Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaginan tuntoherkkyys?

Vierailija
12.08.2020 |

Onko tosiaan totta, ettei syvällä vaginassa ole niin paljon tuntohermoja, kuin aukon ja g-pisteen kohdalla? Tuntuuko siis "pohjaan asti" teistä yhtään miltään, vai tykkäättekö enemmän esim. lipsuttelusta aukon tuntumassa?

Ihan tosissani näitä kysyn, koska tyttöystäväni kommentoi riidan yhteydessä hieman ikävään sävyyn sänkytaitojani, ja on ehkä myös feikannut jotain. :/

M19

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä alkaa muutkin paskanpuhujat vinkumaan. Luulisi että olen toistanut meidän tarinaa jo tarpeeksi kauan, että olisi jäänyt jakeluun montako vuotta naitu, kuinka paljon, kuinka monta vuotta  vaimo saanut yhdynnöissä jne..  mutta yhä vain keksitte paskaa, kun ette ymmärrä edes mitä olen kirjoittanut. Paskaa pitää keksiä, kun ette kestä totuuksia, eikä ole omaa elämää. Mutta onneksi vaimon pillu ei ole koskaan ollut tunnoton ja on ymmärtänyt ison kullini päälle. Olenko  muistanut mainita kuinka iso ja kova se on yhä vieläkin? Ties vaikka olisi teiltä unohtunut. 

Älä lerppamulkku uhoa siellä. Kullis on löysä ilma pillereitä ja vaimos pillu kuiva ilman liukkareita. Sä et saa vaimoasi enää edes kostumaan saati pysty panemaan sille orkkua. Kaikki muu on paskaa paitsi kusi...

Vierailija
82/85 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä alkaa muutkin paskanpuhujat vinkumaan. Luulisi että olen toistanut meidän tarinaa jo tarpeeksi kauan, että olisi jäänyt jakeluun montako vuotta naitu, kuinka paljon, kuinka monta vuotta  vaimo saanut yhdynnöissä jne..  mutta yhä vain keksitte paskaa, kun ette ymmärrä edes mitä olen kirjoittanut. Paskaa pitää keksiä, kun ette kestä totuuksia, eikä ole omaa elämää. Mutta onneksi vaimon pillu ei ole koskaan ollut tunnoton ja on ymmärtänyt ison kullini päälle. Olenko  muistanut mainita kuinka iso ja kova se on yhä vieläkin? Ties vaikka olisi teiltä unohtunut. 

Ny män ihon alle. Mää ny mittaan verepainees ja kullis. Kyl se sit siit taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mulla. Anna mun nauraa. Kyllä nyt on jollain toisilla kun ahistaa ja pitää purkaa paskaa oloaan. Mä meen kohta purkamaan kovaa kulliani, vaimon halusta. 

Vierailija
84/85 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mulla. Anna mun nauraa. Kyllä nyt on jollain toisilla kun ahistaa ja pitää purkaa paskaa oloaan. Mä meen kohta purkamaan kovaa kullia

No nussi vaimolles sitten orkku. Äläkä ajattele vaan omaa kulliasia. Sori, alkoi ihan naurattamaan. Ethän sä muuta ajattelekkaan, kun kulliasi. Onko pilleri jo napattu ja liukkari kaivettu yöpöydän vetolaatikosta. Siellä samassa laatikossa se Jelly Jortikkakin makaa. Hauskaa iltaa vaan kuivan pillun parissa!

Vierailija
85/85 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme työntöä ja tuijotus. Siinäpä Paten panosuorite tälle(kin) illalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi