Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö bulimia päälle päin?

Vierailija
10.08.2013 |

Ovatko esim. ylikehittyneet leukaperät/sylkirauhaset useimmiten merkki siitä, että henkilö sairastaa bulimiaa? Esim. http://www.geronguide.com/gallery/index.php/Bulimia-Nervosa/bulimia-effect-09

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä bulimian saa peitettyä niin hyvin, ettei se paljastu ulkopuolisille. Ihmiset ovat niin sokeita eikä normaali ihminen osaa ajatella tietyistä jutuista, että bulimiahan tuolla on. Vanhempien luona asuessa oksensin omassa huoneessa nätisti päivittäin neljä vuotta, ennen kuin muutin omaan kotiini eikä kukaan mukamas huomannut. Ei kukaan ihmettele työpaikalla, kun pikaisesti käyn vessassa ruokatunnilla syömisen jälkeen; kyllähän se vaikuttaa ihan normaalilta toisesta, vielä kun aikaa vessakäyntiin menee sama aika kuin kävisi kusella. Kyllä mulle on laihtumisesta huomautettu, mutta ei kukaan osaa yhdistää asioita.

T. Kahdeksan vuotta säännöllisesti päivittäin monta kertaa oksentanut.

Vierailija
22/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka sairastatte ja selkeästi ymmärrätte sairastavanne, miksi ette hae apua?

En tarkoita syyllistää tai arvostella, vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn, koska oma asenteeni on aina ollut se, että jos huomaan jonkun asian olevan vialla (henkisesti tai fyysisesti), haluan selvittää syyn ja korjata sen mahdollisimman pian ja aktiivisesti itse toimien. Vaikka se joskus onkin tosi rankkaa ja vaikeaa, erityisesti juuri henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut oksennella ruokien jälkeen. Pitäisikö jo tässä vaiheessa hakea apua vaikka en ole kuin n. Pari kk oksennellut. Olen vasta 14v. Ja pelkää sairastuvani bulimiaan. Pelkään muös samalla että kun aloitin oksentamaan ni miksi en tekisi itsellenikin jotain kun sellaisiakin ogelmia ollut. (Pelottaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi