Uskotko että maailmaan tulee globaali uusi maailmanjärjestys ja ihmisten merkintä?
Minä uskon että maailma kehittyy juuri sihen suuntaan kuin raamattu ennustaa. Ennustuksen mukaan lopussa ihmiset antavat kuninkuuden pedolle ja pedon valtakunnalle, joka merkitsee ihmiset niin, että ostaminen ja myyminen ilman merkitsemistä ei ole mahdollista.
ilm.
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku
Kommentit (569)
Vierailija kirjoitti:
AB RH M= ABRAHAM = AB rh minus= Jumalallinen verilinja = tämä veriryhmä myös Torinon liinassa muuten = Abram> Abraham
Mutta Jeesus on Hengessä se ainoa verilinja jota seurata, ja se ei ole maallista verta. Kaikki voivat liittyä. Ilman uhrin uhria enää. Uhraaminen lopetettiin kerralla. Kaikki uhraaminen on Jumalalle kiellettyä. Vain Jumalan uhri kelpasi sielujemme lunnaaksi. Täydellinen puhdistava veri. Sinin edestäsi vuodatettu.
Niille joille tämä on kauheaa muistutan että nyt puhutaan koko ELÄMÄN LUOJASTA joka nosti Jeesuksen eloon takaisin. Niin juttu muuttuukin iloisemmaksi kuin ikinä. Me kaikki saamme kerran kokea saman jos haluamme vaan, ajatelkaas :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo joku joka haistattalee uskoville täällä ja syyttää mielisairaaksi,..
Joko narsisti tai psykopaatti ?
Ihan kuin itse saatanan kanssa keskustelisi kun tuolle jotain yrittää selittää..Tulee kyllä outo fiilis noista teksteistä, paistaa tavallista enemmän läpi sellainen pahuus. Siunausta hänelle.
No en tiedä pahuus mutta joku ahdistus jota puretaan sitten uskoviin. Ei ole saanut vastauksia ja se pitäisi sitten olla valmiina hänelle. Mutta epäilen onko itse oikeasti edes vastauksia etsinyt. Jeesus sanoi etsivän löytävän. En tiedä odottaako hän jotain rakastavaa reaktiota uskovilta omien haukkujensa vastineeksi.
En, vaan sitä yhtä vıtun ainoaa todistetta teidän paskapuheittenne tueksi.
Ymmärränkin turhaumasi tässä mutta hengellisiä ymmärtää vasta hengellisen lähestymisen kautta eikä Hengen kieltäminen siinä auta. Nämä ovat niinkuin tutkisteltava suhteessa sinun oman sielusi tilaan ja Henkesi kunnosta on kiinni avautuuko ne. Ano sitä aidosti.
Jeesukseltakin tivattiin ihmeitä ja merkkejä eikä Hän sellaiseen lähtenyt vaan jätti asian kysyjälle itselleen. Usko vaan kun etsit niin löydät.
Ei kiinnosta mikään hengellinen paska, vaan ne todisteet. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? Minun uskomisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, todisteet ovat jo määritelmällisesti täysin objektiivisia ja kaikille yhtäläiset.
Sinäpä sen sanoit. Ei kiinnosta ja silti sinä tivaat vastausta ja merkkejä. Pelkäänpä että noin ei tässä löydy, ilman sielun asenteen muutosta, mutta Jumala voi vaikka mitä toisaalta, joten onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo joku joka haistattalee uskoville täällä ja syyttää mielisairaaksi,..
Joko narsisti tai psykopaatti ?
Ihan kuin itse saatanan kanssa keskustelisi kun tuolle jotain yrittää selittää..Itselleni tuli myös tunne kuin keskustelisin, tai inttäisin jonkun hengen kanssa.
Itselläni taas tulee lähinnä sellainen olo kuin keskustelisin joko seinän tai idioottien kanssa, koska joko mitään vastauksia ei tule tai sitten vastaus on sellainen höyryävä läjä paskaa että ei mitään järkeä.
Minä en tullut tänne inttämään sinun kanssasi uskonasioista. Ei ole rakentavaa inttämällä inttää. Perusta sitä varten uusi ketju missä voit purkaa vihaasi. Tulin tähän keskustelemaan Pedon merkistä.
Raamatussa kuvataan " Jo idullasi minä näin sinut äitisi kohdussa" - ennen ihmisen röntgenin keksimistä.
Ja myös
"Maan minä ripustin tyhjyyden päälle"- ennen yhdenyhtäkään avaruusmatkaa josta asia oltaisiin voitu todeta ihan satasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on totta sanasta sanaan
Pii on kolme.
Lepakko on lintu.
Siinä sinulle raamatun "totuuksia". Vessapaperiksi ehkä kelpaisi se kirja, tuskin kyllä edes siihen. Joskus tuli sätkiä siitä käärittyä mutta paskalta maistui nekin.
Eikä :D Toi "pii kolme lepakko lintu" oli eilen toisessa ketjussa uskovia rienaamassa
Miten se on rienaamista että muistuttaa teidän pyhänä pitämässä kirjassanne olevasta varsin räikeästä virheestä?
Raamattu, niin kuin kaikki muutkin maailman uskontojen pyhänä pitämät kirjat, ovat ihmisten kirjoittamia tarinakokoelmia. Ne kaikki sisältävät paljon virheitä ja ristiriitaisuuksia.
Sanovathan jotkin heimot yhäkin lentokoneitakin linnuiksi. Jos menet Cernille hommiin ja nimität sitä pyöreää tunnelia vaikka rinkulaksi niin ei se sen tieteellistä työtä mitätöi mitä ne tutkivatkaan. Niin ei ihan pienet asiat mitätöi Raamatun Henkeytettyä suurta sanomaakaan.
Sinä, joka annoit esimerkit, että pii on kolme ja lepakko on lintu, niin laitatko tänne Raamatun paikatkin, missä niin sanotaan.
Raamattu kansalle käännöksessä puhutaan lepakoista siivekkäänä pikkueläimenä ja neljä jalkaisena siivellisenä. Siis 3. Ja 5. Mooseksen kirja.
2. Aikakirja: "Hän antoi myös valaa pyöreän altaan, jota kutsuttiin mereksi. Se oli reunasta reunaan kymmenen kyynärän levyinen, aivan pyöreä, ja mittanuoran oli oltava kolmenkymmenen kyynärän pituinen yltääkseen sen ympäri."
30 / 10 = 3. MOT.
Lepakko on listattu linnuksi 3. Mooseksen kirjassa ja samassa muuten puhutaan mm. heinäsirkoista nelijalkaisina vaikka hyvin tiedämme hyönteisillä olevan kuusi jalkaa. Koko Raamattu on yhtä asiavirhettä asiavirheen perään, joten on täysin pöyristyttävää miten joku edes kehtaa väittää sitä jotenkin "erehtymättömäksi" tms.
Eihän Raamattu ole mikää biologian tai matikan oppikirja tms.
Kyynärä ei ole ollut tuolloin välttämättä mikään tarkka mitta, kuten esim nykyään. Ja voi olla, että se on tekstin selkeyden vuoksi pyöristetty lähimpään kokonaislukuun. Sillä ei ole mitään merkitystä tekstin sisällön suhteen.
Ja tuo 3. Moos. 11:
13-19 Linnuista (owph) taas inhotkaa näitä; älköön niitä syötäkö, vaan olkoot inhottavia: kotka, partakorppikotka ja harmaa korppikotka,-- yölepakko.
Se jatkuu näin: 20 Kaikki neljällä jalalla liikkuvat siivelliset olkoot teille iljettävä.
Tuossa on heprean sana owph (ofe), joka tarkoittaa siivekkäitä lentäviä eläimiä. Linnut ja lepakot kuuluvat molemmat siivekkäiden ja lentävien eläinten lajeihin. + huomaa tuo jatko, joka tarkoittaa juuri lepakoita.
Ja " Minä olen sinut nimelta kutsunut, Sinä olet minun "
Ja "Minun lampaani kuulevat minun ääneni"- jotkut kuulevat oikeastikin sen.
Raamatussa kuvataan Egyptiä erittäin tarkasti , etenkin Faraon asennetta. Israelilaisille luvattiin ettei enää ikinä tarvitse hyväksyä orjuutta. Jeesus sitten vapautti heidätkin synnin orjuudesta ja lopullisesti kaikki muutkin. Me emme saa orjuuttaa vaan palvella. Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut muuta kuin palvelemaan toisia.
Hitsi kun Estonia upposi uskovat nuoret palvelivat toisia siellä vaikka tiesivät hukkuvansa maallisesti. On se upeasti palveltu.
En ole varsinaisesti edes uskova, mutta kyllähän tämä maailma näyttää kovasti tuohon suuntaan olevan menossa....pelottavaa? Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa kuvataan Egyptiä erittäin tarkasti , etenkin Faraon asennetta. Israelilaisille luvattiin ettei enää ikinä tarvitse hyväksyä orjuutta. Jeesus sitten vapautti heidätkin synnin orjuudesta ja lopullisesti kaikki muutkin. Me emme saa orjuuttaa vaan palvella. Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut muuta kuin palvelemaan toisia.
Hitsi kun Estonia upposi uskovat nuoret palvelivat toisia siellä vaikka tiesivät hukkuvansa maallisesti. On se upeasti palveltu.
Sillä ei ole suurempaa rakkautta kuin antaa henkensä toisen puolesta.
Mutta myös: Laupeutta minä haluan en uhria. Uhraamista ei odoteta kenenkään sielun pelastamiseksi. Vain Kristus voi pelastaa ja Hänen uhrinsa voitti kuoleman kaikilta. Me voimme toimia kuin Estonian nuori mutta kyse on maallisen hengen säästämisestä toiselle ei uhrista. Se tehdään koska rakastetaan toista ja tehdään sama toiselle kuin itselle.
Tuosta Trump keskustelusta sanoisin: Jumala voi käyttää ketä vaan asiallaan, mutta kristitty ei voi täysin asettua nojaamaan pelkkään ihmiseen, koskaan. Ihminen on sellainen että vaikka kuinkakin täydellinen kunigas voi kuitenkin sekin hairahtua ja jopa Raamatussa eräät käytettiin loistosta ja vallasta Jumalalle vieraantuneina ihan pohjallakin. Vasta kun he näyrtyivät he saivat taas johdon.
Mutta meille ollaan annettu vinkkejä: Hedelmistään te tunnette heidät. Trump ei ole ainakaan vielä aloittanut yhtään sotaa. Mutta pidän häntä ihmisenä, meidän pitää turvata vaan Jumalaan ja Sanaan ja pitää itsestämme huolta ettemme itse tee väärin, jos suinkin.
Aika näyttää mitä hedelmiä Trump kantaa. Toivottavasti hänkin hyviä.
5 tuntia olen seurannut ja kommentoinut kiivasta keskustelua. Hohhoijjakkaa!
Joten jos raamattu on totta, kaikkien ei heteroitten pitää pyytää anteeksi rakkautta kahden ihmisen välillä tai joutuvat kärsimään ikuisuuden? Mä en tätä ymmärrä, te uskovaiset olette ok tämän asian kanssa? Minä en pidä tuosta jankkaajasta joka haukkuu täälä muita, mutta minua hämmentää että te väistelette jotain kysymyksiä tai vastaatte vain, raamattu ja jumala on totta ja siihen on vain uskottava. Te ette anna minkäänlaista kunnon vastausta mikä erottaa raamatun muitten uskontojen tarinoista. Ensinnäkin kyllä Jeesus oli olemassa, mutta nämä ihme tapahtumat eivät ole todistevissa. Toiseksi miksi Jeesus sai tehdä ihmeitä, mutta jos joku muu teki niitä, niin heidät saatettiin tappaa, mutta ne jotka uskoivat jumalaan ja tekivät ihmeitä saivat vapaan käden tehdä niitä. Te ette voi sanoa että muut uskonnot ovat väärässä, ettekä voi sanoa että Joulupukkia, menninkäisiä, keijuja eiole olemassa tai vaikka kalevala ei ole totta, koska se tekisi teistä tekopyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Trump keskustelusta sanoisin: Jumala voi käyttää ketä vaan asiallaan, mutta kristitty ei voi täysin asettua nojaamaan pelkkään ihmiseen, koskaan. Ihminen on sellainen että vaikka kuinkakin täydellinen kunigas voi kuitenkin sekin hairahtua ja jopa Raamatussa eräät käytettiin loistosta ja vallasta Jumalalle vieraantuneina ihan pohjallakin. Vasta kun he näyrtyivät he saivat taas johdon.
Mutta meille ollaan annettu vinkkejä: Hedelmistään te tunnette heidät. Trump ei ole ainakaan vielä aloittanut yhtään sotaa. Mutta pidän häntä ihmisenä, meidän pitää turvata vaan Jumalaan ja Sanaan ja pitää itsestämme huolta ettemme itse tee väärin, jos suinkin.
Aika näyttää mitä hedelmiä Trump kantaa. Toivottavasti hänkin hyviä.
Eikös ihan kaikki muut USA n presidentit olekin aloittaneet sodan tai useammankin? Onko näin? Trump ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Joten jos raamattu on totta, kaikkien ei heteroitten pitää pyytää anteeksi rakkautta kahden ihmisen välillä tai joutuvat kärsimään ikuisuuden? Mä en tätä ymmärrä, te uskovaiset olette ok tämän asian kanssa? Minä en pidä tuosta jankkaajasta joka haukkuu täälä muita, mutta minua hämmentää että te väistelette jotain kysymyksiä tai vastaatte vain, raamattu ja jumala on totta ja siihen on vain uskottava. Te ette anna minkäänlaista kunnon vastausta mikä erottaa raamatun muitten uskontojen tarinoista. Ensinnäkin kyllä Jeesus oli olemassa, mutta nämä ihme tapahtumat eivät ole todistevissa. Toiseksi miksi Jeesus sai tehdä ihmeitä, mutta jos joku muu teki niitä, niin heidät saatettiin tappaa, mutta ne jotka uskoivat jumalaan ja tekivät ihmeitä saivat vapaan käden tehdä niitä. Te ette voi sanoa että muut uskonnot ovat väärässä, ettekä voi sanoa että Joulupukkia, menninkäisiä, keijuja eiole olemassa tai vaikka kalevala ei ole totta, koska se tekisi teistä tekopyhiä.
Ei meillä ole lupa OLLENKAAN MITATA muita vaan huolehtia omasta synnittömyydestä. Ei-Hetero on itse tilivelvollisena myös omalle Jumalalleen, emme me uskovat.
Mutta Uskova ei saa auttaa tai yllyttää syntiinkään Jumalan edessä ollen. Ihan kuin Ei Heterokaan saa yllyttää mihinkään syntiin muitakaan. Ei tässä ole mittataulukoita.
"":Olette jo väitelleet reilut 5 tuntia. Mitä kaipaatte? Keitän nyt riisiä ja paistan pekonit riisin keittämisen jälkeen. Haluatteko että tuon teille jotain että jaksaisitte väitellä enemmän"""
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole lupa OLLENKAAN MITATA muita vaan huolehtia omasta synnittömyydestä. Ei-Hetero on itse tilivelvollisena myös omalle Jumalalleen, emme me uskovat.
Mutta Uskova ei saa auttaa tai yllyttää syntiinkään Jumalan edessä ollen. Ihan kuin Ei Heterokaan saa yllyttää mihinkään syntiin muitakaan. Ei tässä ole mittataulukoita.
Jokaisella on omantunnonvapaus valita ja se on rikkomaton. Jos uskova hetero uskoo ja tietää Jumalan edessä , että se on syntiä homostella, ei häntä saa pakottaa hyväksymäänkään kohdalleen sellaista. Mutta toisaalta hän ei saa tuomita toisia, ei homoakaan, koska vaan Jeesus tuomitsee.
Ei- Heterokaan ei saa pakottaa hyväksymään heteroa ,homoutta koska sama omantunnonvapaus. Hän voi kyllä katsoa voivansa tuomita muita, mutta me kristityt emme saa tuomita homoakaan koskaan. Me emme saa mitata syntejä. Se on Kristuksen tehtävä. Ihmistä tulee rakastaa synneistään huolimatta. Syntiä ei pidä taas rakastaa kristityn.
Vierailija kirjoitti:
"":Olette jo väitelleet reilut 5 tuntia. Mitä kaipaatte? Keitän nyt riisiä ja paistan pekonit riisin keittämisen jälkeen. Haluatteko että tuon teille jotain että jaksaisitte väitellä enemmän"""
Joo tilaan vegeaterian, en syö pekonia kun rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tilaan vegeaterian, en syö pekonia kun rasvaa.
Minä pilkoin raa'an pekonin ja paistan kaikki kerralla ja lisään riisit pekoni rasvaan.
Keitän 1,5dl riisiä pekonipaketin kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu erottaa himon rakkaudesta, nykyään ne kaksi asiaa menevät täysin sekaisin ja päällekkäin. Rakastaminen on tahdon asia, se ei ole kiinni ohimenevistä ja ailahtelevista tunteista. Rakastuminen on tunneasia, se on sitä himoa. Niin kuin maailmassa sanotaan: rakkaus on sokeaa. Ihmisen ei pidä olla päättömästi omien himojen ja tunteiden vietävissä. Jumalaa tulee rakastaa yli kaiken ja lähimmäistään niin kuin itseään. Eikä pidä ajatella vain omaa parastaan, vaan sitä mikä on hyvää toiselle. Näitä on varmasti vaikea ymmärtää nykyinen itsekkäässä ja hedonistisessa maailmassa.
Ja Jeesuksen aikaan ei tapettu kristittyjen toimesta ainakaan yhtään ihmeiden tekijää. Se olisi ollut täysin Jeesuksen opetuksia vastaan.
Ei vaan minua kiinnostaa mitä maailmassa tapahtuu ja täällä keskustellaan siitä. Häirikkö saisi lähteä pilaamasta ketjua tai sitten toivon ettei aikaa käytettäisi kovin paljoa hänelle vastaamiseen. Hänellä on ongelma hengellisyyden kanssa, toivottavasti saa rauhan mutta fakta vaan on se että samaan aikaan maailmassa tapahtuu, hengellisesti tapahtuu myös ja ne jotka tämän näkevät ja tajuavat haluavat siitä keskustella.