Kehuvatko teidän miehet teitä?
Mun mies ei ikinä enää sano mitään hyvää musta. En ole lihonnut tai rupsahtanut naimisiin menon jälkeen, mutta miehestä on tullut tosi etäinen. Ikinä ei sano mitään positiivista.Lähinnä piiikittelee.Ei ole maininnut,että välittää musta, ellen kysy sitä suoraan. Tätäkö tämä nyt on koko loppu elämän eteenpäin.Miten voi mies muuttua näin?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 00:34"]
Ei kehu ikinä. Sanoo kyllä rakastavansa ja kohtelee muutenkin hyvin. Mutta ei kyllä kehu koskaan.
[/quote]
Kiitos kommentista. No sun mies sanoo edes rakastavansa. Mun mies ei sano, ellen sitä kysy.Ennen sanoi solkenaan. Ihan on huijattu olo. En tajua kuinka avioliitto voi muuttaa kaiken näin.
Varmaan puhuminen auttaisi? Ja joo, kyllä oma mieheni kehuu ja päivittäin kertoo että rakastaa minua. Ja tunnen oloni rakastetuksi, hyväksytyksi ja kauniiksi, - se varmasti onkin tärkeintä.
Kyllä minä sun tilanteessa ottaisin asian ihan suoraan puheeksi, enkä odottais niitä kauniita sanoja ja pohdiskelisi itse asiaa jonka koen ikäväksi.
Kyllä kehuu, ja sanoo rakastavansa. Ja myös toisinpäin.
Ei kehu eikä sano rakastavansa. Eikun kerran seksi taisi sanoa, että rakasti minua.
Noh, enpä minäkään tee yllämainittuja asioita joten miksi miehenkään pitäisi.
Kehuin ennen naistani usein, mutta nykyään vähemmän, koska hän ei enää tunnu niitä noteeraavan. Vähän vain ynähtää eikä edes katsettaan käännä minuun. Kiitosta saan, jos teen hänen hyväkseen asioita, mutta en kehuja. Kyllä ne miehellekin maistuisivat silloin tällöin.
Kehuu ja kehun häntä, mutta myönnän että voisi useammankin..
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 02:04"]
[/quote]
Korjaan: Useimmin!
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin varmaan useamminkin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 02:06"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin varmaan useamminkin.
[/quote]
Kiitos korjauksesta. :P
Aika harvoin. Sen sijaan kehuu kyllä muita naisia. Tuntuu pahalta.
Itse olen huonompi kehumaan. Mieheltä saan kuulla olevani ihana ja maailman kaunein nainen, täysin ainutlaatuinen. Edelleenkin hieman hämmennyn noista sanoista, mutta yleensä hyppään kaulaan ja kerron kuinka paljon rakastan häntä.
ei kehu. mainitsin tästä aloituksesta hänelle ja hän kysyi kehunko minä häntä. kyllä. kehun lähes päivittäin ja muistan kiitelläkin.
kyse on luonne-eroista. minä olen ihminen, joka toimii sanojen kautta, kun taas mieheni toimii tekojen kautta. hän siis koskettelee minua enemmän kuin minä häntä siinä missä minä kehun ja kiitän enemmän.
Ei minunkaan mieheni kehu minua. Ei kyllä ole enää pitkään aikaan sanonut rakastavansakaan, paitsi jos tivaan asiasta, niin hän vastaa kyllästyneenä "no rakastan, rakastan". Jep, tuntuupa tosi hyvältä... Ja yritän aina kehua ja puhua kauniisti miehelleni ja autta ym. ym, mutta kiittämättömyys on maailman palkka...
Mun mies on ihan hulluna muhun. Kehuu ja kertoo rakastavansa mua joka ikinen päivä. Eikä ne pelkät sanat sitä tietenkään näytä, käytöksestäkin näkee että tekee kaikkensa mun takia. Oon maailman onnellisin kun olen saanu niin hyvän miehen! Ite kehun myös häntä paljon ja teen parhaani että mies tuntee olevansa mulle tärkeä.
Minä olen kylläkin lihonut 20 kiloa, jos on mieskin....Me on oltu yhdessä 16 vuotta, ja mies kehuu mua yhä, samoin minä häntä. Käytössä on sanat kulta, rakkaani, harmaaparta, kuningatar. Samoin sana anteeksi. Mies myös närkästyy, jos en tule viereen nukkumaan. (Nukun välillä eri sängyssä miehen megalomaanisen kuorsauksen vuoksi...) Riitoja on ja tulee, mutta ne selvitetään ja sovitaan myös nopeasti, murjottamista ei harrasteta. Seksiä meillä on aina, kun lapsiltamme piiloon päästään. Valvovat pirulaiset nykyään niin myöhään.
Uskon, että mieskin vastaa, jos itse aloittaa kehumisen ja hempeät puheet, eikä odota heti vastakaikua. Ihailua ne miehetkin kaipaa. Antakaa sitä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 14:49"]
Minä olen kylläkin lihonut 20 kiloa, jos on mieskin....Me on oltu yhdessä 16 vuotta, ja mies kehuu mua yhä, samoin minä häntä. Käytössä on sanat kulta, rakkaani, harmaaparta, kuningatar. Samoin sana anteeksi. Mies myös närkästyy, jos en tule viereen nukkumaan. (Nukun välillä eri sängyssä miehen megalomaanisen kuorsauksen vuoksi...) Riitoja on ja tulee, mutta ne selvitetään ja sovitaan myös nopeasti, murjottamista ei harrasteta. Seksiä meillä on aina, kun lapsiltamme piiloon päästään. Valvovat pirulaiset nykyään niin myöhään.
Uskon, että mieskin vastaa, jos itse aloittaa kehumisen ja hempeät puheet, eikä odota heti vastakaikua. Ihailua ne miehetkin kaipaa. Antakaa sitä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
[/quote]
Minun mieheni ei ole kehunut minua koskaan, ei edes silloin kun olimme vastarakastuneita ja aivan huluna toisiimme. Mies ei vain ole tottunut ilmaisemaan tunteitaan. Hankala sillä on puhua silloinkaan kun se on allapäin tai vihainen. Minä olen kyllä kehunut häntä aina ja sanonut rakastavani. Olisi niin ihana joskus kuulla kehuja!
Kyllä kehuu, vähän kaikesta. Kehuu eniten luonnettani, olen sellainen aika leppoisa sekä hänen mielestään todella hauska. Ulkonäöstäni pitää myös ja muistuttaa kyllä kuinka hyvännäköinen hänestä olen. Ruokianikin jaksaa kehua, mikä välillä ihmetyttää! =D Tai omaa harrastustani, kuinka hienoa hänestä on että jaksan nähdä niin paljon vaivaa sen eteen (urheilu). Kyllä kaikki tuo positiivinen huomiointi kieltämättä tuntuu hyvältä ja lujittaa suhdettamme, ja tottahan itsekin lauon positiivisia totuuksia hänen suuntaansa!
En kehu ettei ylpistyisi liikaa.
T: 11cm mies
Ei kehu ikinä. Sanoo kyllä rakastavansa ja kohtelee muutenkin hyvin. Mutta ei kyllä kehu koskaan.