Mitä kokkaus-tv:n hittiruokaa et ole maistanut
Itse en ole maistanut kampasimpukoita enkä ostereita.
Kommentit (9)
En mäkään kampasimpukoita, hummeria tai edes jokirapua. En myöskään karitsaa tai muutenkaan lammasta. Olen ollut pienituloinen koko ikäni.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 11:42"]
En mäkään kampasimpukoita, hummeria tai edes jokirapua. En myöskään karitsaa tai muutenkaan lammasta. Olen ollut pienituloinen koko ikäni.
[/quote] Sama täällä, ei possua kummallisempia syötäviä ole ollut, jos sitäkään.
Mä en ole maistanut koskaan kohokasta
Mä nyt en usko että pienituloisuus on este millekkään syömiselle tai maistamiselle.
Kyllä se kai kuuluu ihan yleissivistykseen tääl hyvinvointivaltiossa että jotain muutakin maistaa kun possua tai nautaa.. hiukan kiinnostusta ruokaa kohtaan kun löytyy, voi kokea uusia makuelämyksiä.
Mä en ole maistanut wellingtonia :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 12:18"]
Mä nyt en usko että pienituloisuus on este millekkään syömiselle tai maistamiselle.
Kyllä se kai kuuluu ihan yleissivistykseen tääl hyvinvointivaltiossa että jotain muutakin maistaa kun possua tai nautaa.. hiukan kiinnostusta ruokaa kohtaan kun löytyy, voi kokea uusia makuelämyksiä.
Mä en ole maistanut wellingtonia :)
[/quote]No ei nyt esim. ei reilun 700e minimieläkkeellä kovin maistella, kun pitää asuminen ja muut menot maksaa.
Ei ole hittiruokaa, mutta skottilaisten perinneruokaa Haggista en ole maistanut. Tämän asian meinaan korjata ensi keväänä, kun matkaamme Edinburghiin. Tämä tuli mieleen.
Noi äyriäiset, kalat ja muut meren (ja järvien) herkut tosi tuttuja.
Voisko joku luetella niitä HITTIruokia, kun en ole ehtinyt kauheesti telkkua seurailla. Nämä mainitut siis ihan tuttuja.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 11:42"]
[/quote]
Lampaan paisteja saa pääsiäisen jälkeen tosi edullisesti. Kannattaa kokeilla:).
Mä oon maistanut kaikkea...