Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten SINÄ toimit, kun kaverit, tutut peruvat sovittuja menoja ja tiedät syyn olevan tuulesta temmattu?

Vierailija
12.08.2020 |

En nyt tarkoita että joku ei tulekaan käymään kahvilla kun on "pää kipeä", vaan että perutaan mökkireissua, ulkomaanmatkaa, tai ei "pääse millään" häihisi? Sellaisia menoja ja sovittuja suunnitelmia joihin teillä on mennyt aikaa, rahaa ja resursseja, joiden takia olet järjestellyt lomia tai lastenhoitoa.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkasen reippaasti perseelle ja sanon gudpai.

Entä jos kukaan ei tuu?

voitko neuvoa mitä silloin teen?

Ostanko vahvan köyden ja gudbye

En usko jumalaan

Vierailija
82/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHAN AHNE PASKA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen ettei ole varmaan ihan sattumaa että Jeesuskin puhui vertauksen tästä aiheesta...

Mikä luku ja jae?

Etsi itse, löytyy varmasti ainakin kahdesta evankeliumista. Se on se tapaus kun kaveri järjestää (muistaakseni) häät, ja kutsun saaneet alkavat sitten estellä etteivät pääse kuka milläkin tekosyyllä.

maksoin siskoni hääpuvun ja kengät

sovittiin että sisko maksaa mulle kengät ja hääpuku on lahja

no viikkoa ennen häitä mies hermostui ja käski pyytämään rahat kengistä

Oli pakko soittaa

Sisko haukkui minut pystyyn:olet rahan ahne paska

En  kyennyt menemään häihin

Muu suku pitä minua pahana ihmisenä

En ole kertonut heille tapahtumasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synttäreille ei jengi vaivaudu.

Meen toki muiden tärkeille merkkipäiville.

Vien aina kukan ja lahjan/lahjakortin.

Hyvä kun kutsuvat..

ois ollu kiva kun järkkäsin jenkkiraudan ja kuskin ja kukaan ei tullu mun 50 vuotis synttäreille.

Hävetti maksaa kuskille ja sanoa , että en mä halua ajella ympäri helsinkiä yksin

Onnex kuohuviini säilyy...herkkukorit heitin roskiin

Vierailija
84/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos päivän nauruista! Olet ihana ja nero <3

Entä jos kukaan ei tuu?

En usko jumalaan

Potkasen reippaasti tuolin alta  ja sanon gudpai.

Vierailija
85/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kukaan ei tuu?

En usko jumalaan

Potkasen reippaasti tuolin alta  ja sanon gudpai.

Vierailija
86/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkasen reippaasti perseelle ja sanon gudpai. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen ettei ole varmaan ihan sattumaa että Jeesuskin puhui vertauksen tästä aiheesta...

Mikä luku ja jae?

Etsi itse, löytyy varmasti ainakin kahdesta evankeliumista. Se on se tapaus kun kaveri järjestää (muistaakseni) häät, ja kutsun saaneet alkavat sitten estellä etteivät pääse kuka milläkin tekosyyllä.

Oli pakko soittaa

voitko selventää..koko suvulle vai?

Isäni t.appoi itsensä, äiti löi ja piti nälässä

Ihan itse oon rahani tehnyt...

kait oon niin kauhee ihminen?

Vierailija
87/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan mitä ajattelen. En tarvitse yhtäkään muka kaveria.

Vierailija
88/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkasen reippaasti perseelle ja sanon gudpai. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä luku ja jae?

Oli pakko soittaa

voitko selventää..koko suvulle vai?

Isäni t.appoi itsensä, äiti löi ja piti nälässä

Ihan itse oon rahani tehnyt...

kait oon niin kauhee ihminen?

Kukaan tuttu ei tiedä siskon hää episodista, jos kerron nuoruudestani sanovat: se oli kauan aikaa sitten

Ehkä olen outo ihminen..teen töitä kuitenkin asiakaspalvelussa..luulis että konkka ois tullu heti..mutta ei.

vähän ystäviä, koska en luota ihmisiin

Vierailija
89/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sulla oo kavereita, siksi sanot suoraan täällä ajatuksesi

joita et pysty suodattamaan

onko edes peruskoulu käytynä?

Oletko vähän lihava..onko lapsi, joka rakastaa sinua?

Vierailija
90/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanasi on kärpästen surinaa korvissani.

On, mutta lapsi ei ole oma.

Vierailija
91/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synttäreille ei jengi vaivaudu.

Meen toki muiden tärkeille merkkipäiville.

Vien aina kukan ja lahjan/lahjakortin.

Hyvä kun kutsuvat..

ois ollu kiva kun järkkäsin jenkkiraudan ja kuskin ja kukaan ei tullu mun 50 vuotis synttäreille.

Hävetti maksaa kuskille ja sanoa , että en mä halua ajella ympäri helsinkiä yksin

Onnex kuohuviini säilyy...herkkukorit heitin roskiin

Miksi tämä sai alapeukun? Mua harmittaa sun puolesta

Vierailija
92/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanasi on kärpästen surinaa korvissani.

On, mutta lapsi ei ole oma.

se selittää..ei se välitä susta vähän lihavasta äitipuolesta

Vierailija
93/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä hullu jankkaaja tähänkin ketjuun saapui...

