Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuvatko teidän miehet teitä?

Vierailija
11.08.2013 |

Mun mies ei ikinä enää sano mitään hyvää musta. En ole lihonnut tai rupsahtanut naimisiin menon jälkeen, mutta miehestä on tullut tosi etäinen. Ikinä ei sano mitään positiivista.Lähinnä piiikittelee.Ei ole maininnut,että välittää musta, ellen kysy sitä suoraan. Tätäkö tämä nyt on koko loppu elämän eteenpäin.Miten voi mies muuttua näin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu paljonkin, kuten myös minä häntä. Viimeksi mies sanoi hääpäivänä, että hän on onnellinen minusta ja rakkaudestani, sillä ne saavat hänestäkin parhaat puolet esiin.

Vierailija
22/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun tyttöystävääni lähes päivittäin. En muista milloin viimeksi olisi ollut sellainen päivä, ettenkö olisi sanonut, että hän on mielestäni kaunis. Tyttöystäväni ei tosin kehu minua ikinä, mutta noooh, eipä se haittaa, koska tiedän itsekin että olen ihan komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei kehu juurikaan, ei tainnut alkuaikoinakaan kehua. Välillä kalastelen kehuja, kysyn että mitä tykkäsi ruoasta ja mitäs pidät näistä vaatteista jne..... Ärsyttää välillä, mutta toisaalta tiedän itsekin omat hyvät puoleni, ja kun katson peiliin niin olen yleensä tyytyväinen ulkonäkööni.

Jokatapauksessa olen onnellinen hänen kanssaan, tunnen itseni rakastetuksi ja mieheni on hellä pusuttelija, joka päivä halaamme ja pussaamme montakin kertaa.

Kehun miestäni aina kun siltä tuntuu, ehkä pari kertaa viikossa ja päivittäin kiitän hyvistä kahveista, ruoasta jne....

Vierailija
24/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 20:27"]

Mieheni ei kehu juurikaan, ei tainnut alkuaikoinakaan kehua. Välillä kalastelen kehuja, kysyn että mitä tykkäsi ruoasta ja mitäs pidät näistä vaatteista jne..... Ärsyttää välillä, mutta toisaalta tiedän itsekin omat hyvät puoleni, ja kun katson peiliin niin olen yleensä tyytyväinen ulkonäkööni.

Jokatapauksessa olen onnellinen hänen kanssaan, tunnen itseni rakastetuksi ja mieheni on hellä pusuttelija, joka päivä halaamme ja pussaamme montakin kertaa.

Kehun miestäni aina kun siltä tuntuu, ehkä pari kertaa viikossa ja päivittäin kiitän hyvistä kahveista, ruoasta jne....

[/quote]

Myös minä olisin voinut kirjoittaa tämän :) Mies näyttää tunteensa teoin, ei sanoin, ja onneksi tiedän sen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän