Uskotko että maailmaan tulee globaali uusi maailmanjärjestys ja ihmisten merkintä?
Minä uskon että maailma kehittyy juuri sihen suuntaan kuin raamattu ennustaa. Ennustuksen mukaan lopussa ihmiset antavat kuninkuuden pedolle ja pedon valtakunnalle, joka merkitsee ihmiset niin, että ostaminen ja myyminen ilman merkitsemistä ei ole mahdollista.
ilm.
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku
Kommentit (569)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua, mutta selvis vasta et Bill Gates ja Bayer ovat kimpassa nyt. Sanooko se mitään teille?
Näkyy.
https://www.counterpunch.org/2020/03/02/toxic-agriculture-and-the-gates…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on totta sanasta sanaan
Pii on kolme.
Lepakko on lintu.
Siinä sinulle raamatun "totuuksia". Vessapaperiksi ehkä kelpaisi se kirja, tuskin kyllä edes siihen. Joskus tuli sätkiä siitä käärittyä mutta paskalta maistui nekin.
Eikä :D Toi "pii kolme lepakko lintu" oli eilen toisessa ketjussa uskovia rienaamassa
Miten se on rienaamista että muistuttaa teidän pyhänä pitämässä kirjassanne olevasta varsin räikeästä virheestä?
Raamattu, niin kuin kaikki muutkin maailman uskontojen pyhänä pitämät kirjat, ovat ihmisten kirjoittamia tarinakokoelmia. Ne kaikki sisältävät paljon virheitä ja ristiriitaisuuksia.
Sanovathan jotkin heimot yhäkin lentokoneitakin linnuiksi. Jos menet Cernille hommiin ja nimität sitä pyöreää tunnelia vaikka rinkulaksi niin ei se sen tieteellistä työtä mitätöi mitä ne tutkivatkaan. Niin ei ihan pienet asiat mitätöi Raamatun Henkeytettyä suurta sanomaakaan.
Sinä, joka annoit esimerkit, että pii on kolme ja lepakko on lintu, niin laitatko tänne Raamatun paikatkin, missä niin sanotaan.
Raamattu kansalle käännöksessä puhutaan lepakoista siivekkäänä pikkueläimenä ja neljä jalkaisena siivellisenä. Siis 3. Ja 5. Mooseksen kirja.
2. Aikakirja: "Hän antoi myös valaa pyöreän altaan, jota kutsuttiin mereksi. Se oli reunasta reunaan kymmenen kyynärän levyinen, aivan pyöreä, ja mittanuoran oli oltava kolmenkymmenen kyynärän pituinen yltääkseen sen ympäri."
30 / 10 = 3. MOT.
Lepakko on listattu linnuksi 3. Mooseksen kirjassa ja samassa muuten puhutaan mm. heinäsirkoista nelijalkaisina vaikka hyvin tiedämme hyönteisillä olevan kuusi jalkaa. Koko Raamattu on yhtä asiavirhettä asiavirheen perään, joten on täysin pöyristyttävää miten joku edes kehtaa väittää sitä jotenkin "erehtymättömäksi" tms.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua, mutta selvis vasta et Bill Gates ja Bayer ovat kimpassa nyt. Sanooko se mitään teille?
https://www.linkedin.com/pulse/what-bill-gates-taught-me-bayermonsanto-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo joku joka haistattalee uskoville täällä ja syyttää mielisairaaksi,..
Joko narsisti tai psykopaatti ?
Ihan kuin itse saatanan kanssa keskustelisi kun tuolle jotain yrittää selittää..Tulee kyllä outo fiilis noista teksteistä, paistaa tavallista enemmän läpi sellainen pahuus. Siunausta hänelle.
No en tiedä pahuus mutta joku ahdistus jota puretaan sitten uskoviin. Ei ole saanut vastauksia ja se pitäisi sitten olla valmiina hänelle. Mutta epäilen onko itse oikeasti edes vastauksia etsinyt. Jeesus sanoi etsivän löytävän. En tiedä odottaako hän jotain rakastavaa reaktiota uskovilta omien haukkujensa vastineeksi.
En, vaan sitä yhtä vıtun ainoaa todistetta teidän paskapuheittenne tueksi.
Voisko joku tehdä keskustelun vaikkapa onko vihreä väri vihreä, voit mennä sinne sitten inttämään todistetta ja haukkumaan jos kukaan ei juuri sinulle sitä jaksa todistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin itse saatanan kanssa keskustelisi kun tuolle jotain yrittää selittää..Tulee kyllä outo fiilis noista teksteistä, paistaa tavallista enemmän läpi sellainen pahuus. Siunausta hänelle.
No en tiedä pahuus mutta joku ahdistus jota puretaan sitten uskoviin. Ei ole saanut vastauksia ja se pitäisi sitten olla valmiina hänelle. Mutta epäilen onko itse oikeasti edes vastauksia etsinyt. Jeesus sanoi etsivän löytävän. En tiedä odottaako hän jotain rakastavaa reaktiota uskovilta omien haukkujensa vastineeksi.
Ymmärränkin turhaumasi tässä mutta hengellisiä ymmärtää vasta hengellisen lähestymisen kautta eikä Hengen kieltäminen siinä auta. Nämä ovat niinkuin tutkisteltava suhteessa sinun oman sielusi tilaan ja Henkesi kunnosta on kiinni avautuuko ne. Ano sitä aidosti.
Jeesukseltakin tivattiin ihmeitä ja merkkejä eikä Hän sellaiseen lähtenyt vaan jätti asian kysyjälle itselleen. Usko vaan kun etsit niin löydät.
Eikö tämä ole sellainen typerä ja turha väittely, josta pitäisi pysyä erossa, koska aiheuttavat vain riitoja. 2. Tim
Koska:
Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan Jumalan oman Hengen, jotta tietäisimme, mitä hän on lahjoittanut meille. Siitä me myös puhumme, mutta me käytämme Hengen emmekä ihmisviisauden opettamia sanoja ja selitämme hengelliset asiat Hengen avulla. Ihminen ei luonnostaan ota vastaan Jumalan Hengen puhetta, sillä se on hänen mielestään hulluutta. Hän ei pysty tajuamaan sitä, koska sitä on tutkittava Hengen avulla. Hengellinen ihminen sen sijaan pystyy tutkimaan kaikkea, mutta häntä itseään ei kukaan voi tutkia. 1. Kor. 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärränkin turhaumasi tässä mutta hengellisiä ymmärtää vasta hengellisen lähestymisen kautta eikä Hengen kieltäminen siinä auta. Nämä ovat niinkuin tutkisteltava suhteessa sinun oman sielusi tilaan ja Henkesi kunnosta on kiinni avautuuko ne. Ano sitä aidosti.
Jeesukseltakin tivattiin ihmeitä ja merkkejä eikä Hän sellaiseen lähtenyt vaan jätti asian kysyjälle itselleen. Usko vaan kun etsit niin löydät.
Ei kiinnosta mikään hengellinen paska, vaan ne todisteet. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? Minun uskomisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, todisteet ovat jo määritelmällisesti täysin objektiivisia ja kaikille yhtäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin monta vuotta sitten äärimmäisen mielenkiintoisen artikkelin..
Ihan varmasti juu. Oli varmaan oikein vertaisarvioitu ja julkaistu ihan Naturessa tai Sciencessä?
Olisikohan aikuisen ihmisen syytä ymmärtää, että kaikki paska mitä joku on keksinyt internettiin laittaa ei ole totta?
Joo, aivan. Siitä on niin kauan aikaa etten muista millä hakusanalla se löytyisi uudelleen. Ei kai tuossa mitään mystistä ole?
Onhan täs "wuhanilaist" normaalia.
On Han. Ja näkyy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tehdä keskustelun vaikkapa onko vihreä väri vihreä, voit mennä sinne sitten inttämään todistetta ja haukkumaan jos kukaan ei juuri sinulle sitä jaksa todistella.
Voit ihan itse tehdä sellaisen jos aihe sinua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimestä Hitler tulee 666, kun laskee oliko niin, että A = 101, B = 102 jne.
Hitler vainosi juutalaisia. Epäilen hänen olevan jonkinlainen esikuva antikristuksesta. Ja Raamattu sanoo "oikean juutalaisen" olevan se jolla on "sydämen ympärileikkaus Hengessä".Ei se ole noin yksioikoista Siemens laittoi ne kaasu uunit omilleen ja CIA tekin yhteistyötä Netsien kanssa, Jehovien Rutherford kirjoitteli Kaliforniasta Hitlerin kanssa sionismista...tästä ei olla kaikkea kerrottu.
