Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa mökillä, jossa appivanhemmat mukana?

Vierailija
12.08.2020 |

Olemme lähdössä lapsien ja appivanhempien kanssa kahdeksi viikoksi Lappiin mökille. Mieheni on ollut pitkällä työmatkalla ja seksi muutenkin on ollut nyt kovin vähällä.

Molemmat varmasti odottavat yhteistä intiimiä aikaa kesälomalta. Mutta kuten mainitsin, olemme menossa appivanhempien kanssa heidän mökilleen ja meillä on pienet lapset mukana.

Olisi kiva järjestää miehelle jotain pientä piristystä. Mitään yhteistä yötä emme mistään hotellista saa, sillä appivanhemmat eivät hoida lapsia niin kauaa. Lähinnä tunnin pari aina jossain välissä.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appivanhemmat haluaisivat määrätä aikuista poikaa ja miniää ja haluaisivat omia lastenlapsia. Meillä he eivät määrää, koska olen ilkeä miniä enkä anna tulla kotiimme määräämään. En anna appivanhempien hoitaa lapsia. Hoidan itse lapset enkä pyydä ikinä appivanhemmilta apua mihinkään.

Sen sijaan he määräävät aikuista tytärtä ja vävyä miten tahtovat. Anoppi soittaa tyttärelleen päivittäin ja jopa monta kertaa. Kylässä pitää käydä monta kertaa viikossa. Anoppi ja appiukko vaativat ja painostavat tyttären lapsia kylään ja yökylään. Anoppi ja appiukko urkkivat tyttäreltä kaikki asiat, mitä teitte siellä ja täällä, kuka teillä kävi kylässä ja mitä se sanoi. Mitä ostitte kaupasta. Yli 70-vuotiaat vanhukset komentelevat aikuista tytärtä ja vävyä ihan miten haluavat. Miten surullista ja noloa!!!

Uteliaat mutta saamattomat vanhat ihmiset. Oma elämä on lakannut jossakin vaiheessa uudistumasta. Sitten eletään toisen kautta.

Vierailija
82/85 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä kuka pystyy panemaan autossa vielä alkuhuuman jälkeen? 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatikka metsässä..

Vierailija
84/85 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä panee vaikka autossa, jos mukavampaa paikkaa ei ole tiedossa päiväkausiin.

Vierailija
85/85 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka me, yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.