Sinä, joka harrastat seksiä lähes joka päivä,
Kommentit (6)
En ole tyytyväinen.
Lyhyt ja liikaa läskiä.
Arpia paljon (leikkauksista).
Olen pääosin tyytyväinen. Olen pitkä ja hoikka, hyvännäköinen blondi. Toki pieniä vikojakin on, raskausarpia, finnejä, pari liikakiloa vyötäröllä. Mies kehuu paljon, mikä vaikuttaa haluihini.
Olen aika tyytyväinen. Olen hoikka ja mulla on pitkät tummat hiukset ja naamakaan ei ole mikään ruma. Tissit saisi olla isommat mutta nämäkin on hyvät. No, mies on todella tyytyväinen ja kehuu kovasti.
miten tämä seksi ja ulkonäkö liittyvät toisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 18:22"]
miten tämä seksi ja ulkonäkö liittyvät toisiinsa?
[/quote]
En tiedä ap:n motiiveja, mutta AV:llahan tiedetään, että jos nainen ei stressaa ulkonäöstään, mies ei halua hänen kanssaan seksiä. Muistan jonkun aloituksen, jossa puhuttiin varmaan miehen vähentyneistä seksihaluista, ja suurimmassa osassa viesteista naiset vakuuttelivat, että he kyllä urheilevat, laittautuvat ja ajelevat pimpulinsa, joten SIITÄ ei ole kyse.
En ole tyytyväinen. Ainakin 5 kiloa ylipainoa ja persjalkainen. En aina jaksa ajella säärikarvoja tai alapääkarvoitusta. Panostan kyllä muuten pukeutumiseen, meikkiin jne. Kotona hiihdän kyllä usein kuluneissa vaatteissa ilman meikkiä ja hiukset sekaisin. Ja nalkutan, jos on aihetta. Mies haluaa silti, koska taitaa tykätä minusta ihan oikeasti. Mieheni on kyllä keksivertoa paremman näköinen. Ukko on paremmalla tuulella, kun saa säännöllisesti.