Olin kirjoittamassa kommenttia mutta av sensuroi. Mitenhän EU liittyy tähän?
https://www.outsourcing-pharma.com/Article/2020/03/27/Bill-Gates-big-ph…
en tiiä, mut päättele itse;-)
En määkäähän jaksa lukea tätä ketjuu. I quit.
Aiquizet ihmiset, hyvät hyssykät. Antakaa normaalille tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta ihmisten seuranta kännykällä tulee lisääntymään. Ei tarvita mitään tägejä
Kännykän kaltaisen kommunikointilaitteen suora yhdistäminen ihmisen fysiikkaan on jo kovassa vauhdissa. Nanoteknologia pienentää itse laitteen ja neurorajapinta yhdistää sen suoraan aivoihin.
Ajatuksia osataan jo lukea aivosähkökäyrästä, ei varmasti mene kauan kun niitä voidaan lukea myös etänä.
Applella on JO kojeita joita sijoitetaan esim selkäkipuisille. Tällaisia asennetaan läheisessa sairaalassa päivittäin, Suomessa siis.
Niin no periaatteessa kännykkä voidaan labraoloissa jo nyt asentaa suoraan päähän ja laittaa toimimaan ajatuksen voimalla. Mutta kaupalliseen käyttöön on vielä matkaa. Vähän tosin mietityttää miten pitkällä sotilasteknologia ja tiedustelu on - nehän ovat tunnetusti kymmeniä vuosia edellä kaupallisia sovelluksia;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mikään hengellinen paska, vaan ne todisteet. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? Minun uskomisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, todisteet ovat jo määritelmällisesti täysin objektiivisia ja kaikille yhtäläiset.
Mene peilin eteen katsomaan itsesi. Katso tarkkaan. Kuulut luomakuntaan, kuten luonto, ihmiset ja eläimet. Olet jo itsessäsi todiste että Jumala on olemassa. Jumala puhuttelee ihmistä myös luomakunnan kautta. Sulla on koko ajan pelkkiä todisteita Jumalasta. Jos et usko, sitten et usko. Ei kukaan pakota sua uskomaan yhtään mihinkään.
Niin onko tuolle inttäjälle pakko vastata, hänhän sanoi ettei hengelliset asiat kiinnosta. Ei hän näe miten ne nimenomaan vaikuttavat taustalla ja maailmassa.
Muistakaa pestä hampaanne. Mä meen keskittyy nyt muihin asioihon. Toivotttavasti 20.30 uutisis näkyy ihmiskunnan äänestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta ihmisten seuranta kännykällä tulee lisääntymään. Ei tarvita mitään tägejä
Kännykän kaltaisen kommunikointilaitteen suora yhdistäminen ihmisen fysiikkaan on jo kovassa vauhdissa. Nanoteknologia pienentää itse laitteen ja neurorajapinta yhdistää sen suoraan aivoihin.
Ajatuksia osataan jo lukea aivosähkökäyrästä, ei varmasti mene kauan kun niitä voidaan lukea myös etänä.
Sydämen tahdistimet toimivat jo niin ja uniapnealaitteet. Kai niistäkin jotakin näkee/kuulee?
https://www.kemianteollisuus.fi/fi/kemia--osa-hyvaa-elamaa/terveys-ja-h…
Vierailija kirjoitti:
Niin onko tuolle inttäjälle pakko vastata, hänhän sanoi ettei hengelliset asiat kiinnosta. Ei hän näe miten ne nimenomaan vaikuttavat taustalla ja maailmassa.
Totta, mutta sekin viellä!
135 kirjoitti:
Muistakaa pestä hampaanne. Mä meen keskittyy nyt muihin asioihon. Toivotttavasti 20.30 uutisis näkyy ihmiskunnan äänestys.
Ilman natriumlauryylisulfaattia sitten, et ei tuu haavoja limakalvoille.
Vierailija kirjoitti:
Gatesin säätiö on kehittänyt sitä ID2020 elektronista identiteetti sirua vai oliko se tatuointi kumppaneidensa kanssa aika pitkään vissiinkin. Se kai menee muutaman millin ihon alle, ja siinä on rokote ja digitaalinen identiteetti samassa. Googlettamalla löytyy helposti paljon tietoa siitä. Muistaakseni se on ingrapunalla tjs etäluettava
http://techrights.org/2020/06/23/monopolising-the-world/