Uskotko että maailmaan tulee globaali uusi maailmanjärjestys ja ihmisten merkintä?
Minä uskon että maailma kehittyy juuri sihen suuntaan kuin raamattu ennustaa. Ennustuksen mukaan lopussa ihmiset antavat kuninkuuden pedolle ja pedon valtakunnalle, joka merkitsee ihmiset niin, että ostaminen ja myyminen ilman merkitsemistä ei ole mahdollista.
ilm.
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku
Kommentit (569)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovia vastaan tehdyt hyökkäykset täällä saavat ajattelemaan, että taitaa saatana tai sen enkelit operoida täällä netin syövereissä joidenkin ihmisten kautta..
Samaa mieltä olen. Joka ikisessä ketjussa missä puhutaan Raamatusta.
Onneksi itse olette aina kilttejä hellanterttuja, ettekä koskaan suutu tai kiukuttele, kun joku pyytää teiltä edes YHTÄ oikeaa todistetta höpinöidenne pohjaksi.
Tuo joku joka haistattalee uskoville täällä ja syyttää mielisairaaksi,..
Joko narsisti tai psykopaatti ?
Ihan kuin itse saatanan kanssa keskustelisi kun tuolle jotain yrittää selittää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, defactomies on taas jättänyt lääkkeet ottamatta.
Otin lääkkeeni 18.11. By the way, mitä defactomies tarkoittaa?
Anna minulle De Facto näkemys?Ne pitää ottaa. päivittäin. Vain otettu lääke auttaa.
Kyllä, tosin sitä ei kirjoiteta monikossa.
Jos te monikoitte niin varoitan etukäteen että silloin Jumala antaa valtuudet systeemin oppineilta tehdä systeemin viattomiin tuhoa.
C on lääke eikä lääkkeet, joten kerro mitä se defactomies tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on totta sanasta sanaan
Pii on kolme.
Lepakko on lintu.
Siinä sinulle raamatun "totuuksia". Vessapaperiksi ehkä kelpaisi se kirja, tuskin kyllä edes siihen. Joskus tuli sätkiä siitä käärittyä mutta paskalta maistui nekin.
Eikä :D Toi "pii kolme lepakko lintu" oli eilen toisessa ketjussa uskovia rienaamassa
Miten se on rienaamista että muistuttaa teidän pyhänä pitämässä kirjassanne olevasta varsin räikeästä virheestä?
Raamattu, niin kuin kaikki muutkin maailman uskontojen pyhänä pitämät kirjat, ovat ihmisten kirjoittamia tarinakokoelmia. Ne kaikki sisältävät paljon virheitä ja ristiriitaisuuksia.
Homot ovat YHTÄ syntisiä kuin kaikki muutkin, sillä ei ole yhdenyhtäkään joka ei olisi syntiä tehnyt. Kristuksen sanoma on että tajuaa olevansa syntinen ja heikko ja saa silti armon. Emmehän me saa ollenkaan mitata toisia, homojakaan.
Mutta Jeesus odottaa KAIKILTA sitä että parannus tehdään ja pyritään karttamaan syntiä niin paljon kuin ikinä. Se on niinkuin sopimus. Olemme samalla viivalla, emmekä saa sälyttää kuormia toisille heikommillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimestä Hitler tulee 666, kun laskee oliko niin, että A = 101, B = 102 jne.
Myös Sepi Kumpulaisesta tulee 666, kun valikoi kirjaimille sopivat luvut.
Kirjaimilla on myös lukuarvo, mitä tulee heprean kielen kirjaimiin. Muistan lukeneeni jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovia vastaan tehdyt hyökkäykset täällä saavat ajattelemaan, että taitaa saatana tai sen enkelit operoida täällä netin syövereissä joidenkin ihmisten kautta..
Samaa mieltä olen. Joka ikisessä ketjussa missä puhutaan Raamatusta.
Onneksi itse olette aina kilttejä hellanterttuja, ettekä koskaan suutu tai kiukuttele, kun joku pyytää teiltä edes YHTÄ oikeaa todistetta höpinöidenne pohjaksi.
Hei. Ei kukaan sinua pakota uskomaan mihinkään. Kai tajuat tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on totta sanasta sanaan
Pii on kolme.
Lepakko on lintu.
Siinä sinulle raamatun "totuuksia". Vessapaperiksi ehkä kelpaisi se kirja, tuskin kyllä edes siihen. Joskus tuli sätkiä siitä käärittyä mutta paskalta maistui nekin.
Eikä :D Toi "pii kolme lepakko lintu" oli eilen toisessa ketjussa uskovia rienaamassa
Miten se on rienaamista että muistuttaa teidän pyhänä pitämässä kirjassanne olevasta varsin räikeästä virheestä?
Raamattu, niin kuin kaikki muutkin maailman uskontojen pyhänä pitämät kirjat, ovat ihmisten kirjoittamia tarinakokoelmia. Ne kaikki sisältävät paljon virheitä ja ristiriitaisuuksia.
Sanovathan jotkin heimot yhäkin lentokoneitakin linnuiksi. Jos menet Cernille hommiin ja nimität sitä pyöreää tunnelia vaikka rinkulaksi niin ei se sen tieteellistä työtä mitätöi mitä ne tutkivatkaan. Niin ei ihan pienet asiat mitätöi Raamatun Henkeytettyä suurta sanomaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on totta sanasta sanaan, mutta sitä tykätään nykyään vääristellä ja käyttää omien tarkoitusperien ajamiseen.
AP on ihan hyvällä asialla.
Mutta miksi vain raamattu on totta sanasta sanaan? Tätä en ikinä ole ymmärtänyt laisinkaan, kun on monia muita uskontoja ja pyhiä kirjoja, mikä estää niitä olemasta oikeassa? Toiseksi, miksi raamatun mukaan ihmisiä on kiduttettu ja kansoja murhattu koska he ovat olleet väärä uskoisia? Miksi pahimmat rikolliset saavat kaiken anteeksi jos vain hyväksyvät Jeesuksen ja pyytävät anteeksi häneltä, kun taas jos mies tai nainen rakastaa samaa sukupuolta ja eikä nää siinä mitään väärä, niin heidät tuomitaan ja he joutuvat kärsimään ikuisuuden. Nämä on ongelmia uskonnon suhteen mitä näen ja ne oikeasti osaavat häiritä minua.
Koska asiat ovat aina JOTENKIN eivätkä monella tapaa. Ymmärrätkö on totuus ja se on se Yksi. Selittäjiä on kyllä monta. Mutta silti totuus ja asiat ovat aina vaan yhdellä tapaa. Lue fysiikastakin. Kaikessa on logiikka ja seurauksia jne.
Sanopa sitten vielä, miksi se SINUN uskontosi on se ainoa oikea Totuus.
Anna kun arvaan, Raamattu sanoo niin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin itse saatanan kanssa keskustelisi kun tuolle jotain yrittää selittää..
Tulee kyllä outo fiilis noista teksteistä, paistaa tavallista enemmän läpi sellainen pahuus. Siunausta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimestä Hitler tulee 666, kun laskee oliko niin, että A = 101, B = 102 jne.
Myös Sepi Kumpulaisesta tulee 666, kun valikoi kirjaimille sopivat luvut.
Kirjaimilla on myös lukuarvo, mitä tulee heprean kielen kirjaimiin. Muistan lukeneeni jostain.
Niin on. Sama kreikan kielessä
Me itse asiassa tarvitsemme Uuden Maailmanjärjestyksen ilman nykyistä "eliittiä", jotka vaatimattomasti kutsuvat itseään termillä "Masters of the universe". Katsokaapa mihin jamaan Vanha Maailmanjärjestys superrikkaiden johdolla on meidät saanut...
Nämä keskustelut vie paljon energiaa ja vaativat rikasta näkemystä. Pitääkö ihan pakosta oikeasti lisätä tähän lääkkeetkin.
Olkaa hyviä ihmisiä ja lisätkää luontaistuotteet, ei lääkkeet, lääkkeillä vaan saadaan tilapäisesti enemmän omaa visiota luotu näiden keskustelujen hmm... miksiköhän voitaisiin sanoa? Sotaan? Lääke on ok mutta lääkkeet on jo ihmisoikeusloukkaus ja pahimmillaan ne jättää aivoihin parantumatonta tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Me itse asiassa tarvitsemme Uuden Maailmanjärjestyksen ilman nykyistä "eliittiä", jotka vaatimattomasti kutsuvat itseään termillä "Masters of the universe". Katsokaapa mihin jamaan Vanha Maailmanjärjestys superrikkaiden johdolla on meidät saanut...
De Facto.
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut vie paljon energiaa ja vaativat rikasta näkemystä. Pitääkö ihan pakosta oikeasti lisätä tähän lääkkeetkin.
Olkaa hyviä ihmisiä ja lisätkää luontaistuotteet, ei lääkkeet, lääkkeillä vaan saadaan tilapäisesti enemmän omaa visiota luotu näiden keskustelujen hmm... miksiköhän voitaisiin sanoa? Sotaan? Lääke on ok mutta lääkkeet on jo ihmisoikeusloukkaus ja pahimmillaan ne jättää aivoihin parantumatonta tuhoa.
Ps. Minulla on hyvää oolongia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on totta sanasta sanaan, mutta sitä tykätään nykyään vääristellä ja käyttää omien tarkoitusperien ajamiseen.
AP on ihan hyvällä asialla.
Mutta miksi vain raamattu on totta sanasta sanaan? Tätä en ikinä ole ymmärtänyt laisinkaan, kun on monia muita uskontoja ja pyhiä kirjoja, mikä estää niitä olemasta oikeassa? Toiseksi, miksi raamatun mukaan ihmisiä on kiduttettu ja kansoja murhattu koska he ovat olleet väärä uskoisia? Miksi pahimmat rikolliset saavat kaiken anteeksi jos vain hyväksyvät Jeesuksen ja pyytävät anteeksi häneltä, kun taas jos mies tai nainen rakastaa samaa sukupuolta ja eikä nää siinä mitään väärä, niin heidät tuomitaan ja he joutuvat kärsimään ikuisuuden. Nämä on ongelmia uskonnon suhteen mitä näen ja ne oikeasti osaavat häiritä minua.
Koska asiat ovat aina JOTENKIN eivätkä monella tapaa. Ymmärrätkö on totuus ja se on se Yksi. Selittäjiä on kyllä monta. Mutta silti totuus ja asiat ovat aina vaan yhdellä tapaa. Lue fysiikastakin. Kaikessa on logiikka ja seurauksia jne.
Kun näet vaikka maatilan ja tuot sinne ihmisiä päättelemään kuka ihme sen on tehnyt ja perustanut, niin on vaan YKSI mies tai joukkio joka todella TEKI sen maatilan, kaikki muut arvelut ovat vaan arveluita mutta ei se miten asia on todellisuudessa. (ellei osu oikeaan sitten). Asiat ovat Universumissakin JOTENKIN eivät MITEN TAHANSA. siksi on monia kirjoja kyllä mutta kaikki eivät ole oikeassa ollenkaan.
Raamattu on.
Mutta miksi raamattu on se yksi ainoa? Mikä juuri laittaa raamatun ylemmäs muitten uskontojen pyhistä teoksista? Sanot paljon, mutta selität vähän. Totuus on loppujen katsojan omissa silmissä, joten vaikka sinä uskot että raamattu on se ainoa oikea, niin se ei peru sitä mahdollisuutta että joku muu pyhä kirja voisi olla oikeassa.
Totuus on vain yksi. Ja vahvimmat näytöt ja korkein moraali.
Ei ole kovin vahva näyttö että väittää piin olevan kolme ja lepakkojen lintuja. Eikä ole kauhean korkeaa moraalia yllyttää kidnappaamaan neitsyitä ja raıskaamaan ne vaimoikseen.
Yritäs vielä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse selittää mitään, riittää kun annat yhden (1) vertaisarvioidun todisteen jostain jumalasta, hengestä tai muusta yliluonnollisesta otuksesta tai teosta. Selitykset eivät kiinnosta minua paskankaan vertaa.
Täh? Oikeastiko Raamatussa lukee noin (kuten aloituksessa)?
T.Rump kirjoitti:
Trump on kaatamassa tuota satanistista eliittiä joka uutta maailmanjärjestystä on ollut ajamassa.
Tällä hetkellä julkisuudessa tapahtuvien toinen toistaan kummallisempien asioiden ainoa tehtävä on herättää hitaimmatkin lampaat siihen todellisuuteen mikä on ollut käynnissä. NWO oli jo lähellä toteutumistaan kun suurin osa ihmisistä on niin apaattisia eivätkä kyseenalaista mitään. Luottavat typerinä johtajiinsa, vaikka kuinka idioottimaista lakia ja käskyä tulisi ylhäältä päin.
Mahtaa Trump-vihaajia hävettää, kun ymmärtävät lähitulevaisuudessa että ovat tietämättään tukeneet satanistista pedofiilieliittiä vastustaessaan nykyistä presidenttiä.
Okei. Olen eri mieltä. En tiedä minkä uskontokunnan video tämä on, mutta kannattaa aivan ehdottomasti katsoa se. Googlaa Youtubesta: Trump-eksytys paljastettu. Siinä puhutaan myös suunntelmasta, että kaikki maailman uskonnot aiotaan yhdistää. Olen koko ikäni ollut siinä käsityksessä, että juuri se on Ilmestyskirjan suuri portto. Pahalta näyttää.
Totuus on vain yksi. Ja vahvimmat näytöt ja korkein moraali ja ennenkaikkea ainoalaatuinen ARMO jonka Jumala lupaa jokaiselle kuka katuu syntejään ja tekee parannuksen. Täydellistä ei tule mutta otollinen Jumalalle tulee. Se Riittää että uskoo vaan Jeesukseen ja näkee sen arvon joka Hänen esimerkkinsä antaa ja sen että meillä on ikuisuus toivomme Hänen kautta.