Miten saada kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa mökillä, jossa appivanhemmat mukana?
Olemme lähdössä lapsien ja appivanhempien kanssa kahdeksi viikoksi Lappiin mökille. Mieheni on ollut pitkällä työmatkalla ja seksi muutenkin on ollut nyt kovin vähällä.
Molemmat varmasti odottavat yhteistä intiimiä aikaa kesälomalta. Mutta kuten mainitsin, olemme menossa appivanhempien kanssa heidän mökilleen ja meillä on pienet lapset mukana.
Olisi kiva järjestää miehelle jotain pientä piristystä. Mitään yhteistä yötä emme mistään hotellista saa, sillä appivanhemmat eivät hoida lapsia niin kauaa. Lähinnä tunnin pari aina jossain välissä.
Kommentit (85)
Kahdenkeskinen aika = pano? Kyllähän sellasen homman äkkiä hoitaa missä vaan, mutta jos tarkoitetaan ihan vaan yhdessä kahdestaan oloa, niin kyllä ne parin tunnin kävelyt hoitaa asian. Ja jos sais appivanhemmat vaikka lähtemään lasten kanssa retkelle, niin aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos appivanhemmilla on yhtään pelisilmää, he itse ehdottavat vievänsä lapset johonkin määräajaksi.
Stressaavampaa se noin päin on, pölähtävät koska tahansa ovesta kun lapsille tuli nälkä/kakkahätä/eivät viihdy jne.
"Mennään eväsretkelle, laittakaa kahvit parin tunnin päästä." jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos appivanhemmilla on yhtään pelisilmää, he itse ehdottavat vievänsä lapset johonkin määräajaksi.
Stressaavampaa se noin päin on, pölähtävät koska tahansa ovesta kun lapsille tuli nälkä/kakkahätä/eivät viihdy jne.
Mikä sopii kellekin. Me mentiin mieluummin itse ja jätettiin ne ylimääräiset silmät ja korvat mökkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sopii kellekin. Me mentiin mieluummin itse ja jätettiin ne ylimääräiset silmät ja korvat mökkiin.
Käy se niinkin. Mutta pointti on se, että jos appivanhemmilla on yhtään pelisilmää, he järjestävät pariskunnalle yhteistäkin aika, vaikka sitten komentamalla kahdestaan saunaan tai lähtemällä lasten kanssa pihalle, retkelle, kauppaan, naapuriin lehmiä katsomaan tai mitä nyt sattuu tulemaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy se niinkin. Mutta pointti on se, että jos appivanhemmilla on yhtään pelisilmää, he järjestävät pariskunnalle yhteistäkin aika, vaikka sitten komentamalla kahdestaan saunaan tai lähtemällä lasten kanssa pihalle, retkelle, kauppaan, naapuriin lehmiä katsomaan tai mitä nyt sattuu tulemaan mieleen.
Totta. Tosin Ap:n ongelmat olisi helpommin ratkaistu kotona kuin mökkiolosuhteissa, varsinkaan kun appivanhemmat eivät katso lapsia kuin max 2 h.
Miksi edes menette sinne jos isovanhempia ei lapset kiinnosta ku pari tuntia.
Me tuupataan lapsi mummon luo aamupalalle ja ”nukutaan” itse kymmeneen
Lähdette autolla kaupoille ja eksytte siinä matkalla jollekin syrjäiselle metsätielle. Homman voi hoitaa autossa tai mättäällä.
Lapsi ja mummo herää seiskalta yleensä
Sanot anopille että Utsjoella on voi ja vehnäjauhot
tarjouksessa, lähtevät samantien sinne.
Minultakin ääni luontoseikkailulle, siinä paljon itikoita huomaa kun pannaan menemään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on varmaan ensimmäinen sukupolvi, joka tarvitsee isän ja äidin apua voidakseen harrastaa seksiä. Millaista mahtaisi olla ap:n elämä, jos hän kasvaisi aikuiseksi eikä oleta, että isä, äiti tai appivanhemmat varmistavat, että kettu pääsee koloon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes menette sinne jos isovanhempia ei lapset kiinnosta ku pari tuntia.
Koska ilmainen mökki ja täysihoito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluaisi appivanhemmillani olevan pelisilmää mun ja poikansa seksielämän suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meillä on varmaan ensimmäinen sukupolvi, joka tarvitsee isän ja äidin apua voidakseen harrastaa seksiä. Millaista mahtaisi olla ap:n elämä, jos hän kasvaisi aikuiseksi eikä oleta, että isä, äiti tai appivanhemmat varmistavat, että kettu pääsee koloon?
Me edelliset voitiin istuttaa lapset telkkarin eteen ja hommattiin makuuhuoneen oveen lukko. Nykyään täytyy ilmeisesti olla läsnä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panette hiljaa peiton alla yöllä kun muut nukkuvat.
Tässä on aina riski, että appivanhemmat kuulevat ja se vie kyllä kaikki halut.
Ei vie, vaan lisää niitä. ;) Etenkin, jos kireät välit appisten kanssa.
Kyllä parissa tunnissa jo ehtii nussimaan useammankin kerran. Itse en ainakaan kestä kuin muutaman minuutin kun jo tulee. N17v
Vierailija kirjoitti:
Sanot anopille että Utsjoella on voi ja vehnäjauhot
tarjouksessa, lähtevät samantien sinne.Minultakin ääni luontoseikkailulle, siinä paljon itikoita huomaa kun pannaan menemään.
Kappas, ajattelin ehdottaa ilmaisia ämpäreitä mutta sama idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ne ei olekaan aavistaneet että saattavat nussia muutenkin kuin vain silloin kun ne kakarat on siitetty. N36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vie, vaan lisää niitä. ;) Etenkin, jos kireät välit appisten kanssa.
Uuuhhh... kireä väli...
Appiukko ainakin ymmärtäisi heti, anopista en ole varma.