Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauneudesta ollaan niin kateellisia?

Vierailija
12.08.2020 |

Aina kun täällä joku kirjoittaa itsestään jotain, missä tulee ilmi että kirjoittaja on kaunis tai mahdollisesti on, ihmiset tuntuvat hyökkäävän heti hänen kimppuunsa. Tehdään kaikkensa ettei toinen vaan "kuvittele itsestään liikoja", vähätellään tai jopa yritetään kieltää hänen kauneutensa olemassaolo.

Miksi näin on? Miksi kaunis ihminen otetaan lähes aina jonain kilpakumppanina, joka on pakko voittaa keinolla millä hyvänsä?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joidenkin naisten ilkeys ja hyökkäilyt on niin totta. Pitää rankaista kaunista naista ihan pelkän hänen olemassaolostaan. Miehet ovat yleensä mukavia, ystävällisiä ja kunnioittavia.

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen. Koko elämäni olen saanut kestää naisten ilkeyttä ja ihme hyökkäilyä. Jopa terapeutti kommentoi kertoessani työpaikan ongelmasta, että toinen nainen kiusaa minua kateuksissaan. "Piilotan" itseäni, mietin usein, etten herätä huomiota liikaa esimerkiksi vaatteilla.

Toisaalta olen ollut pari kertaa itseäni kauniimmassa seurassa ja tiedän miltä tuntuu, kun miehet tuijottavat toista naista suu auki. Tulee huono fiilis myös, kun jonkun puoliso tuijottaa tai huomioi mua liikaa naisen seurassa.

Itse arvostan miehissä eniten hyvää luonnetta ja vakautta, koska kaikenlaisia hämärämiehiä ja yrittelijöitä on pyörinyt perässä koko elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi