Minulla ei ole upeita seksikokemuksia :( Muita?
Täytän tänä vuonna 31, enkä ole koskaan kokenut mitää upeaa seksikokemusta. Ensimmäisen poikaystävän kanssa seksi oli tyydyttävää, ja sitä oli paljon ja eri tavoin, mutta sellainen upeus puuttui. Molemmat oli kokeilunhaluisia ja poikaystävällä oli sen kokoinen, että se todella tuntui.
Ero kuitenkin tuli, ja sen jälkeen seksi on ollut aika mitätöntä. Mitään suurta intohimoa en ole tuntenut, en edes aviomieheni kanssa, jonka kanssa seksi on keskinkertaista silloin harvoin kuin sitä on (mies on haluton).
Mietin, elänkö koko elämäni näin? En keksi, mitä asialle voisi tehdä.
Kommentit (13)
Olen saanut orgasmin miehen käyttäessä sormiaan mutten koskaan penetraatioseksistä.
Mutta en sanoisi tuota orgasmikokemustakaan "upeaksi seksiksi". Se nyt oli vaan orgasmi. Orgasmi on helpompi tuottaa itse.
Harvemmin ylipäätään kuvailisin asioita ylisanoin.
Kerran ihastuin mieheen jota en edes kunnolla tuntenut. Tästä seurasi lähinnä vuosien identiteettikriisi, mutta ihastuminen oli upeinta mitä minulle on elämäni aikana tapahtunut.
Tästä syystä veikkaan että jotkut ihmiset nyt vain ovat parempia kaivamaan sen upeuden tunteen sisältään. Välillä se saattaa iskeä tasaisemmallekin tyypille. Sinä et ole mitenkään halpa-arvoisempi vaikka seksielämäsi ei olisikaan upeaa. Ei kaikilla vain ole.
Sinänsä kyky nauttia asioista on oletettavasti sinullakin, mutta sen esiin saaminen voi olla liian henkisesti kuluttavaa. Terävimmät huiput tasataan synkillä syövereillä, näes.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:19"]
Mä en ole koskaan saanut maata kaataavaa orgasmia. Seksi on ihan hyvää, mutta ei muuta. Olen välillä todella surullinen asiasta, mutta olen kokeillut usempaa miestä eikä kukaan ole aiheuttanut mussa suurempia intohimon tunteita. Nyt naimisissa eikä tarkoitus vaihtaa miestä, joten loppuelämäni joudun tyytymään huonoon seksielämään. Enkä edes usko, että se muuttuisi miestä vaihtamalla. Mussa on vain jotain vikaa.
[/quote]
Sulla edes on seksielämä. Seksielämää voi kehittää, etenkin kumppanin kanssa. Vaihtuvien tyyppien kanssa voit kehittää vain itseäsi, mutta vakkarin kanssa voitte yhdessä kehittyä ja yrittää molemmat miellyttää toisianne enemmän.
Ongelmana sussa on uskomuksesi että et voi muuttaa asioita. Jos sulla on seksielämä, sitä voi muuttaa. Paitsi tietysti jos ensin päätät ettei voi...
Minulla ei ole seksikokemuksia. Uskoisin että seksissä hienointa on kaikki ne mielikuvat ja pienet muistot mitä kertyy siinä seksikertojen välissä ja ennen seksiä.
Tuntuu että miehen pitäisi aloittaa seksiä jo 15-vuotiaana, kun on viaton ja katkeroitumaton, eikä vielä ymmärrä paljon miesten ja naisten eroista. Yli 25-vuotiaana se on jo vaikeaa; menee ylianalysoimiseksi ja naisen vartalo on jo tullut arkiseksi kuin leipäpussi, vaikka ei olisi kosketellutkaan.
-Mies 28v-
Liityn joukkoon.
Suhteita on ollut muutamana nuorempana, jopa lähes 15 vuotta kestänyt avioliitto ja lapsiakin löytyy.
Mutta en voi sanoa koskaan vielä rakastelleeni kenenkään kanssa. Miehet ovat vain himoissaan panneet enemmänkin. Toivon vain että tuokin kaunis asia silti vielä löytyy minulta edästäni tässä elämässä.
Tarviiko seksin edes olla mitään upeaa? Mulle seksi on merkityksellistä vain lapsentekomielessä. Elämän upeimmat kokemukset on jotain ihan muuta kuin seksiä.
Se mikä on tyydyttävää yhdelle on upeaa toiselle. Se tunne tosiaan tulee omasta itsestä, siitä miten kokee tilanteen. Tietysti siinä kumppaninkin toimet vaikuttavat, mutta ei kukaan ole niin hyvä sängyssä, että voisi antaa upean seksikokemuksen ihmiselle joka ei syystä tai toisesta osaa nauttia tilanteesta.
Ihmiset ajattelevat usein "Seksin" jonkinlaiseksi pelkäksi fyysiseksi kokemukseksi. Kuitenkin kyseessä on mitä suurimmassa määrin ihmisen psyykkinen kokemus ja ajattelun luoma virtuaalinen tuntemus, jossa ihmisen fyysinen keho toimii tavallaan välittäjänä kahden ihmissielun välillä tässä fyysisessä maailmassa.
Jos ihminen ei paneudu "seksiin" koko psyykellään, ei siitä voi koskaan tulla maailmoja räjäyttävää orgasmikokemustakaan.
Lisäksi kaikkinainen estoisuus ja asiaan liittymättömät ulkopuoliset asiat ja ajatukset voivat häiritä tapahtumaa.
Sitten tulee kuvaan tietty herkkyys: jos ihminen (mies tahi nainen) on jo pienestä pitäen opetellut koskettelemaan itseään, niin tuntoherkkyys kehittyy aivan eri tasolle.
Kumppanin täytyy tietenkin myös ymmärtää koskettelun ja hyväilyn merkitys: vasta lopuksi hepillä hoidellaan..
Lohdullista kuitenkin - oli ihminen iältään mitä tahansa: koskaan ei ole myöhäistä oppia ja opetella uutta - se kannattaa - aina !
Ja kaikkea voi oppia.
- ValoSpetri
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:19"]
Mä en ole koskaan saanut maata kaataavaa orgasmia. Seksi on ihan hyvää, mutta ei muuta. Olen välillä todella surullinen asiasta, mutta olen kokeillut usempaa miestä eikä kukaan ole aiheuttanut mussa suurempia intohimon tunteita. Nyt naimisissa eikä tarkoitus vaihtaa miestä, joten loppuelämäni joudun tyytymään huonoon seksielämään. Enkä edes usko, että se muuttuisi miestä vaihtamalla. Mussa on vain jotain vikaa.
[/quote]
Sulla edes on seksielämä. Seksielämää voi kehittää, etenkin kumppanin kanssa. Vaihtuvien tyyppien kanssa voit kehittää vain itseäsi, mutta vakkarin kanssa voitte yhdessä kehittyä ja yrittää molemmat miellyttää toisianne enemmän.
Ongelmana sussa on uskomuksesi että et voi muuttaa asioita. Jos sulla on seksielämä, sitä voi muuttaa. Paitsi tietysti jos ensin päätät ettei voi...
[/quote]
Tai jos mies on sitä mieltä että nykyinen meno riittää. Kuten meillä. Mikään puhe ei auttanut. Tai auttoi seuraavaan kertaan, mutta ei siitä pidemmälle. Lopulta kyllästyin kertomaan joka välissä ne samat asiat ja tyydyin siihen mitä sain. Erosimme sitten muista syistä. Eron jälkeen on ollut ihana huomata, että maailmassa on myös huomaavaisia miehiä petikaveriksi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:42"]
Minulla ei ole seksikokemuksia. Uskoisin että seksissä hienointa on kaikki ne mielikuvat ja pienet muistot mitä kertyy siinä seksikertojen välissä ja ennen seksiä.
Tuntuu että miehen pitäisi aloittaa seksiä jo 15-vuotiaana, kun on viaton ja katkeroitumaton, eikä vielä ymmärrä paljon miesten ja naisten eroista. Yli 25-vuotiaana se on jo vaikeaa; menee ylianalysoimiseksi ja naisen vartalo on jo tullut arkiseksi kuin leipäpussi, vaikka ei olisi kosketellutkaan.
-Mies 28v-
[/quote]
älä viitsi jookos. erot miehissä ja naisissa on hieno juttu. ei se ole niin vaikeaa ottaa huomioon nainen sängyssä. nainen ja mies haluavat yhtä paljon seksiä mutta nainen lämpenee hitaammin. yritä kovemmin tutustua naisiin ja miettiä mitä tarjottavaa sulla on. suakin vanhempia neitsytmiehiä on, eivätkä kaikki todellakaan kieri missään itsesäälissä. tiedän, koska olen tälläiseltä ihanalta mieheltä neitsyyden vienyt :)
naiset, vaihtakaa miestä jos huonoa seksiä! naisia tyydyttäviä miehiä on maailma täynnä! :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 18:21"]
naiset, vaihtakaa miestä jos huonoa seksiä! naisia tyydyttäviä miehiä on maailma täynnä! :)
[/quote]
Että siitä vaan rikotaan liitot ja perheet, kun jossakin saattaa olla parempaa seksiä tarjolla. Ei kuulosta kauhean helpolta.
Ei mullakaan ole mitään galakseja räjäyttäviä seksikokemuksia. Exän kanssa olin 17 vuotta, seksi lienee yksi eron syy, koska hän petti ja siitä ei oikein koskaan toivuttu. En tiedä sitten oliko tuon toisen kanssa jotain mieletöntä.
Mutta mun mielestä meillä oli ihan mekaanisesti hyvää seksiä, ero upeaan lienee siinä tunneyhteydessä. Eron jälkeen olen ollut parin miehen kanssa lähinnä kokeilunhalusta. Ei sekään mitään järisyttävää ollut, ihan ok kuitenkin.
Luulen, että nimenomaan siinä tulee se "upeus": että on rakastunut, täysin läsnä, tuntee olonsa turvalliseksi, tuntee, että se toinen haluaa just sinua sen takia, koska sinä olet sinä. Voit olla täysin vapaa ja oma itsesi, ja silti rakastettu. Tällaiseksi sen ainakin kuvittelen! Toivon, että voisin tämän myös vielä elämässäni kokea.