Miten saada kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa mökillä, jossa appivanhemmat mukana?
Olemme lähdössä lapsien ja appivanhempien kanssa kahdeksi viikoksi Lappiin mökille. Mieheni on ollut pitkällä työmatkalla ja seksi muutenkin on ollut nyt kovin vähällä.
Molemmat varmasti odottavat yhteistä intiimiä aikaa kesälomalta. Mutta kuten mainitsin, olemme menossa appivanhempien kanssa heidän mökilleen ja meillä on pienet lapset mukana.
Olisi kiva järjestää miehelle jotain pientä piristystä. Mitään yhteistä yötä emme mistään hotellista saa, sillä appivanhemmat eivät hoida lapsia niin kauaa. Lähinnä tunnin pari aina jossain välissä.
Kommentit (85)
Ihan oikeastikin joku menee vuonna 2020 vapaaehtoisesti appivanhempiensa mökille ja vielä appivanhempien kanssa??? En ikinä suostuisi menemään appivanhempien kanssa edes kahdeksi päiväksi mihinkään! Appivanhemmat pilaavat parisuhteen, perhe-elämän ja ja lapset. Lähettäkää ne appivanhemmat kahdestaan mökille ja pysykää lastenne kanssa kotona!
Tämä on kyllä takuuvarma provo! Kukaan täysjärkinen nainen ja perheenäiti ei halua olla anopin ja appiukon kanssa kahta viikkoa samalla mökillä! Pilalle menee valitettavasti koko loma. Onko appivanhemmilla ollenkaan omaa elämää, kun tunkevat mukaan? Järjestäkää heille arkeen virikkeeksi bingoa, eläkeläisten humppatansseja ja vapaaehtoistyötä jostain kunnan vanhainkodista. Voisivat ulkoiluttaa vanhuksia pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastikin joku menee vuonna 2020 vapaaehtoisesti appivanhempiensa mökille ja vielä appivanhempien kanssa??? En ikinä suostuisi menemään appivanhempien kanssa edes kahdeksi päiväksi mihinkään! Appivanhemmat pilaavat parisuhteen, perhe-elämän ja ja lapset. Lähettäkää ne appivanhemmat kahdestaan mökille ja pysykää lastenne kanssa kotona!
Jaa, minä olen anoppi, vävy ja tytär pyytävät usein minut mökille mukaansa, käymme kalassa, grillaamme, saunomme (ei toki porukalla) jne., vävy on rakentanut minulle oman yhdenhuoneen mökin, jossa minulla on oma rauha ja heillä päämökissä omansa.
Kertaakaan en ole pyytänyt mukaan päästä, aina ovat he pyytäneet, lapsenlapsi on jo 18 vuotta, on joskus mukana poikaystävän kanssa, joskus jäävät kaupunkiin.
Miniä taas pyytää usein vierailulle, siellä on maailman ihanimmat muksut, pojantytär 1 v 10 kk ja pojanpoika 3 kk, mumma on tarpeeseen (onneksi). Hoidan muksuja, siivoan, pyykkään ja nautimme yhdessäolosta. Joskus käyvät jossain kahdestaan, toki ei nyt kun vauva on rinnalla, tarvitsee äitiään.
Ei kaikissa perheissä ole huonot välit.
Kaipaan omia edesmenneitä appivanhempiani usein, olivat aina tukena, vaikka pojastaan erosinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen mielelläni appivanhempien mökille ja myös appivanhempien kanssa, vaikka toki omankin perheen kesken mökkeily on mukavaa. Olen iloinen että lapsillemme kehittyy side mökkiin, he ovat jo neljättä sukupolvea siellä.
Saunakammariin yöllä imemään munaa. Siinä kahdenkeskistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä takuuvarma provo! Kukaan täysjärkinen nainen ja perheenäiti ei halua olla anopin ja appiukon kanssa kahta viikkoa samalla mökillä! Pilalle menee valitettavasti koko loma. Onko appivanhemmilla ollenkaan omaa elämää, kun tunkevat mukaan? Järjestäkää heille arkeen virikkeeksi bingoa, eläkeläisten humppatansseja ja vapaaehtoistyötä jostain kunnan vanhainkodista. Voisivat ulkoiluttaa vanhuksia pari kertaa viikossa.
Provohan tämä. Ei kukaan ole niin tonttu että odottaa panolomaa kolmen alle viisivuotiaan ja 1-2 h niitä kaitsevien appivanhempien kanssa mökillä. Huskysafareille ei muuten ota ihan pieniä kyytiin kesällä.
Kysy anopilta vinkkejä miten hän piristää appiukkoa ;) voisivat vaikka näyttää mallia miten hommat toimii... Kyllä siinä olisi muksuille ihmeteltävää.
Tiedättekö mitä ovat hyttyset, mäkärät, paarmat ja hirvikärpäset? Tiedättekö? Tiedättekö, että teitä purraan jokaisesta paljaasta kohdasta jos nakuilette Lapissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos appivanhemmilla on yhtään pelisilmää, he itse ehdottavat vievänsä lapset johonkin määräajaksi.
Stressaavampaa se noin päin on, pölähtävät koska tahansa ovesta kun lapsille tuli nälkä/kakkahätä/eivät viihdy jne.
"Mennään eväsretkelle, laittakaa kahvit parin tunnin päästä." jne
Mikä sopii kellekin. Me mentiin mieluummin itse ja jätettiin ne ylimääräiset silmät ja korvat mökkiin.
Käy se niinkin. Mutta pointti on se, että jos appivanhemmilla on yhtään pelisilmää, he järjestävät pariskunnalle yhteistäkin aika, vaikka sitten komentamalla kahdestaan saunaan tai lähtemällä lasten kanssa pihalle, retkelle, kauppaan, naapuriin lehmiä katsomaan tai mitä nyt sattuu tulemaan mieleen.
En kyllä haluaisi appivanhemmillani olevan pelisilmää mun ja poikansa seksielämän suhteen.
Ajattelin ihan samaa. Inhottava ajatuskin että appikset järjestäisi meille ihan tietoisesti jotain pa noaikaa. Kyllä olisi halut siinä.
Minusta tuo olisi jonkun huonon elokuvan kohtaus, appivanhemmat ottavat lapset "helmoihinsa" ja appi iskee pojalle silmää, että menkää te nai...nailonsukkia pesemään, me hoidamme lapset. Ja anoppi työntää käteen puhdasta pyyhettä ja liukuvoidetta, "että ei sitten tarvitse miettiä, että mihin pyyhkii". Appi vielä vakuuttaa, että "kyllä me näitä kolmen varvin verran katsotaan", johon miniä kihertää, että kun edes kaksi saisi. Ja session jälkeen appi iskee silmää miniälle, että "kummonen oli, naatittiinko ja saitko, kun ei kiljuntaa kuulunut?".
Appivanhemmat haluaisivat määrätä aikuista poikaa ja miniää ja haluaisivat omia lastenlapsia. Meillä he eivät määrää, koska olen ilkeä miniä enkä anna tulla kotiimme määräämään. En anna appivanhempien hoitaa lapsia. Hoidan itse lapset enkä pyydä ikinä appivanhemmilta apua mihinkään.
Sen sijaan he määräävät aikuista tytärtä ja vävyä miten tahtovat. Anoppi soittaa tyttärelleen päivittäin ja jopa monta kertaa. Kylässä pitää käydä monta kertaa viikossa. Anoppi ja appiukko vaativat ja painostavat tyttären lapsia kylään ja yökylään. Anoppi ja appiukko urkkivat tyttäreltä kaikki asiat, mitä teitte siellä ja täällä, kuka teillä kävi kylässä ja mitä se sanoi. Mitä ostitte kaupasta. Yli 70-vuotiaat vanhukset komentelevat aikuista tytärtä ja vävyä ihan miten haluavat. Miten surullista ja noloa!!!
Vierailija kirjoitti:
Appivanhemmat haluaisivat määrätä aikuista poikaa ja miniää ja haluaisivat omia lastenlapsia. Meillä he eivät määrää, koska olen ilkeä miniä enkä anna tulla kotiimme määräämään. En anna appivanhempien hoitaa lapsia. Hoidan itse lapset enkä pyydä ikinä appivanhemmilta apua mihinkään.
Sen sijaan he määräävät aikuista tytärtä ja vävyä miten tahtovat. Anoppi soittaa tyttärelleen päivittäin ja jopa monta kertaa. Kylässä pitää käydä monta kertaa viikossa. Anoppi ja appiukko vaativat ja painostavat tyttären lapsia kylään ja yökylään. Anoppi ja appiukko urkkivat tyttäreltä kaikki asiat, mitä teitte siellä ja täällä, kuka teillä kävi kylässä ja mitä se sanoi. Mitä ostitte kaupasta. Yli 70-vuotiaat vanhukset komentelevat aikuista tytärtä ja vävyä ihan miten haluavat. Miten surullista ja noloa!!!
Mutta mieti: ap:n tapauksessa appi ja anoppi mahdollistaa avioliiton täyttymyksen: ilman miehen vanhempia ap ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi osataan käyttäytyä ja suhtaudutaan toisiimme puolin ja toisin aikuisina.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä. Ei kukaan ole niin tonttu että odottaa panolomaa kolmen alle viisivuotiaan ja 1-2 h niitä kaitsevien appivanhempien kanssa mökillä. Huskysafareille ei muuten ota ihan pieniä kyytiin kesällä.
Missä kohtaa AP sanoi odottavansa panolomaa? Ap saa näin miehenä minun arvostukseni siitä, että yrittää pitää parisuhteensa virkeänä ja miehenkin tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa AP sanoi odottavansa panolomaa? Ap saa näin miehenä minun arvostukseni siitä, että yrittää pitää parisuhteensa virkeänä ja miehenkin tyytyväisenä.
Avaus keskittyy seksiin, muu ei ilmeisesti ole ongelma. Syytäkin yrittää (peukut siitä) tuolla kombolla, mutta ihme, ettei kahden kesken mättäällä käynyt mielessä ilman avausta AV:lla.
Suhteen virkeyden kannalta 2 viikkoa appisten mökillä vastakotiutuneen miehen ja kolmen pirpanan kanssa kuulostaa, anteeksi vaan, katastrofilta. Näin vanhana vaimona ja aikuisen äitinä, ennen olivat porvoolaisetkin mättääklä möyrimässä.
No olisinhan minä tuon mättäällä pyörimisen itsekin keksinyt. ☺️ Töissä kun oli hiljaista, avasin itseäni piristääkseni tällaisen keskustelun. Ja ajattelinpa toki, että voisi jonkun uudenkin idean saada.
Porvoo on kaunis kaupunki. Varsinkin vanha Porvoo. En kuitenkaan asu siellä.
Ap
Eli siis parisuhdeseksi on ap:lle pelkkää "miehen piristämistä"?
Joo, jätä väliin.
Tää ei kyllä ap auta sua mutta mulle olisi painajainen tuollainen loma. En taatusti olisi kahta viikkoa ilman seksiä, mielestäni kysyt täällä ihan aiheellisesti vinkkejä miten hommat onnistuisi häiriöttä, niin itsekin kysyisin. Ei yllätä että täällä tuomitaan, kun keskivertomamma lasten jälkeen näköjään mieluummin parisuhteessa keskustelee, kuin harrastaa seksiä. Meillä ainakin jutellaan joka päivä, pikkukakkosen aika jne mutta kaksin vietetty aika on se jota tarvitaan. Tsemppiä lomaan! Jos ne isovanhemmat sen pari tuntia silloin tällöin suostuu lapsia katsomaan niin ottakaa auto ja pankaa siellä jossain metikössä, menette saunaan kahdestaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos appivanhemmilla on yhtään pelisilmää, he itse ehdottavat vievänsä lapset johonkin määräajaksi.
Nyt meillä on varmaan ensimmäinen sukupolvi, joka tarvitsee isän ja äidin apua voidakseen harrastaa seksiä. Millaista mahtaisi olla ap:n elämä, jos hän kasvaisi aikuiseksi eikä oleta, että isä, äiti tai appivanhemmat varmistavat, että kettu pääsee koloon?
Idiootti.
Huh, kolmen pienen lapsen ja appivanhempien kanssa...