Vierailija
94/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette tuosta että kaveri kertoo ihan pokkana että ei nyt pääsekään, kun hän menisikin toisen kaverin luokse kylään. Siis ihan oikeasti. Olen loukkaantunut, mutta kuitenkin samalla mietin että onko se jotenkin pikkumaista, ei minulla tätä toista kaveria vastaan mitään ole, mutta itselle tulee kurja olo. Että olen varakaveri, aikaani ei kauheasti arvosteta, jopa kynnysmatto? Toisaalta vaaditaan joustavuutta ja että ottaa rennosti tällaiset (vai vaaditaanko?). Ei kuitenkaan itselle tulisi mieleenkään perua tuollaisen syyn takia sovittua. Ainoastaan työasiat on itsellä ollut sellaisia tapaamiseen vaikuttavia asioita. Eikä niidenkään takia ole tarvinnut perua. Sopiminen vain joskus pitkittyy jos ei tiedä vuoroja.

Vierailija
95/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suvulla on tapana tehdä tätä, tai oli. Heillä on lisäksi kaikenlaisia erikoisruokavalioita, joiden eteen piti kuitenkin nähdä vaivaa juhlia järjestäessä. Isoistakin perhejuhlista jäi pois esim appiukko, anoppi ja miehen sisko perheineen laittamalla samana aamuna tekstarin, että ”ei inspiroi lähteä juhliin tänään” tai ” rippukouluaikainen ystävä on tulossa kahville” tai ihan vaan telkkarista tuleekin joku hyvä ohjelma.

Lopulta tajusin, että tämä on selkeää näpäyttelyä minua kohtaan ja lopetin heidän kutsumisensa kokonaan. Ei ole miehen sisko sen koommin pitänyt yhteyttä. Eli sitten vielä suututtiin, kun en enää suostunut pompoteltavaksi.

Eikö miehen olisi pitänyt olla se kutsuja, ja sukulaistensa perua miehelle tulonsa. Ja mies olis voinut kokatakin.

Vierailija
96/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette tuosta että kaveri kertoo ihan pokkana että ei nyt pääsekään, kun hän menisikin toisen kaverin luokse kylään. Siis ihan oikeasti. Olen loukkaantunut, mutta kuitenkin samalla mietin että onko se jotenkin pikkumaista, ei minulla tätä toista kaveria vastaan mitään ole, mutta itselle tulee kurja olo. Että olen varakaveri, aikaani ei kauheasti arvosteta, jopa kynnysmatto? Toisaalta vaaditaan joustavuutta ja että ottaa rennosti tällaiset (vai vaaditaanko?). Ei kuitenkaan itselle tulisi mieleenkään perua tuollaisen syyn takia sovittua. Ainoastaan työasiat on itsellä ollut sellaisia tapaamiseen vaikuttavia asioita. Eikä niidenkään takia ole tarvinnut perua. Sopiminen vain joskus pitkittyy jos ei tiedä vuoroja.

Ei tartte tuollasta hyväksyä.

Vierailija
97/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viierailija kirjoitti:

Ihan aiheesta loukkaannuit. Onko kaverisi tuollainen tyypillinen joka paikkaan ryntääjä ja sopii asioita päällekäin eikä enää muistakaan mitä on sopinut ja kenen kanssa ja lopulta joutuu sitten arpomaan mihin menee?

Vierailija
98/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viierailija kirjoitti:

Ihan aiheesta loukkaannuit. Onko kaverisi tuollainen tyypillinen joka paikkaan ryntääjä ja sopii asioita päällekäin eikä enää muistakaan mitä on sopinut ja kenen kanssa ja lopulta joutuu sitten arpomaan mihin menee?

Ei ole tuollainen, tai ainakaan en ole aiemmin ajatellut niin. Minusta hän on aika rauhallinen ja ei mitkään suuret sosiaaliset piirit. Paljon harrastuksia kyllä. Hän vaan taitaa pitää enemmän tämän toisen kaverin seurasta tai arvostaa tätä jotenkin enemmän kuin minua. En vain ennen tajunnut sitä, mutta pitää minua ilmeisesti aika itsestäänselvyytenä, kun kn alkanut vähän töksäyttelemäänkin tylysti ja muutakin töykeää käytöstä ilmenee. En tiedä tajuaako itse olevansa töykeä. Mutta siis juuri tuollaista että ilmoittaa lyhyesti että olisikin muuta menoa.

Vierailija
99/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän onkin joka paikkaan lupautuja, en minä oikeastaan edes tiedä, ei vain vaikuta stereotyyppiseltä sellaiselta kun tuollaisiakin ihmisiä on tullut elämässä vastaan. Mutta jotain ajattelemattomuuttahan tuo kai on, ellei sitten tarkoituksellisesti halua minulle pahaa mieltä. En enää tiedä.

Vierailija
100/109 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se "potkasen reippaasti perseelle ja sanon gutpai" kirjoittaja. Ei kenenkään tarvi hyväksyä jatkuvaa kieltäytymistä. Maailmassa on paljon hyviä , hyvät käytöstavat omaavia ihmisiä. Jos kukaan ei tule sun synttäreille  mieti menetätkö mitään. Poista lopullisesti huonot ihmiset ja etsi hyvien ihmisten seuraa. Esim. harrastukset , luonto , kirjallisuus tms. on hyväksi  , ei huonot ihmiset. Ja tuo hääkamppeiden osto , minusta olet oikeassa ja et ole huono ihminen , siskosi on huono ihminen , et sinä. Siskolla on peiliin katsomisen paikka. Toivotan Sinulle iloista ja reipasta elämää. Pää pystyyn !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan