiselle on tekniikka- ja taitolaji. Jo liian aikaisin aloitettu syvälle työntö aiheuttaa kipua, jos naista ei ole tarpeeksi kiihoitettu etukäteen. Sittenkin pitää vielä naida sen mukaan miten nainen itse haluaa. Jos mies muuta tekee on helvatun tyhmä ja ihan naisen oma vika, jos ei vaihda miestä.